Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 12/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Umiddelbart ser til ud til, at han kun har haft en mindre ankelskade (for 1½ år siden) som holdt ham ude i 2 kampe.

    Træner vi anderledes/mere hårdt siden en del i klubben/spillere som kommer til ofte bliver skadet ? (eller har jeg gang i en eller anden konspirationsteori mht. JB og MH).
    Jeg er bange for, at det er den samme type tilbagefald efter en skade, som vi har set fra andre tidligere. Måske har det noget at gøre med den fysiske træner, som vi nu har opsagt samarbejde med, der er roden til alt dette…?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

      Jeg er bange for, at det er den samme type tilbagefald efter en skade, som vi har set fra andre tidligere. Måske har det noget at gøre med den fysiske træner, som vi nu har opsagt samarbejde med, der er roden til alt dette…?
      Jeg håber da ikke den fysiske træner bestemmer hvornår en spiller må træne igen efter at have været skadet.
      Det er vel det vi har et læge team til.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Jeg håber da ikke den fysiske træner bestemmer hvornår en spiller må træne igen efter at have været skadet.
        Det er vel det vi har et læge team til.
        Tvivler på, at vi har en læge indover til det. Når jeg igennem en længere tid har fået behandling af en fysioterapeut, går jeg jo ikke bagefter til min læge for at blive raskmeldt.

        Den fysiske træner er fuldtidsansat, mens lægerne hentes ind ved behov (test af nye spillere og alvorlige skader).

        Tror JB (i "samarbejde" med fysioterapeuterne) har meget at sige i denne sammenhæng.

        Comment


          #19
          Jeg baserer det ikke på andet end en fornemmelse, men jeg synes ofte, spillere får tilbagefald i OB.

          Både AT og Frø kon alt for hurtigt tilbage i sidste sæson. Nu Ivancevic.

          Der skal ske noget på dén front.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Tvivler på, at vi har en læge indover til det. Når jeg igennem en længere tid har fået behandling af en fysioterapeut, går jeg jo ikke bagefter til min læge for at blive raskmeldt.

            Den fysiske træner er fuldtidsansat, mens lægerne hentes ind ved behov (test af nye spillere og alvorlige skader).

            Tror JB (i "samarbejde" med fysioterapeuterne) har meget at sige i denne sammenhæng.
            Men så er det vel fysioterapeuterne der har det endelige at sige.
            Den fysiske træner er vel mere hvordan spilleren skal starte op igen, ikke hvornår, tænker jeg.

            Men det finder vi nok ikke ud af, men måske vi ser en forskel når vi får den nye fysiske træner ind.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Tvivler på, at vi har en læge indover til det. Når jeg igennem en længere tid har fået behandling af en fysioterapeut, går jeg jo ikke bagefter til min læge for at blive raskmeldt.

              Den fysiske træner er fuldtidsansat, mens lægerne hentes ind ved behov (test af nye spillere og alvorlige skader).

              Tror JB (i "samarbejde" med fysioterapeuterne) har meget at sige i denne sammenhæng.
              Du er heller ikke professionel fodboldspiller. Håber meget, at en kompetent ortopædkirurg eller rheumatolog (alt efter type af skade) er på som konsulent ved alle de her skader.

              Eller skal der sættes ind her med det samme.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jebali og Agon tryller!!
                Kunne man forestille sig en startplads til Agon på mandag?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Du er heller ikke professionel fodboldspiller. Håber meget, at en kompetent ortopædkirurg eller rheumatolog (alt efter type af skade) er på som konsulent ved alle de her skader.

                  Eller skal der sættes ind her med det samme.
                  Det tror jeg bestemt ikke. Hvis skaden vurderes alvorlig nok tror jeg den "almindelige" læge ser på det. Ved større skader, der kræver scanning/røntgen fordi der er mistanke om brud og lignende, kommer en ortopædkirurg indover (ikke før).

