Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - FC Nordsjælland 18/07/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg gik fra den kamp, det der gider jeg simpelthen ikke se på. Rædselsfuld kamp.

    Breum er vores bedste spiller i dag.

    Okosun er ikke god nok på bolden, til at spille så centralt i banen, nu gider jeg ikke sige det mere. Omar kan ikke komme hurtigt nok. Tverskov er pisse god som altid men han kan ikke spille vores midtbane alene.

    Paulsen er fin nok i forsvaret og det skal nok fungere med Mihajlo, KL er fin nok som substitut, men kan ikke spille i startelveren. Jeg vil gerne se Grubbe spille den højre back.

    Vores offensiv lider under at vi mangler Isaam til at spille trequartistaen, Sander kommer ikke rigtigt igang i dag, Bashkim gør det godt han knokler for det men det bliver ikke til så meget, frø har et fint samspil med Bashkim, men vi kommer aldrig over midtbanen.

    Jeg er også træt af OB stadigvæk har siddepladser på RMN, og synes stemningen var lad i dag på tribunerne.

    Aaaaaarhhhgggg.



    ​​​


    Comment


      Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
      ...
      De har lært at spille første fase under Alm, men det kan alle trænere lære og det havde vi også under Kent, men i de næste faser sker der ingenting udover heldige tilfældigheder.
      Jeg kan ihvertfald ikke huske et angreb med gode kombinationer i åbent spil som der bliver scoret på og da slet ikke flere gange i samme kamp.
      Det er leverpostej med slatten bacon på toppen og over tid rykker så er det noget man rykker ned på.
      ...
      Jeg kunne ikke være mere enig i dette. Og med Alm, som jeg skrev tidligere, så virker det næsten til at være med vilje, at vores offensive spil hviler på individuel x-faktor fra vores utallige individualister, Mucolli som den seneste nye i flokken. Og når de enten er skadede eller har niveaumæssige udsving, så kommer vi ikke frem til skudchancer, fordi vi ikke har et offensivt spilmønster eller en skabelon at falde tilbage på, som selv godt trænede rugbrødsspillere kan eksekvere.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
        Den her kamp er fuldstændigt billedet på hvad alt der er galt i OB og har været den seneste sæson.

        Vi sværger til et koncept som tydeligt ikke fungerer eller som ikke én eneste spiller på holder passer til.
        I sidste sæson vandt vi 4 kampe i hele grundspillet med samme tydelige problem, vi kan ikke true offensivt og når de andre hold har slået tilpas nok kontra mod et forsvar som ikke har kvalitet nok, ja så går det galt.
        Udover det, har spillerne slet ikke mandsmod, vilje og hjerte nok til, trods alt at kunne fighte kampene igennem, hvis nogle kan huske 2-0 nederlaget til Vejle i sidste kamp i grundspillet, hvor nedrykningsfaren for alvor blev en realitet.

        De har lært at spille første fase under Alm, men det kan alle trænere lære og det havde vi også under Kent, men i de næste faser sker der ingenting udover heldige tilfældigheder.
        Jeg kan ihvertfald ikke huske et angreb med gode kombinationer i åbent spil som der bliver scoret på og da slet ikke flere gange i samme kamp.
        Det er leverpostej med slatten bacon på toppen og over tid rykker så er det noget man rykker ned på.

        Hvilke spillere skal ændre kamp billedet på enkelt mands situationer ? Breum en ung knægt på 18 år er den eneste jeg lige kan få øje på.
        Simplethen for sløjt det her OB og Thorborg.
        Der skal friske øjne på det her og nogle som er villige til at kaste de penge i det som potentialet og omgivelserne berettiger til.

        Den hedder første div efter sæsonen hvis ikke der sker ændringer inde transfer vinduet lukker - Dét er helt sikkert !
        Minder mig om Erik Rasmussens AGF. Ingen offensiv struktur, men sjovt de 5 gange om året hvor det bliver forløst. Til gengæld frustrerende i mange kampe

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Var det ikke ham der lige reddede os fra et 5-0 nederlag? Han er den sidste jeg vil klandre idag.
          Ser du målet til 0-2? Det er jo grotesk hvad han foretager sig. Jeg er en af dem der egentlig også har været tilhænger af ham, men han har altså nogle gevaldige fejl idag.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Nok ikke. Det er den sørgelige sandhed. Savner da OB havde et ondt og brutalt hold. Nu har vi bare en samling karakterløse primadonnaer samt en træner og fodbolddirektør, der har det meste i munden, og en ledelse, der ikke er værd at nævne.

            Ja ja da.
            Så enig. Savner typer, der sloges, som man slog sig på, som man var bage for at skulle møde. Samtidig er der også det psykologiske, for os som tilskuere: når spillerne kæmper, lider og giver alt, hvad de har i sig, har man større tilbøjelighed til at acceptere nederlag, end når man har set en kamp, hvor spillestilen er svær at blive klog på (tiki-taka som Barcelona, et forsøg på for billige penge at lave FCN-light, eller noget tredje kønsløst møj?).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

              Ser du målet til 0-2? Det er jo grotesk hvad han foretager sig. Jeg er en af dem der egentlig også har været tilhænger af ham, men han har altså nogle gevaldige fejl idag.
              Er enig. Det hjælper ikke meget med kanon redninger hvis der går for nemme bolde ind.

              Comment


                Jeg orker næsten ikke at glo på det her én sæson mere.

                Det værste er den totale fravær af kultur.

                Ingen vindermentalitet, ingen der går forrest, ingen der i vildskab råber de andre op.

                Bestemt heller ikke fra bænken.

                Comment


                  Send svenskerne tilbage hvor de hører til, spark det "sportslige" udvalg med Thomas Chistensen i spidsen til hjørne og giv Kim Brink den undskyldning og nøglerne tilbage. Før det sker fortsætter dette mareridt jo bare

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Jeg orker næsten ikke at glo på det her én sæson mere.

                    Det værste er den totale fravær af kultur.

                    Ingen vindermentalitet, ingen der går forrest, ingen der i vildskab råber de andre op.

                    Bestemt heller ikke fra bænken.
                    Ingen fight fra de forreste når Max og Jebali ikke spiller. Sander hjalp lidt tilbage, men nogen ørn til den del er han ikke.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                      Hvilket vel også kan skyldes at det i store træk er de samme spillere?

                      Jeg tror, at du ville kunne ansætte en hvilken som helst træner, og han ville få det samme ud af dem. Du skal måske overveje at det her handler om TYPER, og en håbløs trupsammensætning, der bare bliver værre af at vores bedste forsvarsspiller og offensive kort er ude med skader.

                      Der findes ikke en træner i verden, der kan få stabile profiler ud af Kasper Larsen, Okosun og Skjelvik. Der findes ikke en træner der kan fjerne de begynderfejl som HC begår. Der findes ikke en træner i verden, der kan ændre Frøkjærs attitude. Han har bare ikke mentaliteten til at blive en topspiller. Talent, måske, men han har absolut intet fokus.

                      Ja, der findes givet trænere der kan få mere ud af holdet, end vi fik i dag, men aldrig nok til det ambitionsniveau som klubben vil have.

                      Der er simpelthen for lidt rygrad, som hver eneste kamp får et slag af den mængde af fejl som ustabile spillere uundgåeligt laver.

                      Uanset hvilken træner vi har.

                      MvH ChrisOB
                      Meget præcist.

                      Og hvad skete der i pausen.....
                      Last edited by Tåhyler; 18-07-2022, 20:48.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Er enig. Det hjælper ikke meget med kanon redninger hvis der går for nemme bolde ind.
                        Han har brug for en rollemodel et par år yderligere tror jeg. Så skal der nok komme noget ud af ham

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fcalamorgenkvalme Se indlæg
                          Send svenskerne tilbage hvor de hører til, spark det "sportslige" udvalg med Thomas Chistensen i spidsen til hjørne og giv Kim Brink den undskyldning og nøglerne tilbage. Før det sker fortsætter dette mareridt jo bare
                          Folk skal simpelthen ikke begynde at kaste Westrøm under bussen allerede... At man kan mene at Alm ikke er den rigtige er helt fint. Han har været her er godt stykke tid efterhånden. Men at afskrive Bjørn efter godt 8 måneder i nyt job, hvor han har vist en handlekraft større end vi længe har set er helt væk i min bog. Og det må meget gerne pakkes væk med det samme, for det er simpelthen for useriøst.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Jeg orker næsten ikke at glo på det her én sæson mere.

                            Det værste er den totale fravær af kultur.

                            Ingen vindermentalitet, ingen der går forrest, ingen der i vildskab råber de andre op.

                            Bestemt heller ikke fra bænken.
                            Tverskov tilbage med anførerbindet … hvordan gik det? Så ikke kampen og læser først kommentarer nu men han har ikke været nævnt ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Tverskov tilbage med anførerbindet … hvordan gik det? Så ikke kampen og læser først kommentarer nu men han har ikke været nævnt ..
                              han hiver ikke holdet op, da der er brug for lederskab. Men omvendt burde spillerne også se ind ad.

                              selve kampen var på det jævne for JT.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Folk skal simpelthen ikke begynde at kaste Westrøm under bussen allerede... At man kan mene at Alm ikke er den rigtige er helt fint. Han har været her er godt stykke tid efterhånden. Men at afskrive Bjørn efter godt 8 måneder i nyt job, hvor han har vist en handlekraft større end vi længe har set er helt væk i min bog. Og det må meget gerne pakkes væk med det samme, for det er simpelthen for useriøst.
                                Jeg syntes faktisk det er i orden at være kritisk overfor Wesström, især når man ser på hans ageren på transfermarkedet.
                                Bjørn Paulsen passer ikke godt ind på et hold der gerne vil spille den op bagfra.
                                Mucolli er bare et mærkeligt indkøb der ligner en der skal være 2/3. valg på alle de forreste positioner. Jeg troede vi var færdige med at købe reservespillere udefra?
                                Joel King blev hentet fordi vi alle var enige om at Skjelvik var for dårlig. King har desværre bare vist sig at være ringere.
                                Ivancevic er bestemt en fin spiller, men han er heller ikke skræddersyet til den måde vi gerne vil spille på.
                                Jeg syntes allerede der er flere tvivlsomme handler fra Björns side, desværre.

                                Comment

                                Working...
                                X