Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Intet er så skidt det ikke er godt for noget
    nej vi må hæfte os ved de gode ting.
    Vi er da heldigvis ikke så pinlige som Herning/Ikast som lader sig flytte ud af stadion fordi der skal være VM i hest .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Fint med afklaring om de skadede spiller. Faktisk er vi så uden Jebali, Ivancevic og Sabbi en måned mere .. :-(
      Og håber også vi er foran med tre efter 10 minutter i morgen ... men tvivler lidt. ;-)
      Det er virkelig utur, men det giver de unge muligheden for at gribe chancen som vi så Max og Frø gjorde efter den første corona lockdown. Vi skal have gang i Breum igang og Charly skal bare fortsætte, og kan det virkelig passe vi ikke skal se Grubbe. Vi skal selvfølgelig have respekt for nedrykningsstregen, men vi kunne godt se i øjnene at top 6 bliver ufatteligt svært med 4 profiler ude i 1/4 af grundspillet og så give den et ekstra skud for akademiet. Breum har vist hvad han kan. Charly må have kæmpe selvtillid og Nico med en lidt skæv preseason kunne måske bruge et par uger på bænken. Det vil trods alt være fedt at se så mange af vor egne unge, når nu vi sandsynligvis peaker før vi har profilerne tilbage og de er i form

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Det er virkelig utur, men det giver de unge muligheden for at gribe chancen som vi så Max og Frø gjorde efter den første corona lockdown. Vi skal have gang i Breum igang og Charly skal bare fortsætte, og kan det virkelig passe vi ikke skal se Grubbe. Vi skal selvfølgelig have respekt for nedrykningsstregen, men vi kunne godt se i øjnene at top 6 bliver ufatteligt svært med 4 profiler ude i 1/4 af grundspillet og så give den et ekstra skud for akademiet. Breum har vist hvad han kan. Charly må have kæmpe selvtillid og Nico med en lidt skæv preseason kunne måske bruge et par uger på bænken. Det vil trods alt være fedt at se så mange af vor egne unge, når nu vi sandsynligvis peaker før vi har profilerne tilbage og de er i form
        Det er selvfølgelig fint men synes Jebali mangler meget. Med ham får vores spil et langt stærkere udtryk og de unge lære meget af ham.
        I øvrigt fint at OB kommer nu med klare udmeldinger om hvornår man forventer spillere tilbage. Har aldrig forstod hvorfor de holdt det så lukket. Personaldatalov giver sikker lidt begrænsninger men overalt i Europa kan klubber udmelder det. Man giver ja ikke konkrete personlige data om helbred osv. men kun hvornår man forventer en spiller kampklar.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Ligeså stramt er det jo, at de alle ender med at have været ude så længe, at vi ikke skal forvente dem i form før i november…

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Ligeså stramt er det jo, at de alle ender med at have været ude så længe, at vi ikke skal forvente dem i form før i november…
            ... så de er klar til at holde vinterpause

            Comment


              #36
              Stadig ingen Fenger, og så er Ejdum med i stedet for Aron: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/her-er...c-midtjylland/

              Comment


                #37
                Så er det i aften.

                På positivsiden, så har jeg ingen forventninger til OB, og de kan kun overraske positivt. OB ER et bundhold, og med de bedste, og mest kampafgørende spillere ude, så regner jeg faktisk med et sikkert nederlag i aften. FCM kunne sætte et hold med akademispillere, og stadig vinde. MEN, bolden er rund, og alt kan ske. FCM kommer med en trænerfyring, og en lang kamp + tur til Sydeuropa. Det MÅ simpelthen kunne mærkes fysisk og mentalt.

                Selv om det ene lavpunkt efter det andet er nået de sidste 10 år, så er jeg mere pessimistisk i denne sæson. Jeg kan simpelthen ikke finde solstrålehistorierne og de positive bevægelser i holdet.

                Hvem skal spille i aften? Mon ikke det bliver noget nær dét som vi kender fra de første kampe.

                God kamp - jeg kommer ikke på stadion så længe, der ikke bliver investeret i holdet fra ledelsens side.

                Comment


                  #38
                  Jeg tror faktisk vi har en god chance for at vinde, da flere FCM spillere nok er lidt slidte og de er nødt til rotere, hvis de ikke skal smadres på tirsdag i Portugal.

                  Er dog bange for, at vi sætter Sisto og Isaksen i gang igen, som begge ellers har lignet "fluer i en flaske" uden slutprodukt på det sidste. Lidt som vores egen Sabbi !

                  Hvis vi bare kan få de to til at drible i det uendelige er vores chancer for point væsentligt forøget.

