Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Jeg gætter helt uden at vide noget som helst på, at det er Brems, der sendes videre til en klub i divisionerne.
Edit: Så den her, lige da jeg havde skrevet mit indlæg: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...proevetraening Ikke noget helt dårligt bud åbenbart, selvom det er på et højere niveau, end jeg havde forestillet mig.
Højre back. Det giver god mening at han i første gang “bare” erstatter RJL og skal konkurrere med NM. Måske også lige stort nok pres at lægge på ham at han skulle være vores nye “håb” på midtbanen. Så kan der heller ikke være den store tvivl om behovet for fortsat at hente en forstærkning til midtbanen.
Lidt diffust beskrevet med at han har lidt udfordringer og derfor ikke deltog
Hmm. Jeg så ham ikke dernede.. Underligt.. Men latterligt at 2 spillere er skadet mens de holder ferie og 1 udgik efter kort tid. Lyder jo komplet latterligt. Alle angribere btw
Hmm. Jeg så ham ikke dernede.. Underligt.. Men latterligt at 2 spillere er skadet mens de holder ferie og 1 udgik efter kort tid. Lyder jo komplet latterligt. Alle angribere btw
BK er ikke skadet, men var lidt stiv i kroppen efter en hjemrejseaften/nat. Ikke mere end det siger han i artiklen fra FS
Comment