Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Forlanger vi 15 euro for Minteh?? Det høje beløb har jeg ikke hørt. Det er 112 mill kroner
    Det var i følge de italienske medier hvad BW havde givet dem af modbud da de bød på ham tidligere.

    Så det er vel hvad vi anser han er værd tænker jeg.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Med tiden ? ! Vi taler om et oejesbliksbillede paa to jaevnaldrende spillere med lige meget (lidt) erfaring.
      Ja og hvis BW mener at Minteh er 15 millioner Euro værd så er det vel sådan det er.

      At Diomande så ikke har spillet 1 min. endnu er så den lille forskel der er.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Det var i følge de italienske medier hvad BW havde givet dem af modbud da de bød på ham tidligere.

        Så det er vel hvad vi anser han er værd tænker jeg.
        Hvis Bjørn har fremsat et så højt beløb, må det være i forventning om, at der så kommer et nyt bud, som er højere end det første, men lavere end det krævede.

        Med en kontrakt på 1,5 år tilbage og 7 kampe for førsteholdet, kan man næppe forvente at få over 100 mio.
        Tror Bjørn spiller højt spil

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Hvis Bjørn har fremsat et så højt beløb, må det være i forventning om, at der så kommer et nyt bud, som er højere end det første, men lavere end det krævede.

          Med en kontrakt på 1,5 år tilbage og 7 kampe for førsteholdet, kan man næppe forvente at få over 100 mio.
          Tror Bjørn spiller højt spil
          Som jeg også skrev dengang så tænker jeg han har meldt 15 ud for at man så kunne ende på f.eks. 10 millioner Euro.

          Hvilket stadigvæk vil være det klart bedste salg af OB nogensinde, men de 15 mill. kunne også være for at sikre at ingen ville gå videre i dette vindue.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Hvis Bjørn har fremsat et så højt beløb, må det være i forventning om, at der så kommer et nyt bud, som er højere end det første, men lavere end det krævede.

            Med en kontrakt på 1,5 år tilbage og 7 kampe for førsteholdet, kan man næppe forvente at få over 100 mio.
            Tror Bjørn spiller højt spil
            det skal vel også til hvis OB nogensinde skal have en chance for at rykke bare en smule. FCM bliver hele tiden omtalt som værende gode købmænd - de har vel bare en ide om hvad deres spillere er værd og siger ikke ja tak til det første det bedste bud.

            Jeg tænker da mere de 15 mill euro (hvis det passer) er en måde at sige "nallerne væk". Selvfølgelig kan pengene blive så store at OB og Bjørn kan blive nødt til at sælge - men man kan vel også se hvor stort et potentiale Minteh har.

            Men klart det er et gamble - ingen ved jo om Minteh fortsætter sin udvikling, men syntes sgu det er lækkert at BW ser ud til at have nerverne til at spille spillet; mest af alt fordi jeg gerne vil se lidt mere til Minteh i OB inden vi sender ham videre, så tror jeg da sådan set også det vil være godt for Minteh selv at udvikle sig bare lidt mere i hvad jeg formoder er nogle lidt mere trygge rammer før han rammer en af de større ligaer.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              det skal vel også til hvis OB nogensinde skal have en chance for at rykke bare en smule. FCM bliver hele tiden omtalt som værende gode købmænd - de har vel bare en ide om hvad deres spillere er værd og siger ikke ja tak til det første det bedste bud.

              Jeg tænker da mere de 15 mill euro (hvis det passer) er en måde at sige "nallerne væk". Selvfølgelig kan pengene blive så store at OB og Bjørn kan blive nødt til at sælge - men man kan vel også se hvor stort et potentiale Minteh har.

              Men klart det er et gamble - ingen ved jo om Minteh fortsætter sin udvikling, men syntes sgu det er lækkert at BW ser ud til at have nerverne til at spille spillet; mest af alt fordi jeg gerne vil se lidt mere til Minteh i OB inden vi sender ham videre, så tror jeg da sådan set også det vil være godt for Minteh selv at udvikle sig bare lidt mere i hvad jeg formoder er nogle lidt mere trygge rammer før han rammer en af de større ligaer.
              Nok fordi de har raad til at sige nej, hvor vi vel er mere fristet, naar man ser paa BW budget/forventninger om et overskud hvert vindue.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Nok fordi de har raad til at sige nej, hvor vi vel er mere fristet, naar man ser paa BW budget/forventninger om et overskud hvert vindue.
                det er klart.

                og igen - selvf kan pengene blive for store. Glæder mig bare over at BW har modet og tør spille spillet og ikke bare sige ja tak til det første det bedste.

