Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Trænings rapport 22/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Trænings rapport 22/6

    Endnu en dejlig dag i Ådalen. Både Kim Engstrøm og Uffe P var på besøg.

    Ellers var det en dag som de sidste 2. Masser af fysisk træning, små øvelser og 11 mod 11 hvor Frø er Joker.
    Sabbi genoptræner stadig og Kadrii står helt over desværre. Ivan trænede desværre heller ikke men var til stede.
    Sander mystikken fortsætter for han er ikke at finde i Ådalen. Kanté heller ikke.

    I spillet 11 mod 11 er det de samme der viser høj kvalitet. Breum,Frø og Tverskov. Mange af de andre gør det også godt, men disse 3 er bare klasse.
    Dejligt at se alle de unge gøre det godt. En ny der hedder Valdemar Grymer som vender tilbage til U19 efter en afstikker træner også med og gør det godt.
    Samuel Juel og Slotsager ligner salgsbare emner eller kommende superliga spillere. Grubbe havde også en god dag

    Den fysiske træning var meget hård idag og Kjerrumgaard måtte bukke under. Han var helt færdig og stod og brækkede sig ved en af banderne så en fyss måtte løbe over til ham. Han var helt færdig og efter 10 min liggende på græsset måtte han gå ind.
    Alt dette mens Max Fenger smadrer alt og alle i det fysiske og spurter rundt så ingen kan følge med. Han er vild

    Da jeg gik hjemad blev Kadrii endnu engang spurgt om han bliver i OB. En god joke fra Morten(OBstruktion) når nu samtlige journalister i DK har spurgt ham de sidste 2-3 dage. Så skulle den bare lige bekræftes med et smil på læben. Tror ikke Kadrii fangede den. Men jeg fik mig et godt grin.
    Han bliver i OB…..

    Det bliver sidste rapport fra mig den næste 1,5 uges tid da Tinderbox og rejse lige skal overståes. Så kommer der nok nogle igen i start Juli.
    Håber at andre vil berette lidt så jeg kan følge med fra sidelinien

    #2
    Sander fraværende nu de første tre træningsdage: de lugter som farvel...
    Klasse med Max! Elsker bare den attitude han viser.

    God fornøjelse med Tinderbox og ferie og tusind tak for rapporterne. Håber der findes en sffløser for de næsre 1,5 uger... ellers kan det blive grimt for familien her hjemme med en far i dårlig humor og ude af emotional balance...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Endnu en dejlig dag i Ådalen. Både Kim Engstrøm og Uffe P var på besøg.

      Ellers var det en dag som de sidste 2. Masser af fysisk træning, små øvelser og 11 mod 11 hvor Frø er Joker.
      Sabbi genoptræner stadig og Kadrii står helt over desværre. Ivan trænede desværre heller ikke men var til stede.
      Sander mystikken fortsætter for han er ikke at finde i Ådalen. Kanté heller ikke.

      I spillet 11 mod 11 er det de samme der viser høj kvalitet. Breum,Frø og Tverskov. Mange af de andre gør det også godt, men disse 3 er bare klasse.
      Dejligt at se alle de unge gøre det godt. En ny der hedder Valdemar Grymer som vender tilbage til U19 efter en afstikker træner også med og gør det godt.
      Samuel Juel og Slotsager ligner salgsbare emner eller kommende superliga spillere. Grubbe havde også en god dag

      Den fysiske træning var meget hård idag og Kjerrumgaard måtte bukke under. Han var helt færdig og stod og brækkede sig ved en af banderne så en fyss måtte løbe over til ham. Han var helt færdig og efter 10 min liggende på græsset måtte han gå ind.
      Alt dette mens Max Fenger smadrer alt og alle i det fysiske og spurter rundt så ingen kan følge med. Han er vild

      Da jeg gik hjemad blev Kadrii endnu engang spurgt om han bliver i OB. En god joke fra Morten(OBstruktion) når nu samtlige journalister i DK har spurgt ham de sidste 2-3 dage. Så skulle den bare lige bekræftes med et smil på læben. Tror ikke Kadrii fangede den. Men jeg fik mig et godt grin.
      Han bliver i OB…..

      Det bliver sidste rapport fra mig den næste 1,5 uges tid da Tinderbox og rejse lige skal overståes. Så kommer der nok nogle igen i start Juli.
      Håber at andre vil berette lidt så jeg kan følge med fra sidelinien
      Tak for indsatsen so far og god fornøjelse og god rejse

      Comment


        #4
        Hvem var ham der var karseklippet til træning i dag?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
          Hvem var ham der var karseklippet til træning i dag?
          Max Ejdum som har haft gang i trimmeren

          https://www.ob.dk/akademi/u19/truppen/

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Sander fraværende nu de første tre træningsdage: de lugter som farvel...
            Klasse med Max! Elsker bare den attitude han viser.

            God fornøjelse med Tinderbox og ferie og tusind tak for rapporterne. Håber der findes en sffløser for de næsre 1,5 uger... ellers kan det blive grimt for familien her hjemme med en far i dårlig humor og ude af emotional balance...
            Kan måske også bare at han har fået corona og at de ikke må sige det. Jeg aner det simpelt ikke. Men han er ikke mødt i Ådalen her efter ferien og jeg tænker da at hvis han ikke er mødt ind i næste uge er der nogen der er nød til at begynde at stille nogle spørgsmål…
            Er vinduet overhovedet åbent i Norge?

            Comment


              #7
              Mange tak for træningsupdate
              Et praktisk spørgsmål, hvordan kommer man ind til træningen, var forbi derude, ved porten til venstre for superligahuset er der et skilt med adgang forbudt for uvedkommende. Bruger du en anden indgang?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                Mange tak for træningsupdate
                Et praktisk spørgsmål, hvordan kommer man ind til træningen, var forbi derude, ved porten til venstre for superligahuset er der et skilt med adgang forbudt for uvedkommende. Bruger du en anden indgang?
                Du går bare igennem klubhuset

                Comment


                  #9
                  Okay tak

                  Comment

                  Working...
                  X