Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jebali er månedens spiller

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/issam-...f-superligaen/

    Se videoen. De tager sgu fusen på ham

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jebali er månedens spiller

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/issam-...f-superligaen/

      Se videoen. De tager sgu fusen på ham
      Ja det er 2 meget forskellige hold når han er klar eller ej.

      Comment


        Ole Spion søger job på LinkedIn. Så mon ikke man kan udlede at han ikke vender tilbage til OB i denne omgang

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ole Spion søger job på LinkedIn. Så mon ikke man kan udlede at han ikke vender tilbage til OB i denne omgang
          Håber så meget vi går efter Nedergaard, men ved ikke hvor realistisk det er ..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Håber så meget vi går efter Nedergaard, men ved ikke hvor realistisk det er ..
            Enig, tror han er dygtig og samtidig vil han knytte det nuværende OB til klubbens stolte historie. 423 kampe og nummer 2 på listen over flest kampe.

            Comment


              Så vi vi lukket hullet til Horsens.
              Jeg tror stadig Horsens rykker ud. En ting er h ordan de ser ud nu, noget andet er når selvtilliden fra oprykningen fortære sig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Så vi vi lukket hullet til Horsens.
                Jeg tror stadig Horsens rykker ud. En ting er h ordan de ser ud nu, noget andet er når selvtilliden fra oprykningen fortære sig.
                Ja det er jo det vi skal håbe på. Er overbevist om at vi kommer til at flirte med den nedrykningsstreg resten af den her sæson og som sæsonen har udviklet sig indtil nu, så er vi en ligeså sandsynlig nedrykker som Horsens og AaB. Det kan blive rigtig rigtig grimt når det hele begynder at spidse til og Alm har trukket så hårde veksler på sine 11 startere at skaderne begynder at rulle ind over os igen og reserverne ikke er helt klar fordi de ikke har fået chancen for alvor. Og så har jeg ikke engang nævnt vores taktiske infleksibilitet og dødvande.
                Men ja, jeg krydser også fingre for at der er 2 hold der kan præstere endnu dårligere end os over en hel sæson....IGEN!.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Ja det er jo det vi skal håbe på. Er overbevist om at vi kommer til at flirte med den nedrykningsstreg resten af den her sæson og som sæsonen har udviklet sig indtil nu, så er vi en ligeså sandsynlig nedrykker som Horsens og AaB. Det kan blive rigtig rigtig grimt når det hele begynder at spidse til og Alm har trukket så hårde veksler på sine 11 startere at skaderne begynder at rulle ind over os igen og reserverne ikke er helt klar fordi de ikke har fået chancen for alvor. Og så har jeg ikke engang nævnt vores taktiske infleksibilitet og dødvande.
                  Men ja, jeg krydser også fingre for at der er 2 hold der kan præstere endnu dårligere end os over en hel sæson....IGEN!.
                  Sjovt. Jeg er altid en skeptikker. En sortseer når det kommer til OB. Mange års pinsler har sat sig.

                  Det meste af det har bar forlagt sig nu. Jeg er tæt på rolig. Det hold vi har nu er ikke set bedre i mange år og skal være nok til at hold os fri. Også selvom ligaen er vanvittig tæt. Så vi skal bare holde os nogenlunde skadesfri(banke under bordet) og sørge for at Gigo spiller efter for os efter jul(banke virkelig meget under bordet).
                  Horsens og Lyngby burde ligge under stregen når vi går på vinterferie

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Ja det er jo det vi skal håbe på. Er overbevist om at vi kommer til at flirte med den nedrykningsstreg resten af den her sæson og som sæsonen har udviklet sig indtil nu, så er vi en ligeså sandsynlig nedrykker som Horsens og AaB. Det kan blive rigtig rigtig grimt når det hele begynder at spidse til og Alm har trukket så hårde veksler på sine 11 startere at skaderne begynder at rulle ind over os igen og reserverne ikke er helt klar fordi de ikke har fået chancen for alvor. Og så har jeg ikke engang nævnt vores taktiske infleksibilitet og dødvande.
                    Men ja, jeg krydser også fingre for at der er 2 hold der kan præstere endnu dårligere end os over en hel sæson....IGEN!.
                    Det er stadig ufatteligt for mig at vi ikke greb momentum efter udligningen i Aalborg, skiftede friske kræfter ind og gik efter sejren En udebanesejr ville have givet plads 6 efter denne runde og nu kan det blive plads 10. Og uddeles der ikke placeringspenge efter denne runde?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Det er stadig ufatteligt for mig at vi ikke greb momentum efter udligningen i Aalborg, skiftede friske kræfter ind og gik efter sejren En udebanesejr ville have givet plads 6 efter denne runde og nu kan det blive plads 10. Og uddeles der ikke placeringspenge efter denne runde?
                      Jo. Havde vi fået en sejr havde vi nok fået 750.000 kr mere i kassen end nu. Vi må se om AGF ikke lige kan stjæle et point idag