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Jeg baserer det ikke på andet end en fornemmelse, men jeg synes ofte, spillere får tilbagefald i OB.

                    Både AT og Frø kon alt for hurtigt tilbage i sidste sæson. Nu Ivancevic.

                    Der skal ske noget på dén front.
                    Jeg ville nu gerne se nogle tal på om det rent faktisk er så galt. Tilbagefald er noget man ser ofte i fodbold generelt synes jeg - og at ramme balancen med dosering i opstarten efter en skade, vil nok altid være svært. Står det rent faktisk værre til i OB end andre steder? Det er nemt at få det indtryk når det er de nyheder man følger mest med i.

                    Ret beset havde vi vel bemærkelsesværdigt få skader i seneste sæson.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                      Jeg ville nu gerne se nogle tal på om det rent faktisk er så galt. Tilbagefald er noget man ser ofte i fodbold generelt synes jeg - og at ramme balancen med dosering i opstarten efter en skade, vil nok altid være svært. Står det rent faktisk værre til i OB end andre steder? Det er nemt at få det indtryk når det er de nyheder man følger mest med i.

                      Ret beset havde vi vel bemærkelsesværdigt få skader i seneste sæson.
                      Jeg synes næsten det er svært at finde én som ikke var skadet i sidste sæson

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Kunne man forestille sig en startplads til Agon på mandag?
                        Tvivler men udelukker intet

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                          Jeg ville nu gerne se nogle tal på om det rent faktisk er så galt. Tilbagefald er noget man ser ofte i fodbold generelt synes jeg - og at ramme balancen med dosering i opstarten efter en skade, vil nok altid være svært. Står det rent faktisk værre til i OB end andre steder? Det er nemt at få det indtryk når det er de nyheder man følger mest med i.

                          Ret beset havde vi vel bemærkelsesværdigt få skader i seneste sæson.
                          Jebali
                          Hylle
                          Ivan
                          Tarik
                          Thrandarson
                          Ryan
                          Frøkjær
                          Kadrii
                          Tverskov
                          Fenger

                          ... og nok nogle jeg har glemt, men med en bred og kvalitetstrup som vores betyder det jo nok ikke det store
                          Last edited by Online; 12-07-2022, 13:33.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Jebali
                            Hylle
                            Ivan
                            Tarik
                            Thrandarson
                            Ryan
                            Frøkjær
                            Kadrii
                            Tverskov
                            Fenger

                            ... og nok nogle jeg har glemt, men med en bred og kvalitetstrup som vores betyder det jo nok ikke det store
                            Du har nok glemt nogle, men synes heller ikke der er mange på den liste. Der vil stort set altid være større/mindre skader til de fleste spillere i en trup i løbet af en sæson. Jeg har heller ikke tal på det (ville gerne se dem), men hvis man sammenlignede os med hold som FCK, Randers, Brøndby, AaB, tror jeg man ville se, at de havde stamspillere ude med skade i flere minutter end vi havde.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                              Du har nok glemt nogle, men synes heller ikke der er mange på den liste. Der vil stort set altid være større/mindre skader til de fleste spillere i en trup i løbet af en sæson. Jeg har heller ikke tal på det (ville gerne se dem), men hvis man sammenlignede os med hold som FCK, Randers, Brøndby, AaB, tror jeg man ville se, at de havde stamspillere ude med skade i flere minutter end vi havde.
                              Jeg tror FCK, FCM, BIF m.fl. har nemmere ved at undvære en (stam-)spiller end vi har.

                              Desuden synes jeg, at listen allerede er for lang.

                              Comment


                                #30
                                Syntes man burde høre OBstruktions nye glimrende Podcast med Janus Blond for at få et nuanceret billede af det skade billede der har været blæst op hos mange fans IMO

                                http://obstruktion.dk/podcast-fem-aar-med-janus-blond/

                                Comment

                                Working...
                                X