Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - FC Nordsjælland 18/07/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB har tradition for altid, selv i vores mørkeste stunder, at have en top-3 (eller top-3 potentiale) målmand. Jeg tvivler mere og mere på at Bernat kan nå det niveau, andet end enkelte brandkampe som pokalfinalen

    Comment


      Det lugter af 1. Division

      Comment


        En flok hovedløse kyllinger. Drop nu den urealistiske top 6 målsætning.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Det her er simpelthen en skandale og nu skal der kraftedme ske noget med den klub !!!

          Comment


            Jeg tænker meget sjældent på, om jeg er masochist. Men når jeg har gjort det de sidste 11 år, er det efter at have set OB spille...

            Comment


              6(!) minutters tillægstid…det manglede også bare

              Comment


                Jeg ved, I er mange som har forsvaret HC (fynbo, ny Grib m.m.), men synes han har fået nok chancer og viser ikke stabilt højt niveau !
                Last edited by Online; 18-07-2022, 19:54.

                Comment


                  1. runde, og kommentatorerne snakker allerede nedrykningsfare, i en kamp hvor vi skal være glade for ikke at tabe med 4 hjemme til Nordsjælland. Og det er helt forståeligt...

                  Comment


                    Hvilket koncept spiller vi efter lige nu?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      så vi skulle ikke tage træningskampene og de dårlige resultater og mange mål inkasseret for tungt? Det var bare træningskampe?...eller var det i virkeligheden et ret godt billlede af truppens (manglende) kvalitet?

                      Vi fortsætter hvor vi slap sidste sæson - med et forsvar der lukker et par mål ind pr kamp og en attitude der ikke ligefrem udstråler at man vil vinde.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        1. runde, og kommentatorerne snakker allerede nedrykningsfare, i en kamp hvor vi skal være glade for ikke at tabe med 4 hjemme til Nordsjælland. Og det er helt forståeligt...
                        Ja, og opgivende attituder hos spillerne. Det skal sgu` nok blive festligt. Og selvfølgelig mangler vi nogle profiler, men det plejer jo ikke at minimere de personlige fejl ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Hvilket koncept spiller vi efter lige nu?
                          Spil den til Jebali og håb på det bedste

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            1. runde, og kommentatorerne snakker allerede nedrykningsfare, i en kamp hvor vi skal være glade for ikke at tabe med 4 hjemme til Nordsjælland. Og det er helt forståeligt...
                            Fuldstændigt. Det dér kan altså ikke trænes væk. Eller snakkes væk.

                            Man kan ikke sammenspille et hold med de dér typer. Det er tæt på umuligt. Så ja, vi kan sagtens blive en nedrykningskandidat.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              1. runde, og kommentatorerne snakker allerede nedrykningsfare, i en kamp hvor vi skal være glade for ikke at tabe med 4 hjemme til Nordsjælland. Og det er helt forståeligt...
                              Ja det er forståeligt idag, især fordi modstanderen jo heller ikke var imponerende. Vi får det svært så længe vi mangler Ivan. Attituden fra flere spillere idag var bare også langt fra tilfredsstillende

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Jeg ved, I er mange som har forsvaret HC (fynbo, ny Grib m.m.), men synes han har fået nok chancer og viser ikke stabilt højt niveau !
                                Var det ikke ham der lige reddede os fra et 5-0 nederlag? Han er den sidste jeg vil klandre idag.

                                Comment

                                Working...
                                X