Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - FC Nordsjælland 18/07/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...point-til-fcn/



    men hvorfor bakker KL?? Han er jo på vej frem til den..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Lige som med Vestergaard , og hvad striben af unge ellers hedder, så er det for at fremvise et vis antal af eget avl i truppen. Måske for at opretholde en status i DBU regi. Ihverfald ikke for at give de unge den spilletid der kræves for at udvikle dem.
      Kjerrumgaard har ikke niveau til superligaen, tro mig ... og jeg er enig i at kontrakten til ham er en del af jeres projekt "vi skal vise at akademiet fungerer".
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Der første skridt er i hvert fald at få skippet alle over-the-hill- og fejlcastede spillere på porten. Herunder kunne nævnes: Larsen, Skjelvik, Okosun, Sander. Dertil kunne også nævnes evigt underpræsterende Frøkjær (han er bare ikke bedre. Hans mentalitet er ikke til topfodbold) og Sabbi som ikke er en holdspiller overhovedet og skader holdet mere end han gavner.
        Der skal en ordentlig oprydning til. Det må efterhånden være tydeligt for enhver. Jeg udelukker på ingen måde, at Alm også kunne være et problem og ikke den rigtige træner. Men den trup er simpelthen bare så usammenhængende, så jeg synes det er svært at give ham hele skylden.
        Alm havde et år nu men ser bare ikke fremskridt. Hverken i hensigt af holdets mentalitet hvor de kan komme med enkelte klassepræstationer mod "de store" kun om at skuffe mod midter-og bundkluber en uge senere eller med at skabe en ny tydelig spillemåde. Vi er fuldstændig afhængigt af individuelle præstationer af enkelte spillere men ser ikke en spillemåde eller udtryk som sidder i skabet. Forsøget at stabilisere defensiven kostede i offensiven. Mens vi tidligere skabte chancer - men var alt for ofte alt for usksrp at udnytte de så kommer vi nu ikke en gang mere til chancerne og vores spil bliver mere og mere kedeligt. For mig virker Alm stædig, skifter alt for sent og kan åbenbart ikke hjælpe med dispositioner fra sidelinjen. Desuden ser alt for mange spiller som går i stå, Håber Alm kan vende der men bliver mere og mere skuffet og taber tiltro.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

          culture eats strategy for breakfast!

          Bjørn laver ingen 180-grader på rekord-tid. Det er jo også først nu at vi kan se konsekvenserne af nogle Jesper Hansens beslutninger.

          Øhhh nej.. konsekvenserne af Jesper Hansens arbejde viste sig ret hurtigt. Det kan så godt være, at det først er nu, der er nogen som vil indse/indrømme at han var ren gift for klubben. Han var en fadæse på mange fronter.

          Mens JH var her, var undskyldningen meget længe at han skulle rydde op efter Kim Brink, så havde vi Hemmingsen, som heldigvis hurtigt røg ud, men nu lyder undskyldningen flere steder fra at BW lige skal rydde op efter JH. Så er han selvfølgelig også fredet et stykke tid.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Enig, Alms 4-2-3-1 fungerer ikke. Der skal forankres centralt.
            Ville nu til tider også mere kalde den en 4-2-4
            For fandme ofte de 4 offensive stod på linie...

            Comment


              Kunne ikke se 2. Halvleg i går. Har lige set Fcns andet mål. Det er jo håbløst af 4 OBere. Der Kan løbes i ryggen af indlægsspilleren. Hvad fanden laver Bernart derude og hvordan kan Schelderup være umarkeret med to midterforsvarere som bare løber og kigger bold. Det er jo top pinligt. Det ligner et hold der ikke VIL lære af sine fejl fra sidste sæson. Det lugter altså lidt af, at Alm har tabt dem eller aldrig rigtig har fået fat i dem. Forstår de ikke hans svensk? Jeg har aldrig set en sådan perlerække af fejl på det her niveau - og nu i over et år i træk.
              Hvad jeg så i 1. Halvleg har Kl, Jørgen, Bernart, Michelson, Okossun, Sander og BK ikke niveau til top 10. Hvis BW og rigmanden ikke kan se det og gør noget ved det forstår jeg simpelthen ikke at de kan være involveret i fodboldverdenen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                Han var da herlig da han fik overrakt blomster. Han havde det for vildt - Arme op over hovedet, vinker til alle, storsmiler og gør det hele før hans navn bliver råbt op. Jeg elskede det - kæmpe energi! En hel anden attitude end alle de andre der fik overrakt blomster.
                Det er det sjoveste indlæg på Forum nogensinde

