Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vb - ob 21.05.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Lennon
    replied
    Jeg har det meget svært med, hvad jeg skal mene om HC.
    Jeg synes jo han har nogle rigtig udmærkede aktioner, og så lige pludselig får han en eller anden hjerneblødning og koster et mål, eller medvirker til det.

    Jeg synes der er forskel i de fejl han laver. Den i Århus, hvor han taber bolden bekymrer mig ikke så meget som den i går måske gør. Også selvom den fejl måske ikke er ligeså åbenlys. Men den i går siger noget om hans evner pt., til at dominere feltet.
    Der håber jeg Bjerring kan træne den del intenst, og så vil erfaring forhåbentlig hjælpe HC også.

    Det hårde kampprogram han formentlig heller ikke været til HCs fordel. Det er jo her vi har set fejlene. Han vil have godt af en pause.

    Jeg tror stadig på ham, og jeg synes han skal have chancen i efteråret. Hvis han fortsætter på samme måde der(hvilket jeg ikke regner med), så tror jeg vi skal se os om efter noget andet. Men først til den tid.

    Men jeg kan da godt blive liiiidt nervøs for at pokalfinalen bliver afgjort pga vores fejl

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Sørgeligt indsats, der skal helt andre boller på suppen på torsdag. Vi skal virkelig begynde at være kynisk i vores offensiv og de enkelte spillere skal ikke spille så egoistisk foran mål. Jeg er ikke sikker på hvilket midtbanekonstellation skulle være den bedste på torsdag. Jeg synes Okosun og Tverskov på midtbanen er ikke så skid. Okosun med sin fysik og hovedstødsstyrke er sikkert ekstra motiveret mod Midtjylland. Men så mangler vi Thomasen. Måske er Ivancevic og Tverskov den bedre konstellation i centerforsvaret. Jebali skal spillle på den offensiv midtbaneplads, Breum og Sabbi på fløjene. Og Fenger som centerforward. Mickelson på højreback og Skjelvik på venstreback.
    Ærgerligt afslutning på superligasæson, men pokalfinalen bliver en kamp med egne regler og mekanismer. Kom nu OB, det er chancen for at gøre noget godt igen efter alle de fadæser. Jeg er ikke et sekund i tvivl at spillerne ved om den store betydning som denne finale har for klubben og for hele Fyn. Kæmp røven ud af bukserne og glem alt om alle de idiotiske soloaktioner, i er et hold. Jeg er sikker på at hele holdet vil blive løftet af den fantasiske opbakning fra alle de OB fans på Brøndby stadion.
    Jeg er stort set enig i, at din opstilling er den bedste vi kan stille med. Jeg er betænkelig med Jørgen, men hvis han er koncentreret i hele kampen, så kan han nogenlunde følge med FCMs hurtige folk. Derfor
    ​​​​​​ser jeg også nødig KL på banen, hans bliver sat i vendinger.

    Hvis vi vender den om og spørg hvem FCM nødig vil møde så må det være Jebali på midten, Sabbi og Breum på kanterne og Fenger på top.
    Ved godt ingen frygter Fenger, men han løber meget.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Det kan sagtens være korrekt, at der manglede opdækning ved første stolpe ved målet til 1-1. Så godt er jeg ikke inde i det målmandstekniske.

    Men en målmand skal udstråle sikkerhed - og det gør HC ikke for tiden. Jeg har ikke opgivet ham, og jeg tror, han har, hvad der skal til, men vi flirter også med den acceptable grænse for fejl/usikkerhedsmomenter. Der er målmandsposten bare utilgivelig.
    Han bokser også nogle gange hvor han skal gribe den og dermed give forsvaret en pause og tillid til målmanden.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    OB har Superligaens klart dårligste målmand. Enhver fra 1. Division er bedre. Hvis man skal bruge de unge, så skal de sgu også være gode nok. At være ung er ikke en kvalitet i sig selv.
    Prøv at se dette afsnit - især om Viborgs overvejelser omkring målmand Lund. Jeg blev klogere.
    https://www.tvmidtvest.dk/for-enhver...il-en-nummer-1

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Jeg tør godt at kalde vi taber på torsdag med mindst 2 og Drejer scorer
    Haha ja - det er klart det nemmeste kald i fht. pokalfinalen. Håbet og troen kan vel kun ligge i at det netop er en pokalfinale. Udgangspunktet vil selvf. være anderledes med forhåbentlig Tverskov og JJT på midten og en bomstærk Ivancevic med KL/Jørgen som makker. Udover det skal Frøkjær, Jebali og Breum spille på deres højeste niveau før vi kan gøre os et realistisk håb om mere end en kamp på jydernes præmisser. Os fans skal selvf. også toppræstere og levere en hidtil uset indsats for at bakke sikre det bedst mulige udgangspunkt.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    OB har Superligaens klart dårligste målmand. Enhver fra 1. Division er bedre. Hvis man skal bruge de unge, så skal de sgu også være gode nok. At være ung er ikke en kvalitet i sig selv.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Sørgeligt indsats, der skal helt andre boller på suppen på torsdag. Vi skal virkelig begynde at være kynisk i vores offensiv og de enkelte spillere skal ikke spille så egoistisk foran mål. Jeg er ikke sikker på hvilket midtbanekonstellation skulle være den bedste på torsdag. Jeg synes Okosun og Tverskov på midtbanen er ikke så skid. Okosun med sin fysik og hovedstødsstyrke er sikkert ekstra motiveret mod Midtjylland. Men så mangler vi Thomasen. Måske er Ivancevic og Tverskov den bedre konstellation i centerforsvaret. Jebali skal spillle på den offensiv midtbaneplads, Breum og Sabbi på fløjene. Og Fenger som centerforward. Mickelson på højreback og Skjelvik på venstreback.
    Ærgerligt afslutning på superligasæson, men pokalfinalen bliver en kamp med egne regler og mekanismer. Kom nu OB, det er chancen for at gøre noget godt igen efter alle de fadæser. Jeg er ikke et sekund i tvivl at spillerne ved om den store betydning som denne finale har for klubben og for hele Fyn. Kæmp røven ud af bukserne og glem alt om alle de idiotiske soloaktioner, i er et hold. Jeg er sikker på at hele holdet vil blive løftet af den fantasiske opbakning fra alle de OB fans på Brøndby stadion.
    Det var virkelig en kamp i et lavt tempo, men indtil vi laver den tredobbelte udskiftning synes jeg vi er klart dominerende. Vejle har dårligt nok et skud på mål og vi har en friløber til jebali og okosuns hovedstød samt andre mindre chancer. Det var godkendt. Derefter er det jo virkelig langt fra vores førstehold, så den sidste halve time lægger jeg ikke meget i forud for en pokalfinale. Det mest ærgerligt er at Bernat igen ser skidt ud og det bekymrer mig. Han ligner ikke en målmand der nyder at stå derinde lige nu.

    i pokalfinalen bør det være en nobrainer at JJT og Tverskov starter på midtbanen, selvom jeg synes okosun var blandt vores bedste i dag. Tverskov har bare været så kanon på den midtbane, hvorimod han blot er en fin forsvarsspiller.
    ellers er jeg enig i at de 4 længst fremme bør være med Breum og sabbi på kanterne og Fenger fremme med Jebali bag sig. Jeg tror dog mest på Frø starter og Jebali smides på toppen. Det virker til at være Alms foretrukne.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det var en typisk kamp før KAMPEN. Og typisk endte vi som nr 8. Altså nede nær det tynde øl. Men hvis alt spiller har vi en spinkel chance mod FCM. Og den skal vi tage. Bo skal nok få de bedre og dyrere spillere der til at kæmpe, men alt kan ske - også endnu en forsvarsfejl, og de bliver dyre. Med koncentration og spilleglæde og mange fans er der mulighed.
    Hvis vi bare vinder pokalfinalen så er alt det her middelmådighed næsten glemt og ligegyldigt. Så lad os for guds skyld gøre det.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Det var en typisk kamp før KAMPEN. Og typisk endte vi som nr 8. Altså nede nær det tynde øl. Men hvis alt spiller har vi en spinkel chance mod FCM. Og den skal vi tage. Bo skal nok få de bedre og dyrere spillere der til at kæmpe, men alt kan ske - også endnu en forsvarsfejl, og de bliver dyre. Med koncentration og spilleglæde og mange fans er der mulighed.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Det kan sagtens være korrekt, at der manglede opdækning ved første stolpe ved målet til 1-1. Så godt er jeg ikke inde i det målmandstekniske.

    Men en målmand skal udstråle sikkerhed - og det gør HC ikke for tiden. Jeg har ikke opgivet ham, og jeg tror, han har, hvad der skal til, men vi flirter også med den acceptable grænse for fejl/usikkerhedsmomenter. Der er målmandsposten bare utilgivelig.

    Leave a comment:


  • wagrier1
    replied
    Sørgeligt indsats, der skal helt andre boller på suppen på torsdag. Vi skal virkelig begynde at være kynisk i vores offensiv og de enkelte spillere skal ikke spille så egoistisk foran mål. Jeg er ikke sikker på hvilket midtbanekonstellation skulle være den bedste på torsdag. Jeg synes Okosun og Tverskov på midtbanen er ikke så skid. Okosun med sin fysik og hovedstødsstyrke er sikkert ekstra motiveret mod Midtjylland. Men så mangler vi Thomasen. Måske er Ivancevic og Tverskov den bedre konstellation i centerforsvaret. Jebali skal spillle på den offensiv midtbaneplads, Breum og Sabbi på fløjene. Og Fenger som centerforward. Mickelson på højreback og Skjelvik på venstreback.
    Ærgerligt afslutning på superligasæson, men pokalfinalen bliver en kamp med egne regler og mekanismer. Kom nu OB, det er chancen for at gøre noget godt igen efter alle de fadæser. Jeg er ikke et sekund i tvivl at spillerne ved om den store betydning som denne finale har for klubben og for hele Fyn. Kæmp røven ud af bukserne og glem alt om alle de idiotiske soloaktioner, i er et hold. Jeg er sikker på at hele holdet vil blive løftet af den fantasiske opbakning fra alle de OB fans på Brøndby stadion.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Jeg tør godt at kalde vi taber på torsdag med mindst 2 og Drejer scorer

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    måske - udadtil. Men bolden kommer lige forbi HC - han må da gerne være bare lidt dominerende i feltet
    Men måske smart af Alm at frikende ham.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Alm frikender HC. Mener det var KL og Fengers mål. De tabte zonen.

    måske klogt trænerarbejde og beskytte HC.
    måske - udadtil. Men bolden kommer lige forbi HC - han må da gerne være bare lidt dominerende i feltet

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Fedt interview efter kampen Alm kommer jo op og næsten skændes med de 2 kommentatore over HC og hans præstation(er).
    AA mente ikke det var HCs fejl. Det var de 2 spillere ved forreste stolpes job at få den væk

    Leave a comment:

Working...
X