Så blev den officiel
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Omar Jebali
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tillader mig at være utrolig forbeholden overfor denne transfer og frygter at det bliver endnu en lige til møddingen.
19 kampe i den bedste Tunesiske liga som 22 årig???? Og Randers samtidig køber ind i FCM????
Jammen hvad fanden har vi gang i??
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tillader mig at være utrolig forbeholden overfor denne transfer og frygter at det bliver endnu en lige til møddingen.
19 kampe i den bedste Tunesiske liga som 22 årig???? Og Randers samtidig køber ind i FCM????
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Attila Se indlægNår Thorborg ikke vil punge ud må vi nøjes med lottokuponer.. Men lad os nu se. Mon ikke Kanté og Omar brænder ligaen af i denne sæson
Kanté forstår jeg. Omar forstår jeg intet af og er selvfølgelig 100% klar til at æde min kasket hvis det bliver en succes
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Transfermarkt er seriøst rædderlig når det kommer til data fra Afrikanske ligaer - Ja der står at han kun har spillet 19 kampe, men har været i truppen siden 2019 og den første kamp er registreret til midtvejs i 2021. ES Zarzis spillede i Ligue 2 i 2020/21 og 2019/2020 hvor de har spillet mindst 40 ligakampe iflg. Wiki - Jeg har svært ved at tro på at Omar ikke har været en del af nogen af 40 kampe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
OB skriver det jo selv i præsentationen….. Så hvis det ikke passer skal man da stille ENDNU større spørgsmålstegn ved denne handel
"Den 22-årig forsvarsspiller kommer fra Espérance Sportive de Zarzis, som spiller i den bedste tunesiske liga, hvor han er noteret for 19 kampe."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
OB skriver det jo selv i præsentationen….. Så hvis det ikke passer skal man da stille ENDNU større spørgsmålstegn ved denne handel
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
OB skriver:
"Den 22-årig forsvarsspiller kommer fra Espérance Sportive de Zarzis, som spiller i den bedste tunesiske liga, hvor han er noteret for 19 kampe."
Jeg er klar over at det ville være fint at kunne se hele hans senior karriere men det er vel næppe meget brugbart
Men det er fint at han er vant til at spille på et bundhold hvor bolden flyver ind om ørerne på ham. Så vil han føle sig helt hjemme i OB
Comment
Comment