Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Randers - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Helt enig.

    Trods at vi har købt to backs - NM og King - som vi må antage er scoutet til opgaven og systemet, så har vi ikke én back, der præsterer på stabilt superliganiveau.

    Grubbe er undtaget fra ovenstående betragtning.

    Derfor er jeg skeptisk på forhånd over for mange af de nye indkøb. Jeg tror simpelthen ikke på, at vores scouting-system er godt nok - heller ikke efter BW er kommet til.
    Måske derfor Ole Spion er fortid. Der var også længe snak her om hvad Ole reelt har bidraget med.

    Comment


      HC på ugens hold i tipsbladet

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...gaen-2-runde-2

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Synes nu også kritikken har været lidt hård herinde efter Randers kampen, kommentatorerne på TV var også hurtige synes jeg, men ja, det afhænger jo altid af øjnene der ser....

        Og nu taler jeg kun om Randerskampen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

          Synes nu også kritikken har været lidt hård herinde efter Randers kampen, kommentatorerne på TV var også hurtige synes jeg, men ja, det afhænger jo altid af øjnene der ser....

          Og nu taler jeg kun om Randerskampen.
          Hvor der er røg plejer der tit også at være ild. Men jeg syntes han stod en udemærket kamp med et hamrende uorganiseret hold defensivt det meste af kampen. Hvor er det ringe at spille så naivt og uden struktur.
          Uden Jebali og Ivan i det meste af sæson(hvis tilfældet skulle opstå) er vi klart en af kandidaterne til at rykke ned

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Hvor der er røg plejer der tit også at være ild. Men jeg syntes han stod en udemærket kamp med et hamrende uorganiseret hold defensivt det meste af kampen. Hvor er det ringe at spille så naivt og uden struktur.
            Uden Jebali og Ivan i det meste af sæson(hvis tilfældet skulle opstå) er vi klart en af kandidaterne til at rykke ned
            Helt enig.

            Ville så gerne have Ivan klar meget snart.
            Tænker faktisk Jebali ikke er så slem, er godt klar over at han er vores bedste offensive es, men Charly han godt nok også givet noget x-faktor.
            Så jeg mener at vores offensiv har flere kort at spille på end vores meget tynde defensiv har.

            Men håber de snart at klar igen begge to.

            Comment


              HC er da meget fin, men savner den type, vi tidligere havde. En som ejede feltet og ikke kun reddede det, der var nødvendigt, men kom med de uventede redninger.

              Eksempelvis Arek (på godt og ondt)

              Comment


                Bold.dk har HC og Charly på ugens hold

                https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-rundens-hold/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  HC er da meget fin, men savner den type, vi tidligere havde. En som ejede feltet og ikke kun reddede det, der var nødvendigt, men kom med de uventede redninger.

                  Eksempelvis Arek (på godt og ondt)
                  Så tror jeg at nogen vil få revet hovedet af nede i forsvaret

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                    Synes nu også kritikken har været lidt hård herinde efter Randers kampen, kommentatorerne på TV var også hurtige synes jeg, men ja, det afhænger jo altid af øjnene der ser....

                    Og nu taler jeg kun om Randerskampen.
                    Man kan ikke isolere kritikken til kun at gælde Randers-kampen. Det er akkumuleret kritik. Synes du f.eks ikke at det første mål er én en stærk målmand skal kunne tage? Hvis han havde taget den, så var måske ikke blevet most så voldsomt, som vi blev til sidst? Og den fejl, hvor det kun var svineheld, at det ikke førte til mål? Disse kritik-punkter ligger sig bare oveni en eksisterende kritik. Han redder os fra et større nederlag, men laver også mere eller mindre målkostende fejl, som bare genopliver andre målkostende fejl i hukommelsen. Hvorfor jeg synes, at man ikke bare kan se isoleret på én kamp. Det er det samme, hvis han ikke havde lavet de fejl og stået fuldstændigt fejlfrit. Så ville kritikken stadig ikke være glemt, hvis han nu f.eks i næste kamp laver en fejl, et drop, som enten koster et mål eller er tæt på at gøre det. Det er det, der en målmands lod. Hvis vi nu havde vundet kampen var han ubetinget en helt. Men nu vandt vi ikke. Og han lavede de fejl. Som giver konstante bange anelser for, at han følger en fremragende kamp op med en elendig én.

                    Kritikken er hård, p.g.a akkumuleret kritik.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Helt enig.

                      Ville så gerne have Ivan klar meget snart.
                      Tænker faktisk Jebali ikke er så slem, er godt klar over at han er vores bedste offensive es, men Charly han godt nok også givet noget x-faktor.
                      Så jeg mener at vores offensiv har flere kort at spille på end vores meget tynde defensiv har.

                      Men håber de snart at klar igen begge to.
                      Der går nogle uger med Ivan endnu tror jeg. Tænker jeg smutter derned i morgen

                      Alene at få Jebali tilbage vil gøre det nemmere defensivt da han kan holde på bolden så vi ikke får den i hovedet igen konstant

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Så tror jeg at nogen vil få revet hovedet af nede i forsvaret
                        Hahaha.... jeps, ingen tvivl om det

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                          Synes nu også kritikken har været lidt hård herinde efter Randers kampen, kommentatorerne på TV var også hurtige synes jeg, men ja, det afhænger jo altid af øjnene der ser....

