Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
TIl den del, der har: At Bischoff ikke er fan af HC betyder ikke, at jeg mener han er bedre eller værre end andre, blot at det er sådan hans kommentering fremstår. Og der er det ret tydeligt, at han ikke ser noget lys i HC - hvad der jo er fair nok, når det er baseret på hans vurdering af HCs evner. Ingen ko på isen der. Men jeg synes det er ret tydeligt, at det er sådan han vurderer HC, og det lægger han reelt set heller ikke selv skjul på. Igår sagde han flere gange, før HCs to fejl, at "det må man alligevel rose ham for", når han lavede noget godt - hvad der jo underforstået betyder, at man her trods alt må rose ham selvom han generelt ikke er særlig god. Det er en kommentering der bærer præg af, at han har en negativ opfattelse af HC, og det er som sagt fint nok, men det gør også at han til tider er hurtig til at finde fejl, hvor der måske reelt ikke er nogle.
Resten af din smøre er vist knap så relevant, jeg har ikke skrevet noget om, hvad en målmand huskes for eller bær huskes for, jeg har heller ikke antydet at HCs ellers gode kamp opvejer de to grimme fejl, faktisk tværtimod, hvad du nok ville opdage, hvis du læste hvad jeg skrev og ikke hvad, du åbenbart forventer at jeg skriver. Jeg har selv været målmand i tyve år, så jeg er helt med på, hvad en målmand bliver husket for efter en kamp - og forøvrigt også hvad målmænd selv husker og ærgrer sig over.
Comment