                  Udfordringen er bare, hvor vores mål skal komme fra

                  Comment


                    #39
                    Jeg kommer på stadion, men jeg har klare forventninger om at vi taber.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Jeg kommer på stadion, men jeg har klare forventninger om at vi taber.
                      Enig, skal også nok være der. Men jeg forstår godt at andre ønsker at sende et signal ved at blive væk fra stadion/boykotte. Kunne være rart at formanden kom med et par ord en gang imellem, ligner at han gemmer sig bag BW. Nu er det selvfølgelig BW der skal udtale sig om der sportslige, dog kunne NT forklare hvordan top-6 er realistisk i forhold til budget og andre klubbers oprustning.
                      Selvfølgelig sker det ikke, men kunne være rart. SFÅ har en stående invitation til NT, Fyens er sponsor og sjældent ret kritiske og ønsker øjensynligt ikke at rage uklar med OB.
                      Når vi ikke får svar på noget kan vi kun gisne.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Jeg tror faktisk vi har en god chance for at vinde, da flere FCM spillere nok er lidt slidte og de er nødt til rotere, hvis de ikke skal smadres på tirsdag i Portugal.

                        Er dog bange for, at vi sætter Sisto og Isaksen i gang igen, som begge ellers har lignet "fluer i en flaske" uden slutprodukt på det sidste. Lidt som vores egen Sabbi !

                        Hvis vi bare kan få de to til at drible i det uendelige er vores chancer for point væsentligt forøget.

                        Udfordringen er bare, hvor vores mål skal komme fra
                        Jørgen på hjørne. Han forsøger at ramme straffesparkspletten men den sejler i mål - er jo før set.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Jeg tror faktisk vi har en god chance for at vinde, da flere FCM spillere nok er lidt slidte og de er nødt til rotere, hvis de ikke skal smadres på tirsdag i Portugal.

                          Er dog bange for, at vi sætter Sisto og Isaksen i gang igen, som begge ellers har lignet "fluer i en flaske" uden slutprodukt på det sidste. Lidt som vores egen Sabbi !

                          Hvis vi bare kan få de to til at drible i det uendelige er vores chancer for point væsentligt forøget.

                          Udfordringen er bare, hvor vores mål skal komme fra
                          Synes nu Bashkim mere ligner sig selv og ikke kun pga. målet i søndags. Hornemann ligner også en mand der scorer på sine chancer og Sander laver sine mål i løbet af en sæson, så jeg er ikke så bekymret for vi nok skal få scoret. Det er mere den anden vej. Den dag Isaksen, chilufya, Dreyer og måske endda Sisto begynder at tage sig sammen, så vil især vores forsvar virkelig blive udfordret. Her kan et trænerskiftw engang imellem skubbe til de her kampafgørende typer

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Jeg kommer på stadion, men jeg har klare forventninger om at vi taber.
                            Nååå, nu er ingen kamp tabt før den spilles... ;-)
                            Forudsætninger er ikke så dårligt: De skal være trætte og kan næppe stille op med deres bedste elleve i 90 minutter og har langt mere at tabe næste uge end i dag.
                            Hvis vi kan finde noget af den kompakthed fra første halvleg i Randers så kan der blive fint. Venstrefoden fungerer igen og Charly er skarp. Vi skal bare undgå at du ne id med personlige fejl i defensiven (måske den største udfordring...).
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Synes nu Bashkim mere ligner sig selv og ikke kun pga. målet i søndags. Hornemann ligner også en mand der scorer på sine chancer og Sander laver sine mål i løbet af en sæson, så jeg er ikke så bekymret for vi nok skal få scoret. Det er mere den anden vej. Den dag Isaksen, chilufya, Dreyer og måske endda Sisto begynder at tage sig sammen, så vil især vores forsvar virkelig blive udfordret. Her kan et trænerskiftw engang imellem skubbe til de her kampafgørende typer
                              Enig - jeg tror nok, vi har målene i holdet, også Breum og Frøkjær kan jo godt finde ud af at ramme målet i ny og næ. Det er ikke så meget offensiven som det er sammenhængskraften i holdet, jeg er bekymret for.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Synes nu Bashkim mere ligner sig selv og ikke kun pga. målet i søndags. Hornemann ligner også en mand der scorer på sine chancer og Sander laver sine mål i løbet af en sæson, så jeg er ikke så bekymret for vi nok skal få scoret. Det er mere den anden vej. Den dag Isaksen, chilufya, Dreyer og måske endda Sisto begynder at tage sig sammen, så vil især vores forsvar virkelig blive udfordret. Her kan et trænerskiftw engang imellem skubbe til de her kampafgørende typer
                                Håber virkelig også at målet får sat Bashkim i gang. Han er den bedste frontangriber vi har i truppen - ligemeget hvor tragisk det faktum så engang er

                                Comment

                                Working...
                                X