Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vb - ob 21.05.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Toke HC
    replied
    Smukt

    Leave a comment:


  • Toke HC
    replied
    Yessir...

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jebali har lignet noget, katten har slæbt ind på det seneste. Helt forståeligt i øvrigt. Han er slidt. Undrer mig, at han ikke får en pause.
    Enig, men han er den eneste på holdet der kan holde på bolden. Men er han ikke 100% i Brøndby så falder vores chancer 25%
    Last edited by tOrnBjerg; 21-05-2022, 16:19.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Jebali har lignet noget, katten har slæbt ind på det seneste. Helt forståeligt i øvrigt. Han er slidt. Undrer mig, at han ikke får en pause.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    HC
    Østrøm Kasper Skjelvik King
    JJ Okosun
    Sabbi Frø Breum
    Jebali

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Hans motivation? At vise, at det har været en fejl, han ikke har spillet mere. At vise, han bør være en større del af planerne i næste sæson. At vise, han kan begå sig på det her niveau ift. en evt. lejekontrakt næste år. Der er da alle mulige grunde til at en ung spiller i periferien af holdet vil være motiveret til at gøre det godt, når han får en startplads, uanset kampens betydning.
    Helt sikkert den vinkel vi håber han anskuer det ud fra.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://bold.dk/fodbold/klubber/soen...re-gartenmann/

    ikke optimalt hvis SJE skal vinde ..

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Jeg er om nogen tilhænger af at bruge hele truppen, men det skal være over hele sæsonen. Ikke bare for at spare nogle spillere forud for en pokalfinale, hvor det er ret vigtigt at bores spillere har gode relationer og er godt sammmenspillet.

    Hvad skulle Østrøm’s motivation være i at spille en kamp som nok anses for bare at skulle have overstået, når han ellers gennem sæsonen har været sorteret fra gang på gang.

    Jeg tror man skal passe på med at tage de her 10 kampe i et taberslutspil, mod umådeligt ringe modstandere, som et fingerpeg om at vi har flyttet os.
    Hans motivation? At vise, at det har været en fejl, han ikke har spillet mere. At vise, han bør være en større del af planerne i næste sæson. At vise, han kan begå sig på det her niveau ift. en evt. lejekontrakt næste år. Der er da alle mulige grunde til at en ung spiller i periferien af holdet vil være motiveret til at gøre det godt, når han får en startplads, uanset kampens betydning.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Jeg er om nogen tilhænger af at bruge hele truppen, men det skal være over hele sæsonen. Ikke bare for at spare nogle spillere forud for en pokalfinale, hvor det er ret vigtigt at bores spillere har gode relationer og er godt sammmenspillet.

    Hvad skulle Østrøm’s motivation være i at spille en kamp som nok anses for bare at skulle have overstået, når han ellers gennem sæsonen har været sorteret fra gang på gang.

    Jeg tror man skal passe på med at tage de her 10 kampe i et taberslutspil, mod umådeligt ringe modstandere, som et fingerpeg om at vi har flyttet os.
    Vi har før spillet et godt nedrykningsspil. Bagefter har ledelsen jo troet vi kunne få metal. For ikke at være for overmodige har de sagt top 6.
    Vores hold er 8. Bedst i DK. Betyder det vi er chanceløs mod FCM - nej slet ikke pokalkampe lever sit eget liv, men i 10 opgør vil vi kun vinde 3.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Ja der er mange rokeringer. Men der har også været et hårdt kampprogram (efter danske standarder)

    Jeg er tilhænger af, at hele truppen bruges. Det er efter min mening derfor de er der.

    Om relationerne tager skade ved jeg ikke. Tror i så fald mest det er i offensiven. Men en trup som har været sammen i flere år, burde vel kende hinanden.

    Jeg er samtidig meget spændt på at se os mod et tophold. Mange, herunder sfå, har snakket meget om, hvor meget holdet har flyttet og udviklet sig her i foråret, i forhold til relationer og kendskab til systemet.

    Så lad os nu se. Min påstand er, at modstanderne har været til at tale med, og det har hjulpet. Og så har jebali og breum til tider shinet og kunne afgøre nogle ting for os.
    Jeg er om nogen tilhænger af at bruge hele truppen, men det skal være over hele sæsonen. Ikke bare for at spare nogle spillere forud for en pokalfinale, hvor det er ret vigtigt at bores spillere har gode relationer og er godt sammmenspillet.

    Hvad skulle Østrøm’s motivation være i at spille en kamp som nok anses for bare at skulle have overstået, når han ellers gennem sæsonen har været sorteret fra gang på gang.

    Jeg tror man skal passe på med at tage de her 10 kampe i et taberslutspil, mod umådeligt ringe modstandere, som et fingerpeg om at vi har flyttet os.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    16 årige Tobias Slotsager med i truppen
    Kunne man dog bare bestille en rolig 2-0-føring efter 60 minutter, så han kunne få debut. Det ville i så fald også være første gang, at Alm bringer en ny spiller fra akademiet.

    Hvor kunne det være friskt og fedt!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    16 årige Tobias Slotsager med i truppen

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

    Det er der ikke. Der er ikke mange, der bliver sparet. Tverskov er som bekendt ikke med, og Ivancevic nok heller ikke. Udover det er der ikke mange, der bliver sparet.
    Ok, så får han måske ligefrem plads i cf spændende i så fald.

    Der var én, kan ikke huske hvem, der snakkede om, at man arbejder meget med ham, og det måske var derfor han var holdt lidt ude.

    Håber ikke han har været ude, fordi Alm ikke ser noget i ham.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Jeg må indrømme jeg ikke er pjattet med det.

    Hvornår har vi sidst startet med vores fortrukne start 11’er, som vi ønsker at stille op i pokalen?

    Sætter vi ikke relationerne på spil, når vi rokerer rundt konstant?
    Ja der er mange rokeringer. Men der har også været et hårdt kampprogram (efter danske standarder)

    Jeg er tilhænger af, at hele truppen bruges. Det er efter min mening derfor de er der.

    Om relationerne tager skade ved jeg ikke. Tror i så fald mest det er i offensiven. Men en trup som har været sammen i flere år, burde vel kende hinanden.

    Jeg er samtidig meget spændt på at se os mod et tophold. Mange, herunder sfå, har snakket meget om, hvor meget holdet har flyttet og udviklet sig her i foråret, i forhold til relationer og kendskab til systemet.

    Så lad os nu se. Min påstand er, at modstanderne har været til at tale med, og det har hjulpet. Og så har jebali og breum til tider shinet og kunne afgøre nogle ting for os.

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    I start 11.? Vildt.
    Der må virkelig være mange der bliver sparet. Virkelig mange.!

    Så er det vel en højre back han står til.?

    Tyder på det er en kamp der skal overståes.
    Det er der ikke. Der er ikke mange, der bliver sparet. Tverskov er som bekendt ikke med, og Ivancevic nok heller ikke. Udover det er der ikke mange, der bliver sparet.

    Leave a comment:

Working...
X