Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Trænings rapport 20/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    perfekt med de her træningsopdateringer
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #17
      Den kom her på bold.dk

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...g-back-fra-ob/

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Takker!

        Jeg gætter helt uden at vide noget som helst på, at det er Brems, der sendes videre til en klub i divisionerne.

        Edit: Så den her, lige da jeg havde skrevet mit indlæg: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...proevetraening Ikke noget helt dårligt bud åbenbart, selvom det er på et højere niveau, end jeg havde forestillet mig.
        Ja det var ham

        Comment


          #19
          Brems er adskillige kilometer fra spilletid. Fornuftigt at prøve andetsteds. Er leje udelukket?

          Øv, at den nye offensivspiller ikke var med. Ham havde jeg glædet mig til at høre om.

          Et par ord mere om Grubbe? Dygtig med bolden fx?

          Fedt med Kjerrumgaard. Hvis han kan komme med noget lidt ud af det blå er det jo interessant.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Brems er adskillige kilometer fra spilletid. Fornuftigt at prøve andetsteds. Er leje udelukket?

            Øv, at den nye offensivspiller ikke var med. Ham havde jeg glædet mig til at høre om.

            Et par ord mere om Grubbe? Dygtig med bolden fx?

            Fedt med Kjerrumgaard. Hvis han kan komme med noget lidt ud af det blå er det jo interessant.
            Så skulle det være 1/2 års leje hvis det er. Men lad os nu se om det munder ud i en aftale.. Jeg tvivler

            Grubbe lignede en der var på omgangshøjde med resten i fart,teknik og fysik. Men mega svært at vurdere ud fra 1. Træning

            Comment


              #21
              Vi fangede Gustav Grubbe efter dagens træning, og han fortalte lidt om, hvordan det er at være tilbage igen, og hvilken position han er købt ind til.

              Grubbe havde første træningsdag: Glad for at være tilbage i OB - OBstruktion

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Vi fangede Gustav Grubbe efter dagens træning, og han fortalte lidt om, hvordan det er at være tilbage igen, og hvilken position han er købt ind til.

                Grubbe havde første træningsdag: Glad for at være tilbage i OB - OBstruktion
                Højre back. Det giver god mening at han i første gang “bare” erstatter RJL og skal konkurrere med NM. Måske også lige stort nok pres at lægge på ham at han skulle være vores nye “håb” på midtbanen. Så kan der heller ikke være den store tvivl om behovet for fortsat at hente en forstærkning til midtbanen.

                Comment


                  #23
                  Nogen der kan læse hvad der er kommet til Sabbi? Fik aldrig at vide hvilken skade det var

                  https://fyens.dk/artikel/emmanuel-sa...et-i-sin-ferie

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Nogen der kan læse hvad der er kommet til Sabbi? Fik aldrig at vide hvilken skade det var

                    https://fyens.dk/artikel/emmanuel-sa...et-i-sin-ferie
                    Der står ikke noget specifikt som hans Sabbis skade, kun at han kom forbi iført et par joggingsko .. betænkeligt skriver FS
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Der står ikke noget specifikt som hans Sabbis skade, kun at han kom forbi iført et par joggingsko .. betænkeligt skriver FS
                      Ja han kom ned fra fitness rummet til sidst i træningen. Men de har så heller ikke opsnust hvad det er

                      Comment


                        #26
                        BTs podcast transfervinduet, sagde i sidste uge ar der måske skete noget med Sabbi, så kan det måske tænkes han er på vej væk.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Der står ikke noget specifikt som hans Sabbis skade, kun at han kom forbi iført et par joggingsko .. betænkeligt skriver FS
                          Stod der noget om Sander?

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Stod der noget om Sander?
                            Lidt diffust beskrevet med at han har lidt udfordringer og derfor ikke deltog

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Lidt diffust beskrevet med at han har lidt udfordringer og derfor ikke deltog
                              Hmm. Jeg så ham ikke dernede.. Underligt.. Men latterligt at 2 spillere er skadet mens de holder ferie og 1 udgik efter kort tid. Lyder jo komplet latterligt. Alle angribere btw

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Hmm. Jeg så ham ikke dernede.. Underligt.. Men latterligt at 2 spillere er skadet mens de holder ferie og 1 udgik efter kort tid. Lyder jo komplet latterligt. Alle angribere btw
                                BK er ikke skadet, men var lidt stiv i kroppen efter en hjemrejseaften/nat. Ikke mere end det siger han i artiklen fra FS


                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X