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Det er stadig ufatteligt for mig at vi ikke greb momentum efter udligningen i Aalborg, skiftede friske kræfter ind og gik efter sejren En udebanesejr ville have givet plads 6 efter denne runde og nu kan det blive plads 10. Og uddeles der ikke placeringspenge efter denne runde?
                        100% enig. Det er så himmelråbende middelmådigt og taberagtigt. Der må simpelthen kunne hives nogle flere procenter ud af den trup.

                        Comment


                          P.t. uafgjort mellem FCK og AGF og FCN-RFC kampen har ikke indflydelse på OB’s placering men holder resultatet er OB på 8. pladsen efter halvdelen af grundspillet er sket med to point til 5. pladsen og et lille hul til nedrykningspladsen på fire point og både FCK og BIF (samt AAB) lavere placeret.
                          Det på trods af en meget meget dårlig start hvor der specielt er kommet styr på målmandsposten og den centrale midtbane.
                          Netop fordi der er kommet en reel akse igennem holdet tror jeg ikke på at der bliver så ringe som det har været om end at jeg heller ikke tror på at det bliver rigtig godt ..

                          De næste par kampe er mod SIF hjemme, VIFF ude og LBK hjemme KAN give et rigtig godt rygstød og plads i tabellen før man så møder FCM og BIF men kender man holdet ret så brænder det sammen de næste tre kampe for så at overraske de næste to .. men man kan jo blive overrasket.

                          Jeg er i øvrigt enig i at der ikke har været meget fremgang i holdet om end det ser mere solidt ud..
                          Savner at kunne se hvad det er man vil og at de så kan gøre det ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Brøndby uden udebanefans resten af året:
                            https://bold.dk/fodbold/klubber/broe...esten-af-aaret

                            Lidt ærgerligt for os fordi vi mister indtægter og hjemmekampe mod Brøndby var altid meget stemningsfuldt. Håber den straffe hjælper at Brøndby nu endelig kommer i gang med at håndtere deres problemfans.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Brøndby uden udebanefans resten af året:
                              https://bold.dk/fodbold/klubber/broe...esten-af-aaret

                              Lidt ærgerligt for os fordi vi mister indtægter og hjemmekampe mod Brøndby var altid meget stemningsfuldt. Håber den straffe hjælper at Brøndby nu endelig kommer i gang med at håndtere deres problemfans.
                              Ja, økonomisk (og stemningsmæssigt) er det øv. Der er så den kedelige biting ved det, at der sikkert er mange BIF-fans der køber billetter til de andre tribuner. Blandt andet mange af de BIF-fans der er bosat på Fyn. Det åbner op for en masse ærgerlige situationer. Den bedste straf havde været, at udelukke tilskuere fra deres hjemmekampe. Jeg ved godt, at det er en lidt anden problemstilling, men det havde straffet BIF`s fans (også de uskyldige), og BIF økonomisk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                                Ja, økonomisk (og stemningsmæssigt) er det øv. Der er så den kedelige biting ved det, at der sikkert er mange BIF-fans der køber billetter til de andre tribuner. Blandt andet mange af de BIF-fans der er bosat på Fyn. Det åbner op for en masse ærgerlige situationer. Den bedste straf havde været, at udelukke tilskuere fra deres hjemmekampe. Jeg ved godt, at det er en lidt anden problemstilling, men det havde straffet BIF`s fans (også de uskyldige), og BIF økonomisk.
                                Specielt synd for Århus Fremad !

                                Comment

                                Working...
                                X