Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Club Carlsberg 1887 er i salg!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlæg
    Når man er logget ind, har man mulighed for at se sin status for både denne sæson og den seneste. Man kan trykke på "mine kort" og skifte mellem dem.

Det er dog ikke nogen særlig elegant feature, så vi har bedt, om det bliver fjernet, så det kun er det aktuelle kort, der vises. :-)
    Når du nu er her alligevel og skriver med kunne du så ikke lige smutte over i rygte tråden og bidrage , den står alt for stille ;-)

Leave a comment:

• Odense Boldklub
    replied
    Når man er logget ind, har man mulighed for at se sin status for både denne sæson og den seneste. Man kan trykke på "mine kort" og skifte mellem dem.

Det er dog ikke nogen særlig elegant feature, så vi har bedt, om det bliver fjernet, så det kun er det aktuelle kort, der vises. :-)

Leave a comment:

• Schneider
    replied
    ikke registreret endnu,mail sendt

Leave a comment:

• Odense Boldklub
    replied
    Så skulle der gerne være kørt registreringer igennem - tjek gerne og skriv til clubob@ob.dk, hvis der er fortsat problemer. :-)

Leave a comment:

• Jogger
    replied
    Mine unger er reg. Men jeg er ikke endnu. Og når jeg logger ind er vi der to gange men det er kun den ene profil der er stjerner ud for.

jogger

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Ja - listerne med data er ankommet, så nu skal de "bare" køres ind i systemet. Så det går faktisk fremad.
    Godt :-D

Leave a comment:

• Schneider
    replied
    mangler stadig registrering

Leave a comment:

• Odense Boldklub
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Når i nu ikke vil oplyse salgstal , vil i så oplyse hvor mange vi var som fik 16 hak i kortet sidste sæson ?
    Blot for at være nysgerrig .
    Desværre ikke, men det var en meget flot procentdel, der kom til alle kampene.

Edit: Hehe! Vi kan da godt oplyse det, for I kan jo bare tælle navnene på tavlen på stadion. 600 kom til alle 16 kampe.

Leave a comment:

• Odense Boldklub
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Hvordan går det med at få registreret folk ? Går der fremad med at få ordnet problemet ?
    Ja - listerne med data er ankommet, så nu skal de "bare" køres ind i systemet. Så det går faktisk fremad.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Når i nu ikke vil oplyse salgstal , vil i så oplyse hvor mange vi var som fik 16 hak i kortet sidste sæson ?
    Blot for at være nysgerrig .

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Håber at have alle registreret fredag eller mandag!
    Hvordan går det med at få registreret folk ? Går der fremad med at få ordnet problemet ?

Leave a comment:

• Odense Boldklub
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Er selvfølgelig rimeligt tidligt at stille dette spørgsmål, men hvis man var til alle hjemmekampe sidste sæson og klarer den igen, koster kortet så 395 eller 495?
    Så vil kortet koste 395 igen. :-)

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Damn de er langsomme til at registerer

Leave a comment:

• FFM
    replied
    Er selvfølgelig rimeligt tidligt at stille dette spørgsmål, men hvis man var til alle hjemmekampe sidste sæson og klarer den igen, koster kortet så 395 eller 495?

Leave a comment:

• Jepper
    replied
    Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
    Dit gamle brok´ho´
    Haha.... men så behøves jeg i det mindste ikke brokke mig over at jeg ikke er blevet registreret

Leave a comment:

Working...
X