Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 15.5.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

    Tver fik min stemme, men kunne godt se med 47% til Sabbi da jeg havde stemt, så var der nok ikke nogen chance for andre fik den. Han var dog ikke den værste i den kamp og havde ok momenter, men mener ikke det var til MoM
    I 87 %af afstemningerne løber en målscore med mom også hvis han spiller som en pose nødder.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

    Tver fik min stemme, men kunne godt se med 47% til Sabbi da jeg havde stemt, så var der nok ikke nogen chance for andre fik den. Han var dog ikke den værste i den kamp og havde ok momenter, men mener ikke det var til MoM
    Han var ikke den værste nej. Jeg får bare røde knopper på bollerne af at se ham konstant drible ind i 3-4 mand og håbe det går selvom det ikke gjorde det de første 999 gange. Og så minder 90% af hans skud på mål som tilbagelægning til målmanden.
    Jeg forventer simpelthen mere af en lønførende der har været her i 2 år

    Leave a comment:


  • ultimatew
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tverskov var igen bedste mand. At Sabbi får den på stadion er jo hovedrystende.
    Men det er tæt på at Skjelvik var VIP for hvor havde han dog 2-3 sindssygt vigtige indgreb pga sin fart der sagtens kunne have kostet en scoring
    Tver fik min stemme, men kunne godt se med 47% til Sabbi da jeg havde stemt, så var der nok ikke nogen chance for andre fik den. Han var dog ikke den værste i den kamp og havde ok momenter, men mener ikke det var til MoM

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Kampen mindede om vores sæson på godt og mest ligegyldigt. Der er bare ikke kvalitet nok i truppen og heller ikke på trænerbænken. Ikke til den standard vi skal have som holdet i landets tredje største by med hele øen som vores opland.

    Derfor skal den selvfølgelig have fuld skrald til pokalfinalen alligevel. Det KAN blive vores største sæson, og hvis vi ikke kan tabe, så kan vi jo faktisk vinde :)

    Et surt opstød dog. Og det gælder både klub og fans. Det var rigtig godt at få taget afsked med JJ på en god måde. Jeg må dog sige, jeg synes det var mega-fattigt at stikke en spiller som Ryan, der har været her i 5 år og blandt andet var bærende i vores bedste sæson i 12-13 år, en stang blomster og det var det. Manden har trods modgang aldrig ytret et negativt kvæk om os, om klubben eller om byen, tvært imod. Ikke en sang, ikke en ekstra klapsalve, ikke et banner, han kunne stå bagest og kigge op på en tribune, der end ikke kunne råbe hans navn bare en enkelt gang. Jeg er med på, han ikke har været en del af det i næsten et år på grund af sine skader, men så meget desto større grund til at sige ordentligt farvel.

    Og ja, før folk kommer godt i gang, så har jeg været ret stor fan af ham. Det ændrer ikke ved at jeg blev lidt trist over vores manglende stil lige der.
    Jeg synes kampen mindede om at klub og trup står foran den vigtigste kamp de seneste mange år.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Kampen mindede om vores sæson på godt og mest ligegyldigt. Der er bare ikke kvalitet nok i truppen og heller ikke på trænerbænken. Ikke til den standard vi skal have som holdet i landets tredje største by med hele øen som vores opland.

    Derfor skal den selvfølgelig have fuld skrald til pokalfinalen alligevel. Det KAN blive vores største sæson, og hvis vi ikke kan tabe, så kan vi jo faktisk vinde :)

    Et surt opstød dog. Og det gælder både klub og fans. Det var rigtig godt at få taget afsked med JJ på en god måde. Jeg må dog sige, jeg synes det var mega-fattigt at stikke en spiller som Ryan, der har været her i 5 år og blandt andet var bærende i vores bedste sæson i 12-13 år, en stang blomster og det var det. Manden har trods modgang aldrig ytret et negativt kvæk om os, om klubben eller om byen, tvært imod. Ikke en sang, ikke en ekstra klapsalve, ikke et banner, han kunne stå bagest og kigge op på en tribune, der end ikke kunne råbe hans navn bare en enkelt gang. Jeg er med på, han ikke har været en del af det i næsten et år på grund af sine skader, men så meget desto større grund til at sige ordentligt farvel.

    Og ja, før folk kommer godt i gang, så har jeg været ret stor fan af ham. Det ændrer ikke ved at jeg blev lidt trist over vores manglende stil lige der.
    Hvis det er tilfældet, så er det sgu lidt skuffende. Han har været en god spiller, på og udenfor banen for os. Håber jeg vi kan råde bod på, til pokalfinalen

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    Kampen mindede om vores sæson på godt og mest ligegyldigt. Der er bare ikke kvalitet nok i truppen og heller ikke på trænerbænken. Ikke til den standard vi skal have som holdet i landets tredje største by med hele øen som vores opland.

    Derfor skal den selvfølgelig have fuld skrald til pokalfinalen alligevel. Det KAN blive vores største sæson, og hvis vi ikke kan tabe, så kan vi jo faktisk vinde :)

    Et surt opstød dog. Og det gælder både klub og fans. Det var rigtig godt at få taget afsked med JJ på en god måde. Jeg må dog sige, jeg synes det var mega-fattigt at stikke en spiller som Ryan, der har været her i 5 år og blandt andet var bærende i vores bedste sæson i 12-13 år, en stang blomster og det var det. Manden har trods modgang aldrig ytret et negativt kvæk om os, om klubben eller om byen, tvært imod. Ikke en sang, ikke en ekstra klapsalve, ikke et banner, han kunne stå bagest og kigge op på en tribune, der end ikke kunne råbe hans navn bare en enkelt gang. Jeg er med på, han ikke har været en del af det i næsten et år på grund af sine skader, men så meget desto større grund til at sige ordentligt farvel.