                Comment


                  Vi har haft en snak med Gustav Grubbe om den seneste træningskamp mod FC Nordsjælland og den kommende træningslejr i Thailand.

                  Grubbe havde dårlig fornemmelse mod FC Nordsjælland, og ser frem til træningslejr i Thailand - OBstruktion

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Vi har haft en snak med Gustav Grubbe om den seneste træningskamp mod FC Nordsjælland og den kommende træningslejr i Thailand.

                    Grubbe havde dårlig fornemmelse mod FC Nordsjælland, og ser frem til træningslejr i Thailand - OBstruktion
                    Fint med klare ord fra Grube om kampen mod FCN.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Charly Nouck Horneman har haft en god opstart, og han er klar til at tage kampen op for at få mere spilletid.

                      Horneman er klar til at tage kampen op - OBstruktion

                      Comment


                        Er det gået min næse forbi Martin Hansen er skadet? Han er ikke med i dag. Nogen der ved hvad status er på ham?

                        Comment


                          Er man transferdepri skal man ikke høre Medianos “Hvad siger tallene om Superligaen”.
                          OB har overperformet både offensivt og defensivt i forhold til tallene og er i øvrigt det ringeste hold målt på
                          målchancer og målchancer imod
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Er man transferdepri skal man ikke høre Medianos “Hvad siger tallene om Superligaen”.
                            OB har overperformet både offensivt og defensivt i forhold til tallene og er i øvrigt det ringeste hold målt på
                            målchancer og målchancer imod
                            Jeg hørte det godt og blev også overrasket over hvor slemt det åbenbart stod til og det var endda i en periode med både Jebali og Gigovic på holdet. Så vidt jeg kan forstå er det primært expected goals og expected goals imod han tager udgangspunkt i, hvilket naturligvis ikke er fyldestgørende analyseværktøj, men alligevel bekymrende. Alm havde vist inden vinterpausen en sammenligning med det at kigge på expected goals og at drikke sprit med 90% alkoholprocent....=at det gør en blind på andre ting. Eller noget I den stil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Er man transferdepri skal man ikke høre Medianos “Hvad siger tallene om Superligaen”.
                              OB har overperformet både offensivt og defensivt i forhold til tallene og er i øvrigt det ringeste hold målt på
                              målchancer og målchancer imod
                              hørte den godt - at vi ligefrem var ringest havde jeg måske ikke forventet. Men ellers syntes jeg det passer meget godt med hvad jeg så i efteråret. Vi leverede mere stabilt defenssivt - men tillod stadig en del chancer og skabte for lidt fremad.

                              - til andre der hørte den podcast; undrede mig over at "eksperten" havde renset sine tal for straffesparks scoringer - argumentet var at mange af dem var tilfædige - hånd-til-bold og andre underlige VAR kendelser. Fint nok

                              - Men det er jo ikke alle straffespark der er mere eller mindre tilfældige - de kan jo faktisk også være en oplagt scoringsmulighed der bliver frataget, så medmindre man gennemser alle straffekendelser for at finde ud af om de er oplagte eller bare lidt VAR-underlige så giver det ikke megen mening i min bog.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                hørte den godt - at vi ligefrem var ringest havde jeg måske ikke forventet. Men ellers syntes jeg det passer meget godt med hvad jeg så i efteråret. Vi leverede mere stabilt defenssivt - men tillod stadig en del chancer og skabte for lidt fremad.

                                - til andre der hørte den podcast; undrede mig over at "eksperten" havde renset sine tal for straffesparks scoringer - argumentet var at mange af dem var tilfædige - hånd-til-bold og andre underlige VAR kendelser. Fint nok

                                - Men det er jo ikke alle straffespark der er mere eller mindre tilfældige - de kan jo faktisk også være en oplagt scoringsmulighed der bliver frataget, så medmindre man gennemser alle straffekendelser for at finde ud af om de er oplagte eller bare lidt VAR-underlige så giver det ikke megen mening i min bog.
                                Statistik er en meget taknemmelig størrelse, som kan (mis-)bruges på alle (u)mulige måder

                                Comment

                                Working...
                                X