Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 27/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Der er ingen træningsplan for august inde på ob.dk. Tænker I, at de træner i morgen kl 10.15?

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Der er ingen træningsplan for august inde på ob.dk. Tænker I, at de træner i morgen kl 10.15?
      Det burde de, da der godt nok er meget, der skal rettes op på

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Der er ingen træningsplan for august inde på ob.dk. Tænker I, at de træner i morgen kl 10.15?
        Ja det skulle være planen. Men de er ikke altid for skarpe til at få opdateret

        I torsdags var jeg mødt op tidligt i Ådalen for at finde ud af at de trænede på stadion. Der stod intet på hjemmesiden om det. Det blev den lille knægt der stod klar med en fodbold trøje og tus meget ked af. Der gik en groundkeeper ude og rettede huller i plænen som kunne berette dette.
        Jeg kunne bare sætte mig ud i min bil mens moderen kunne trøste sin søn der ikke fik sine autografer. Ved ikke om de var gående eller på cykel. Men de kom ikke derud.

        Kæmpe tillykke til OB og deres kommunikation afdeling.

        Det er dage som disse hvor jeg bliver rigtig indebrændt. Det gik og ulmede lidt i mig hele dagen og jeg havde mistet lysten til at lave en rapport som igen havde været om dårlig træning og dårlig oplevelse.
        Da vi så tabte i fredags tabte jeg totalt sutten. Jeg var simpelthen rødglødende af raseri og det er først idag at min puls er lidt nede

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Der er ingen træningsplan for august inde på ob.dk. Tænker I, at de træner i morgen kl 10.15?
          De havde fri i dag i følge træningsplanen så de træner vel i morgen.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #50
            Træner de altid 10:15? Jeg kunne godt overveje at smutte derned i dag. Men der er ikke anført tidspunkter på deres træningsplan.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg
              Træner de altid 10:15? Jeg kunne godt overveje at smutte derned i dag. Men der er ikke anført tidspunkter på deres træningsplan.
              Stort set altid 10.15

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Stort set altid 10.15
                Spændende, hvem der skal stå på mål, hvis de spiller 11 - 11 ?

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Spændende, hvem der skal stå på mål, hvis de spiller 11 - 11 ?
                  Det skal HC og Magnus W Nielsen vel.

                  Comment


                    #54
                    Jeg nåede ikke dagens træning. Er meget nysgerrig på en lille beretning, hvis andre var i Ådalen?

                    Comment


                      #55
                      Jeg var der. Laver noget senere

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg var der. Laver noget senere
                        Fedt. Jeg cyklede forbi, da jeg skulle haste til et møde nær ved Ådalen, og jeg nåede lige at stoppe i 10 sekunder ved cykelstien og kigge ind.

                        1) Jeg troede faktisk, at Kante var lidt af et brød, men han er jo en lille spirrevip.

                        2) Kæft, BW ligner og går rundt som en italiensk mafioso. Det kan han sært nok godt bære!

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Fedt. Jeg cyklede forbi, da jeg skulle haste til et møde nær ved Ådalen, og jeg nåede lige at stoppe i 10 sekunder ved cykelstien og kigge ind.

                          1) Jeg troede faktisk, at Kante var lidt af et brød, men han er jo en lille spirrevip.

                          2) Kæft, BW ligner og går rundt som en italiensk mafioso. Det kan han sært nok godt bære!

                          Syntes nu ikke han er en spirrevip han er bred over skuldrene. Tror dog man skal sætte forventningerne ned til ham. Han ligner en der skal uddannes på. Han bliver ikke en factor lige foreløbigt er min vurdering

                          Ja Jeg havde lidt af samme tanke

                          Comment

                          Working...
                          X