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...point-til-fcn/



                  men hvorfor bakker KL?? Han er jo på vej frem til den..
                  Enig! Han skal simpelthen flyve ind i den bold og så må han tage kort hvis det er det der skal til

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Kunne ikke se 2. Halvleg i går. Har lige set Fcns andet mål. Det er jo håbløst af 4 OBere. Der Kan løbes i ryggen af indlægsspilleren. Hvad fanden laver Bernart derude og hvordan kan Schelderup være umarkeret med to midterforsvarere som bare løber og kigger bold. Det er jo top pinligt. Det ligner et hold der ikke VIL lære af sine fejl fra sidste sæson. Det lugter altså lidt af, at Alm har tabt dem eller aldrig rigtig har fået fat i dem. Forstår de ikke hans svensk? Jeg har aldrig set en sådan perlerække af fejl på det her niveau - og nu i over et år i træk.
                    Hvad jeg så i 1. Halvleg har Kl, Jørgen, Bernart, Michelson, Okossun, Sander og BK ikke niveau til top 10. Hvis BW og rigmanden ikke kan se det og gør noget ved det forstår jeg simpelthen ikke at de kan være involveret i fodboldverdenen.
                    Trods enkelte fejl synes jeg du fuldstændig ved siden af med Nico. For mig var ham og Tverskov vores bedste igår.
                    Ayo laver 2 graverende fejl, men han er bestemt med på Superligaens niveau. Hvis du endelig fremhæver så mange, hvor i din analyse er Frøkjær så? Pinligt bare at kigge på ham og hans attitude og dårlige beslutninger på stribe. Man vil bruge ham til at drive bolden og være kreativ men det manglede også

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                      Trods enkelte fejl synes jeg du fuldstændig ved siden af med Nico. For mig var ham og Tverskov vores bedste igår.
                      Ayo laver 2 graverende fejl, men han er bestemt med på Superligaens niveau. Hvis du endelig fremhæver så mange, hvor i din analyse er Frøkjær så? Pinligt bare at kigge på ham og hans attitude og dårlige beslutninger på stribe. Man vil bruge ham til at drive bolden og være kreativ men det manglede også
                      Sorry jeg glemte frø. Han bliver aldrig til noget på højere plan. Har ikke mentaliteten.
                      Jeg så - som skrevet - kun første halvleg. Her laver Michelson mange Storr placeringsfejl. Der spilles uden om jam to gange som giver frit løb til baglinjen. Samtidig fungerer det ikke fremad for ham. Han har set pivringe ud i de træningskampe jeg har set. Måske spillede han sig gevaldigt op i 2. Halvleg ?
                      EDIT: som jeg ser det går han for ofte på bolden i stedet for på manden, for så at tage bolden. Det er alt for risikabelt. KL gør hverken det ene eller andet - han er for langsom til det
                      Last edited by claudes1; 19-07-2022, 08:00.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                        Trods enkelte fejl synes jeg du fuldstændig ved siden af med Nico. For mig var ham og Tverskov vores bedste igår.
                        Ayo laver 2 graverende fejl, men han er bestemt med på Superligaens niveau. Hvis du endelig fremhæver så mange, hvor i din analyse er Frøkjær så? Pinligt bare at kigge på ham og hans attitude og dårlige beslutninger på stribe. Man vil bruge ham til at drive bolden og være kreativ men det manglede også
                        Så ser vi fodbold forskelligt. Han løber meget, har mange små bevægelser, men vi får intet ud af det og han virkede fejlplaceret i flere situationer i defensiven. Tilslutter mig fuldstændigt at Kasper L, Jørgen, Bernart, Michelson, Okossun, Sander og BK slet ikke viser niveauet.