    Og ja, før folk kommer godt i gang, så har jeg været ret stor fan af ham. Det ændrer ikke ved at jeg blev lidt trist over vores manglende stil lige der.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    In Bjørn we trust.
    We have to.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tverskov var igen bedste mand. At Sabbi får den på stadion er jo hovedrystende.
    Men det er tæt på at Skjelvik var VIP for hvor havde han dog 2-3 sindssygt vigtige indgreb pga sin fart der sagtens kunne have kostet en scoring
    Det giver nogen muligheder for at skubbe presset et par meter, når man har en stopper der løber det hele op. Er du gal han så hurtig ud et par gange overfor PC som jeg ellers tror KL godt kan skrive under på ikke er en langsom herre.
    Set fra stuen synes jeg nu ikke det var hovedrystende at Sabbi fik den. Jeg kan godt skrive under på Tverskov var god igen i dag, men Sabbi var manden det skulle komme fra i dag når det skulle blive farligt. Jebali taber totalt sutten ved at gå totalt Ronnie Schwartz på den og Frø var så ringe at det var ubegribeligt han fik næsten en hel kamp. Fenger skal have bygget på sit duelspil med ryggen til mål. Gartenmann er snu, men ikke noget fysisk monster. Alligevel piller han totalt pynten af Fenger på de direkte bolde. Han skal sgu vinde et par stykker.
    Det blev desuden fortalt på tv OB med spillere som Okosun, Tverskov, KL, Aron, Ivan og Fenger har scoret tre mål på hovedstød i superligaen i år. Der er altså virkelig et par nemme mål at hente her, for det er jo samtidig et udtryk for vores kønsløshed på dødbolde.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Ah ja, den berømte sætning.

    Næste sæson.

    Det har vi jo sagt i 10 år. Som i et ekkokammer.

    På gode dage tror jeg, at BW kan gøre en forskel. På mindre gode dage tror jeg, at næste sæson bliver præcis som denne.
    BW har jeg stadig tiltro til - er nok mere bekymret for alm...og om hvorvidt BW for lov til at gøre sit job - eller der kommer nogle oppefra og vil blande sig for meget.

    Men mon dog BW lader sig forblænde af et resultatmæssigt ok forår, mon ikke han godt kan se der er nogle klare mangler og et stort spring op til top 6 - det tror jeg. Om han så formår at lappe alle hullerne på et vindue....tja

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

    Ikke noget tyder på at AGF vinder. Så ingen 7. plads..... ser det ud til. Det er måske også ok og selvfølgelig ærgerligt. Men jeg forventer vi bliver en del bedre næste sæson.
    Ah ja, den berømte sætning.

    Næste sæson.

    Det har vi jo sagt i 10 år. Som i et ekkokammer.

    På gode dage tror jeg, at BW kan gøre en forskel. På mindre gode dage tror jeg, at næste sæson bliver præcis som denne.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

    Ikke noget tyder på at AGF vinder. Så ingen 7. plads..... ser det ud til. Det er måske også ok og selvfølgelig ærgerligt. Men jeg forventer vi bliver en del bedre næste sæson.
    OB skal vinde i Vejle, VIFF skal tabe i Haderslev .. vel ikke umuligt …

    Men VB tante point i dag.. nu er målscoren for høj til at sende AGF ned med et OB nederlag i Vejle..

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

    Ikke noget tyder på at AGF vinder. Så ingen 7. plads..... ser det ud til. Det er måske også ok og selvfølgelig ærgerligt. Men jeg forventer vi bliver en del bedre næste sæson.
    Vi har heldigvis pokalfinalen at se frem til, og for helvede hvor jeg glæder mig for sindsygt til den.

    Men er du gal hvor er jeg træt at den sidste linje du skriver, det er bare kendetegnende for de sidste 10 år i OB..

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

    Ikke noget tyder på at AGF vinder. Så ingen 7. plads..... ser det ud til. Det er måske også ok og selvfølgelig ærgerligt. Men jeg forventer vi bliver en del bedre næste sæson.
    Omvendt, bedømt ud fra kampen i dag og den i torsdags, har vi ikke satset 100 procent på 7. pladsen. Stædige Alm holder for længe fast i noget der ikke virker.

    Tager vi pokalen skal det dog være ham tilgivet
    Last edited by Fergi; 15-05-2022, 20:20.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    VIFF foran mod AGF ..
    Ikke noget tyder på at AGF vinder. Så ingen 7. plads..... ser det ud til. Det er måske også ok og selvfølgelig ærgerligt. Men jeg forventer vi bliver en del bedre næste sæson.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Bernat skal fokusere på det helt simple. Væk med bolden. Ingen smarte, korte afleveringer.

    Så kan det andet komme senere.

    Lige nu koster han for meget ved klare fejl.

    Han er god til refleksredninger og er blevet langt bedre i feltet.
    Burde han ikke have lært det nu.

    Leave a comment:

Working...
X