Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt : OB - FCN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt : OB - FCN

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rdsjaelland-15

    Sådan set enig i start11 men nu kan Jebali måske være skadet.

    FCN ikke styrket i forhold til sidste sæson og har trænet sig tættere på top6 ligesom OB

    Jeg tror på at. KL - BP bag AO - JT er bedre end KL - JT bag JJT - AT men det må jo komme an på en prøve. På sigt kan MI og AT presse på …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Tror på det bliver den her, spændt på front firen:

    Bernat
    Mickelson - B Paulsen - Kasper Larsen - Skjelvik
    Tver - Okosun
    Charly Nouck- Breum - Svendsen
    Kadrii
    siden 1887

    Comment


      #3
      Breum har ikke trænet som 10’er overhovedet i opstarten.
      Men han er pt nok den som står først på holdkortet som kant

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Breum har ikke trænet som 10’er overhovedet i opstarten.
        Men han er pt nok den som står først på holdkortet som kant
        Nok ikke. Hvem så som 10'er? Mucolli eller bliver Frø/Jebali klar?
        siden 1887

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

          Nok ikke. Hvem så som 10'er? Mucolli eller bliver Frø/Jebali klar?
          Frø er klar. Bare ikke til 90 min. Tænker mere det er 45-60 min. Derfor er man i tvivl om han skal starte inde. Vi må se hvordan det står til med Jebali

          Hvis vi havde haft lidt mere bredde på midtbanen havde jeg nok sat Tverskov op som 10’er til denne kamp og Aron/Okosun som 6’ere. Men så er der jo ingen indskiftnings muligheder

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Frø er klar. Bare ikke til 90 min. Tænker mere det er 45-60 min. Derfor er man i tvivl om han skal starte inde. Vi må se hvordan det står til med Jebali

            Hvis vi havde haft lidt mere bredde på midtbanen havde jeg nok sat Tverskov op som 10’er til denne kamp og Aron/Okosun som 6’ere. Men så er der jo ingen indskiftnings muligheder
            Tverskov op som 10'er lyder da spændende. Jeg havde nok valgt Okosun eller Aron deroppe i stedet for. Men ja, lad os håbe på Frø eller Jebali blir klar
            siden 1887

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

              Tverskov op som 10'er lyder da spændende. Jeg havde nok valgt Okosun eller Aron deroppe i stedet for. Men ja, lad os håbe på Frø eller Jebali blir klar
              Havde også overvejet okosun. Som 10'er kan han komme meget I feltet og imod fcn's teenagere vil han jo være endnu mere overlegen end normalt.
              jeg tror dog mest på Frø. Han havde også kampe i foråret, hvor han startede selvom han ikke var på 100%. Alm ser ud til at have et godt øje til ham. Så kan Alm derfra overveje om han skal rykke en mere fysisk type som okosun eller Aron op på 10'eren eller han måske skal gå med Mucolli eller Breum når Frø melder udsolgt.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Frø er klar. Bare ikke til 90 min. Tænker mere det er 45-60 min. Derfor er man i tvivl om han skal starte inde. Vi må se hvordan det står til med Jebali

                Hvis vi havde haft lidt mere bredde på midtbanen havde jeg nok sat Tverskov op som 10’er til denne kamp og Aron/Okosun som 6’ere. Men så er der jo ingen indskiftnings muligheder
                Men tror du ikke vi kommer til at halte i opspillet på egen banehalvdel hvis vi spiller Aron/Okosun der?

                Jeg tror vi starter med Frø og så ryger Agon ind og får de sidste 30.

                Jeg er mere spændt på 9'eren starter vi med Max og kommer Kadrii ind eller er han stadig langt fra holdkortet?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Men tror du ikke vi kommer til at halte i opspillet på egen banehalvdel hvis vi spiller Aron/Okosun der?

                  Jeg tror vi starter med Frø og så ryger Agon ind og får de sidste 30.

                  Jeg er mere spændt på 9'eren starter vi med Max og kommer Kadrii ind eller er han stadig langt fra holdkortet?
                  Trist at truppen er så ringe, at når Tver eller Jebali er ude, så tænker man straks at det koster 2 placeringer i tabellen.

                  Comment


                    #10
                    Jeg kan ikke lade være med at se en lille smule frem til, hvis Bashkim får muligheden på 9'eren.
                    Jeg bliver måske hurtigt klogere, men tænk en dimension det ville give til vores hold, hvis han kom bare lidt i gang.
                    Trænerstaben må jo have tillid til ham, siden man ikke henter noget andet til angrebet, og ikke umiddelbart forsøger af sende ham videre.

                    Så vidt jeg husker havde Anders K også en sæson hvor han kun lavede 2-3 mål på en sæson, og sæsonen efter lavede et 2-cifret antal.

                    Comment


                      #11
                      Baseret på 11 mod 11 til dagens træning ligner det at vi starter med:

                      Bernat
                      Mickelson Larsen Paulsen Skjelvik
                      Okosun Tverskov
                      Breum Frøkjær Svendsen
                      Kadrii

                      Umiddelbart før 11 mod 11 overgik Fenger til selvtræning.

                      Det er svært at sige så meget om 11 mod 11-seancen, da Alm tit stoppede spillet og startede op fra ny situation (ofte startende fra et indkast i venstre side med efterfølgende sideskift). A-holdet vandt vel 3-0 på mål af Frø (1) og Breum (2). Som jeg så det blev alle tre mål scoret efter succesfuldt højt pres, hvor især Østrøm fik lavet et par fejlafleveringer som stopper på B-holdet. FCNs bagkæde skal være påpasselige på mandag. På B-holdet var jeg faktisk mest imponeret over Tobias Augustinus-Jensen, som var meget bevægelig og fik lavet et par gode diagonale afleveringer.

                      Comment


                        #12
                        https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-saesonstart/

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                          Baseret på 11 mod 11 til dagens træning ligner det at vi starter med:

                          Bernat
                          Mickelson Larsen Paulsen Skjelvik
                          Okosun Tverskov
                          Breum Frøkjær Svendsen
                          Kadrii

                          Umiddelbart før 11 mod 11 overgik Fenger til selvtræning.

                          Det er svært at sige så meget om 11 mod 11-seancen, da Alm tit stoppede spillet og startede op fra ny situation (ofte startende fra et indkast i venstre side med efterfølgende sideskift). A-holdet vandt vel 3-0 på mål af Frø (1) og Breum (2). Som jeg så det blev alle tre mål scoret efter succesfuldt højt pres, hvor især Østrøm fik lavet et par fejlafleveringer som stopper på B-holdet. FCNs bagkæde skal være påpasselige på mandag. På B-holdet var jeg faktisk mest imponeret over Tobias Augustinus-Jensen, som var meget bevægelig og fik lavet et par gode diagonale afleveringer.
                          Mange tak!

                          Hvordan gjorde Mucolli og Grubbe det?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Mange tak!

                            Hvordan gjorde Mucolli og Grubbe det?
                            Ingen årsag.

                            Mucolli var meget verbal når han løb i dybden, og en anelse frustreret efterfølgende, hvilket bl.a. kom til udtryk i langsomme tilbageløb. Jeg tror det primært er den slags man tager udgangspunkt i, når man kritiserer hans defensive evner/vilje. Ellers gjorde han ikke det store væsen af sig i dag.

                            Grubbe gjorde det fint. Umiddelbart god til at læse spillet og bryde bolden. Svær at vurdere offensivt, da Alm primært afbrød spillet når B-holdet skulle bygge op.

                            Comment


                              #15
                              Hvorfor er 3F-familietribunen lukket til kampen ?

                              Comment

                              Working...
                              X