                        Ret skal være ret, jeg synes generelt Michelson har vist tendenser, men det er alt for sporadisk. Okosun er bare ringe på bolden, Kasper L er én stor undskyldning og BK ligner en, der bare ikke gider OB mere. Bernat har tiden foran sig og Sander scorer fra tid til anden. Men gode er de ikke.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg

                          Så ser vi fodbold forskelligt. Han løber meget, har mange små bevægelser, men vi får intet ud af det og han virkede fejlplaceret i flere situationer i defensiven. Tilslutter mig fuldstændigt at Kasper L, Jørgen, Bernart, Michelson, Okossun, Sander og BK slet ikke viser niveauet.

                          Ret skal være ret, jeg synes generelt Michelson har vist tendenser, men det er alt for sporadisk. Okosun er bare ringe på bolden, Kasper L er én stor undskyldning og BK ligner en, der bare ikke gider OB mere. Bernat har tiden foran sig og Sander scorer fra tid til anden. Men gode er de ikke.
                          Jeg er enig i kritikken af Mickelson. Han var meget dårlig i går. Placerer sig forkert, prøver at drible 4 mand o.s.v.

                          Comment


                            Man vinder og taber sammen som et hold. I sig selv et rigtigt statement, men et hold består nu en gang af enkelte dele med hver sin karekteristika. Hvis de enkelte elementer enten ikke passer sammen med de andre elementer eller som individer ikke er stærke nok til at enheden så bliver bedre, så kan enkeltelementer sørge for at holdet taber p.g.a af de enkeltelementers bidrag. Ligesom enkeltelementers klasse kan vinde fodboldkampe.

                            Man vinder og taber sammen som et hold. Siger Okosun, der ikke føler sig som en skurk på baggrund. Men når man efter mindre end 3 minutter laver en klokkeklar fejl, der gør at holdet får et slag til den i forvejen skrøbelige selvtillid, så skal man i min optik netop føle sig som en skurk.

                            Ikke fordi man så af dén grund skal påtage sig hele ansvaret for nederlaget, overhovedet ikke, men det er et signal ud ad til, at man som enkeltperson påtager sig et ansvar på vegne af holdet.

                            Dét savner jeg personligt. At man siger "selvfølgelig føler jeg mig lidt som en skurk, når jeg laver sådan en fejl" og bruger den som motivation på vegne af holdet.

                            I stedet kommer han til at fremstå som én, der hellere vil sende aben videre, end at påtage sig den åbenlyse medskyld han har for at holdet ikke opnåede det ønskede resultat.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                              Jeg er enig i kritikken af Mickelson. Han var meget dårlig i går. Placerer sig forkert, prøver at drible 4 mand o.s.v.
                              Mickelson skal forbedre sig defensivt men selv her er han stadig langt bedre end Jørgen og Joel. Jeg foreslår man sætter Grubbe på højreback og rykker Mickelson til venstre - kunne muligvis være en god løsning

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Man vinder og taber sammen som et hold. I sig selv et rigtigt statement, men et hold består nu en gang af enkelte dele med hver sin karekteristika. Hvis de enkelte elementer enten ikke passer sammen med de andre elementer eller som individer ikke er stærke nok til at enheden så bliver bedre, så kan enkeltelementer sørge for at holdet taber p.g.a af de enkeltelementers bidrag. Ligesom enkeltelementers klasse kan vinde fodboldkampe.

                                Man vinder og taber sammen som et hold. Siger Okosun, der ikke føler sig som en skurk på baggrund. Men når man efter mindre end 3 minutter laver en klokkeklar fejl, der gør at holdet får et slag til den i forvejen skrøbelige selvtillid, så skal man i min optik netop føle sig som en skurk.

                                Ikke fordi man så af dén grund skal påtage sig hele ansvaret for nederlaget, overhovedet ikke, men det er et signal ud ad til, at man som enkeltperson påtager sig et ansvar på vegne af holdet.

                                Dét savner jeg personligt. At man siger "selvfølgelig føler jeg mig lidt som en skurk, når jeg laver sådan en fejl" og bruger den som motivation på vegne af holdet.

                                I stedet kommer han til at fremstå som én, der hellere vil sende aben videre, end at påtage sig den åbenlyse medskyld han har for at holdet ikke opnåede det ønskede resultat.

                                MvH ChrisOB
                                En kæde er ikke stærkere end det svageste led .. og OB’s kæde er nærmest de der plasticneon ting man får i LegeKæden ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X