Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - FC Nordsjælland 18/07/2022
Collapse
X
-
Ja, og opgivende attituder hos spillerne. Det skal sgu` nok blive festligt. Og selvfølgelig mangler vi nogle profiler, men det plejer jo ikke at minimere de personlige fejl ...Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg1. runde, og kommentatorerne snakker allerede nedrykningsfare, i en kamp hvor vi skal være glade for ikke at tabe med 4 hjemme til Nordsjælland. Og det er helt forståeligt...
- Likes 6
Leave a comment:
-
så vi skulle ikke tage træningskampene og de dårlige resultater og mange mål inkasseret for tungt? Det var bare træningskampe?...eller var det i virkeligheden et ret godt billlede af truppens (manglende) kvalitet?
Vi fortsætter hvor vi slap sidste sæson - med et forsvar der lukker et par mål ind pr kamp og en attitude der ikke ligefrem udstråler at man vil vinde.
- Likes 6
Leave a comment:
-
1. runde, og kommentatorerne snakker allerede nedrykningsfare, i en kamp hvor vi skal være glade for ikke at tabe med 4 hjemme til Nordsjælland. Og det er helt forståeligt...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Jeg tænker meget sjældent på, om jeg er masochist. Men når jeg har gjort det de sidste 11 år, er det efter at have set OB spille...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Det her er simpelthen en skandale og nu skal der kraftedme ske noget med den klub !!!
- Likes 3
Leave a comment:
-
En flok hovedløse kyllinger. Drop nu den urealistiske top 6 målsætning.
MvH ChrisOB
- Likes 4
Leave a comment:
-
OB har tradition for altid, selv i vores mørkeste stunder, at have en top-3 (eller top-3 potentiale) målmand. Jeg tvivler mere og mere på at Bernat kan nå det niveau, andet end enkelte brandkampe som pokalfinalen
- Likes 3
Leave a comment:

Leave a comment: