Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - FC Nordsjælland 18/07/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    muligvis ikke - men noget skal der jo ske...få dog som minimum nogle friske kræfter ind....
    Helt enig

    Leave a comment:


  • JrEwing
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Enig og det virker som om han ikke har en plan B og hvis han har, kommer det alt for sent til udtryk.
    Tvivler snart på Alm har en plan A overhovedet

    Leave a comment:


  • Memoryhof
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Så ligner vi Horsens
    Gid vi havde lige så mange point som dem ...

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    der var så en plan B - men hvorfor venter han SÅ længe? Vi er bagud og det er en hjemmekamp der skal give 3 point...og nu så med skjelvik som midtstopper...

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Alt for sent han skifter, min tillid til Alm er ikke blevet større efter i dag
    Enig og det virker som om han ikke har en plan B og hvis han har, kommer det alt for sent til udtryk.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Paulsen er simpelthen foran Kjerrumgaard i angriber-hierarkiet. Hvorfor har man overhovedet rykket ham op så?

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Så ligner vi Horsens

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Alt for sent han skifter, min tillid til Alm er ikke blevet større efter i dag

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Jeg husker Bashkims kritik af Alms manglende fokus på træningen af offensive relationer, og en spiller (tror det var Frø?) der udtalte at der er en tendens blandt de offensive spillere til at kigge ned, tage det ekstra træk der formøbler en mulighed frem for at spille den større. Vores offensiv er fuldstændig tandløs og fantasiforladt uden Jebali, og Frø samt Sabbis (som dog ikke er på banen i dag) præstationer og deres tendenser til at træffe de forkerte beslutninger får mig til at tænke på om Kadrii havde fat i noget i sin tid…eller om jeg er blevet tiltagende kritisk overfor Alm og den stilstand vi har været i, en enkelt pokalfinale til trods
    Synes da CH gør det godt, og forstår sin rolle

    Leave a comment:


  • Monrad
    replied
    1 chance på dødbold har man skabt på 74 min.

    Det er simpelthen under al kritik !

    Konceptet virker ikke nøjagtigt som sidste sæson

    Leave a comment:


  • El Profesor
    replied
    Jeg husker Bashkims kritik af Alms manglende fokus på træningen af offensive relationer, og en spiller (tror det var Frø?) der udtalte at der er en tendens blandt de offensive spillere til at kigge ned, tage det ekstra træk der formøbler en mulighed frem for at spille den større. Vores offensiv er fuldstændig tandløs og fantasiforladt uden Jebali, og Frø samt Sabbis (som dog ikke er på banen i dag) præstationer og deres tendenser til at træffe de forkerte beslutninger får mig til at tænke på om Kadrii havde fat i noget i sin tid…eller om jeg er blevet tiltagende kritisk overfor Alm og den stilstand vi har været i, en enkelt pokalfinale til trods

    Leave a comment:


  • Memoryhof
    replied
    "Et OB hold som mange omkring Superligaen havde meget store forventninger til. De havde jo en dårlig sæson sidste år". Hold da kæft, hvilke planet har en journalist været nedfrosset på, når han siger sådan (hørt i P4). Vi har haft dårlige sæsoner i snart 10 år, og blandt andet i tipsbladet havde 7 eksperter (også journalister) dem i bunden af ligaen.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    2. halvleg har jo været til grin indtil videre.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Er der nogle der gider Presse
    Tror Fyens Stiftstidende er der...

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Er der nogle der gider Presse

    Leave a comment:

Working...
X