Lidt mere her
https://www.tv2fyn.dk/nyheder/20-06-...0-4a17b038fe9c
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Trænings rapport 20/6
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
Sander har en fin sparketeknik og har fodboldintelligens, synes dog bare han er for langsom på kanten.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Kanté indgår vel også i kant kabalen, selvom han er ung og skal vænne sig til ny kultur.
Ved ikke med Sander, synes det er meget op og ned.
Jeg tror det kommer meget an på, hvad Bjørn tænker han ellers kan trække hertil, og hvor hurtigt det skal gå
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Kanté indgår vel også i kant kabalen, selvom han er ung og skal vænne sig til ny kultur.
Jeg tror det kommer meget an på, hvad Bjørn tænker han ellers kan trække hertil, og hvor hurtigt det skal gå
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vil da foretrække at der ikke smutter 2 af vores angrebskanter. Sanders kontrakt kan jo forlænges.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDer står ikke noget specifikt som hans Sabbis skade, kun at han kom forbi iført et par joggingsko .. betænkeligt skriver FS
Leave a comment:
-
Mon ikke Sander sælges til Norge - hans kontrakt udløber om et år. Jeg tænker (og håber) at Sabbi er på væk.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hmm. Jeg så ham ikke dernede.. Underligt.. Men latterligt at 2 spillere er skadet mens de holder ferie og 1 udgik efter kort tid. Lyder jo komplet latterligt. Alle angribere btw
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægLidt diffust beskrevet med at han har lidt udfordringer og derfor ikke deltog
Leave a comment:
-
BTs podcast transfervinduet, sagde i sidste uge ar der måske skete noget med Sabbi, så kan det måske tænkes han er på vej væk.
Leave a comment:
Leave a comment: