Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Aske Adelgaard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Hvorfor udlejning? Er det ikke bare med at komme videre for begge parter?
    Jo hvis det er muligt. Mit gæt er bare at man vil prøve at udleje først for at se om det kan skabe merværdi eller se noget man kan bygge på.
    Men håber da på et lille salg

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

      Har du en ide om hans nuværende spilleevne?
      Ikke rigtig. Så ham lidt i opstarten hvor han gjorde den fint. Men han har holdt ferie med resten af U19 og ikke trænet med.
      Sidste år blev han vidst flyttet fra VB til DM når Brems skulle have spilletid.

      De eneste 2 der virkelig har sprunget i øjnene på mig lang tid før de fik kontrakt er Breum og Charly hvis jeg kigger et års tid eller 2 tilbage

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Ole Spion kan evt. tage King med til Helsingør, det var vel ham der har scoutet ham.
        Man kunne da håbe på at Ole kigger vores vej på overskudsspillere. Kunne være King og Østrøm til at starte med hvis de mangler noget til defensiven

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ikke rigtig. Så ham lidt i opstarten hvor han gjorde den fint. Men han har holdt ferie med resten af U19 og ikke trænet med.
          Sidste år blev han vidst flyttet fra VB til DM når Brems skulle have spilletid.

          De eneste 2 der virkelig har sprunget i øjnene på mig lang tid før de fik kontrakt er Breum og Charly hvis jeg kigger et års tid eller 2 tilbage
          Slotsager?

          Men ellers tror jeg også, det typisk er nemmere at være iøjnefaldende som offensivspiller.

          Uagtet - varmt velkommen til AA. Fryder mig i disse ellers elendige tider.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Man kunne da håbe på at Ole kigger vores vej på overskudsspillere. Kunne være King og Østrøm til at starte med hvis de mangler noget til defensiven
            Hvem er mon den bedste spiller Ole Spion har fundet til os?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Slotsager?

              Men ellers tror jeg også, det typisk er nemmere at være iøjnefaldende som offensivspiller.

              Uagtet - varmt velkommen til AA. Fryder mig i disse ellers elendige tider.
              Som allerede har fået SL kontrakt

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Hvem er mon den bedste spiller Ole Spion har fundet til os?
                Godt spørgsmål… Jebali?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Godt spørgsmål… Jebali?
                  Ja umidlbart, men har han ikke fundet nogle som har indbragt videresalg? Tingager måske
                  Last edited by Magge; 31-07-2022, 13:25.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Hvorfor udlejning? Er det ikke bare med at komme videre for begge parter?
                    Er det ikke alt alt for tidlig at afskrive ham ?

                    Desuden tjener vi vel mere ved at han er med til VM end at sælge ham i dette vindue !

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Godt spørgsmål… Jebali?
                      Nok et af de bedre bud, men kunne også være en Michelsen har peget på. Han møder ham i hvert fald nogle gange, da han er træner i Hammarby, og Jebali laver 10 kasser og 9 assists i den sæson.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Er det ikke alt alt for tidlig at afskrive ham ?

                        Desuden tjener vi vel mere ved at han er med til VM end at sælge ham i dette vindue !
                        Lige præcis. Men spørgsmålet er om han kommer med hvis han ikke spiller i OB. De må simpelthen have noget der er bedre end King ude af form

                        Comment


                          #27
                          Interessant med en så lang kontrakt til Adelgaard. Ikke en spiller der har blæst mig bagover de 3 gange jeg må have set ham, og normalt ville jeg jo tænke, at det kun var sådanne kontrakter man gav til stortalenter, men de kan jo selvfølgelig have set noget andet, og venstre backs er jo svære at finde. Kan jo også godt være en kontrakt med en kattelem, jeg noterer mig også, at AaB for nylig ophævede med deres højre back Gedsted, der lige var blevet rykket op, selvom han under 1 år forinden havde fået en kontrakt til 2026.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Interessant med en så lang kontrakt til Adelgaard. Ikke en spiller der har blæst mig bagover de 3 gange jeg må have set ham, og normalt ville jeg jo tænke, at det kun var sådanne kontrakter man gav til stortalenter, men de kan jo selvfølgelig have set noget andet, og venstre backs er jo svære at finde. Kan jo også godt være en kontrakt med en kattelem, jeg noterer mig også, at AaB for nylig ophævede med deres højre back Gedsted, der lige var blevet rykket op, selvom han under 1 år forinden havde fået en kontrakt til 2026.
                            Jeg havde også de samme tanker. Kan også være at man er nået et sted nu hvor man nemmere kan komme af med dem igen via leje da vores akademi har fået en højere status. Så risikoen er lille og fordelene kan være store.
                            Men 5 år sprang godt nok også i øjnene på mig da den kom frem da AA på intet tidspunkt har været i mine tanker omkring en SL. Ihverfald ikke i år.

                            Comment


                              #29
                              5-årig kontrakt. Lyder som der kommer en ung talent man har meget tiltro til. Det er bare klasse at drengene fra akademiet finder vejen til førsteholdet!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                Velkommen til den unge mand. Altid dejligt med kontrakter til de unge.

                                Lad os håbe det ikke er endnu en træningskegle og for at opfylde målsætningen om egen avl

                                Comment

                                Working...
                                X