                          Og nu taler jeg kun om Randerskampen.
                          Mikkel Bischoff er generelt meget lidt fan af HC. Jeg har tit plæderet for, at HC på grund af tidligere fejl nu vurderes efter ens tabdard hvor ikke-fejl bliver gjort til fejl herinde og i kommenteringen, og Bischoff, som jeg ellers synes er god, er en af dem, der især gør det. Synes dog naturligvis kritikken af det første mål og opspilsfejlen efterfølgende er helt berettigede. Den type åbenlyse fejl har der uden tvivl været for mange af, og det er især ærgerligt i en kamp, hvor HC jo ellers tager utroligt meget og vel også redder det ene point hjem trods sin fejl ved 1-2-målet. Havde han ikke lavet den, og havde vi mirakuløst vundet kampen, havde det jo været en helt anden historie om HC bagefter, og det kunne han nok godt have brugt. Nu er det endnu engang lidt en øv-følelse, der står tilbage, rundens hold-udtagelserne til trods.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Mikkel Bischoff er generelt meget lidt fan af HC. Jeg har tit plæderet for, at HC på grund af tidligere fejl nu vurderes efter ens tabdard hvor ikke-fejl bliver gjort til fejl herinde og i kommenteringen, og Bischoff, som jeg ellers synes er god, er en af dem, der især gør det. Synes dog naturligvis kritikken af det første mål og opspilsfejlen efterfølgende er helt berettigede. Den type åbenlyse fejl har der uden tvivl været for mange af, og det er især ærgerligt i en kamp, hvor HC jo ellers tager utroligt meget og vel også redder det ene point hjem trods sin fejl ved 1-2-målet. Havde han ikke lavet den, og havde vi mirakuløst vundet kampen, havde det jo været en helt anden historie om HC bagefter, og det kunne han nok godt have brugt. Nu er det endnu engang lidt en øv-følelse, der står tilbage, rundens hold-udtagelserne til trods.
                            Bundlinjerne er jo, som altid, det der tæller i fodbold. Vi spillede en fremragende pokalfinale; vandt den ikke. HC spiller, generelt, en rigtig god kamp; laver et par fejl, vi vinder ikke kampen - Bum, så falder hammeren. Intet nyt under solen. Det samme sker jo, når man er en fan en spiller: Han kan ha spillet en usikker kamp; laver han bare én god ting, og holdet vinder kampen, så har han pludselig spillet fremragende. Om Mikkel Bischoff er slemmere end andre, det lader jeg være op til diskussion; jeg tror det ikke selv. Alle der følger med i fodbold har en subjektiv tilgang til tingene, krydret med forudtagende meninger, hvor fejl og flotte ting bliver fremhævet, i direkte koalition med hvordan kampe og sæsoner udvikler sig.

                            I en målmands tilfælde er det, desværre, altid fejlene, der huskes bedre end de flotte redninger. For laver en målmand en fejl koster det oftere mål, end hvis en midtbanespiller laver en tumpet fejlaflevering.

                            Historien fortælles nu engang ud fra de parametre, der nu gælder indenfor al elitesport. Det er fejlene, der koster, der huskes bedre, end hvis nu en kajakroer har ført suverænt indtil 100 meter før mål, men taber så åren, så modstanderen lige kryber forbi.

                            Og det bliver noget man tager med i bagagen til næste gang.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Mikkel Bischoff er generelt meget lidt fan af HC. Jeg har tit plæderet for, at HC på grund af tidligere fejl nu vurderes efter ens tabdard hvor ikke-fejl bliver gjort til fejl herinde og i kommenteringen, og Bischoff, som jeg ellers synes er god, er en af dem, der især gør det. Synes dog naturligvis kritikken af det første mål og opspilsfejlen efterfølgende er helt berettigede. Den type åbenlyse fejl har der uden tvivl været for mange af, og det er især ærgerligt i en kamp, hvor HC jo ellers tager utroligt meget og vel også redder det ene point hjem trods sin fejl ved 1-2-målet. Havde han ikke lavet den, og havde vi mirakuløst vundet kampen, havde det jo været en helt anden historie om HC bagefter, og det kunne han nok godt have brugt. Nu er det endnu engang lidt en øv-følelse, der står tilbage, rundens hold-udtagelserne til trods.
                              Meget enig. Bernat har stadig stort potentiale. Jeg tror stadig på ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                                Bundlinjerne er jo, som altid, det der tæller i fodbold. Vi spillede en fremragende pokalfinale; vandt den ikke. HC spiller, generelt, en rigtig god kamp; laver et par fejl, vi vinder ikke kampen - Bum, så falder hammeren. Intet nyt under solen. Det samme sker jo, når man er en fan en spiller: Han kan ha spillet en usikker kamp; laver han bare én god ting, og holdet vinder kampen, så har han pludselig spillet fremragende. Om Mikkel Bischoff er slemmere end andre, det lader jeg være op til diskussion; jeg tror det ikke selv. Alle der følger med i fodbold har en subjektiv tilgang til tingene, krydret med forudtagende meninger, hvor fejl og flotte ting bliver fremhævet, i direkte koalition med hvordan kampe og sæsoner udvikler sig.

                                I en målmands tilfælde er det, desværre, altid fejlene, der huskes bedre end de flotte redninger. For laver en målmand en fejl koster det oftere mål, end hvis en midtbanespiller laver en tumpet fejlaflevering.

                                Historien fortælles nu engang ud fra de parametre, der nu gælder indenfor al elitesport. Det er fejlene, der koster, der huskes bedre, end hvis nu en kajakroer har ført suverænt indtil 100 meter før mål, men taber så åren, så modstanderen lige kryber forbi.

                                Og det bliver noget man tager med i bagagen til næste gang.

                                MvH ChrisOB
                                I OBs tilfælde er en fejlaflevering på midtbanen så lige så sikkert et mål som en fejl fra vores målmand.
                                Der er ingen forskel på det punkt i OB.

                                Comment

                                Working...
                                X