Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB- SønderjyskE optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB- SønderjyskE optakt

    Kasper har karantæne søndag

    https://fyens.dk/artikel/ob-er-stadi...dste-par-kampe

    Hvis Ivan ikke er klar bliver vi pænt udfordret defensivt

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kasper har karantæne søndag

    https://fyens.dk/artikel/ob-er-stadi...dste-par-kampe

    Hvis Ivan ikke er klar bliver vi pænt udfordret defensivt
    Det bliver vel Skjelvik som centerforsvarer? For Østrøm får aldrig chancen.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

      Det bliver vel Skjelvik som centerforsvarer? For Østrøm får aldrig chancen.

      MvH ChrisOB
      Men Østrøm er vel ikke CFer, men mere 6'er efter hans egen mening ?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Men Østrøm er vel ikke CFer, men mere 6'er efter hans egen mening ?
        Hvor har du dog det fra? Er ret overbevist om at han ser sig selv som en midterforsvarer, der også kan gøre sig som 6'er.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Men Østrøm er vel ikke CFer, men mere 6'er efter hans egen mening ?
          Østrøm ser sig selv som cf`er

          Comment


            #6
            Skal give en sejr!
            siden 1887

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Hvor har du dog det fra? Er ret overbevist om at han ser sig selv som en midterforsvarer, der også kan gøre sig som 6'er.
              Det er en eller anden myte, der er opstået herinde.


              Comment


                #8
                Det bliver 100 procent Skjelvik som venstrestopper.

                Comment


                  #9
                  Vi kan vel ikke på forhånd udelukke et tremandsforsvar med Østrøm, Tverskov, Skjelvik?

                  Men enig, hvis Ivancevic ikke bliver klar, og vi stiller med to midterforsvarer, bliver det Skjelvik og Tverskov, der tager den sammen.

                  Skal nok blive spændende...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Det er en eller anden myte, der er opstået herinde.

                    http://obstruktion.dk/oestroem-det-e...kelig-staerkt/

                    Direkte fra egen mund …

                    ”Østrøm har allerede været flyttet rundt på nogle forskellige positioner på banen i hans kampe for OB, men hvilken plads vil han egentlig selv helst spille?

                    – Det er et godt spørgsmål. Jeg har altid haft en lille drøm om at spille 6’er. Defensiv midtbane. Det gjorde jeg i de yngre årgange, men så er jeg gradvist blevet rykket ned i forsvaret, og har spillet midterforsvarer. Min drøm er nok enten at spille 6’er eller midterforsvar.

                    – Jeg har spillet et par kampe som defensiv midt på U19. F.eks. i guldkampen mod FC Nordsjælland, hvor vi ændrede hele formationen, og jeg spillede defensiv midt sammen med Tarik Ibrahimagic.

                    – Det var nok den eneste kamp, jeg spillede som defensiv midt sidste år, men i år har jeg spillet 3-4 stykker.”

                    og så har jeg ladet mig fortælle at han spillede 6’er på træningsturen i vinters…

                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      http://obstruktion.dk/oestroem-det-e...kelig-staerkt/

                      Direkte fra egen mund …

                      ”Østrøm har allerede været flyttet rundt på nogle forskellige positioner på banen i hans kampe for OB, men hvilken plads vil han egentlig selv helst spille?

                      – Det er et godt spørgsmål. Jeg har altid haft en lille drøm om at spille 6’er. Defensiv midtbane. Det gjorde jeg i de yngre årgange, men så er jeg gradvist blevet rykket ned i forsvaret, og har spillet midterforsvarer. Min drøm er nok enten at spille 6’er eller midterforsvar.

                      – Jeg har spillet et par kampe som defensiv midt på U19. F.eks. i guldkampen mod FC Nordsjælland, hvor vi ændrede hele formationen, og jeg spillede defensiv midt sammen med Tarik Ibrahimagic.

                      – Det var nok den eneste kamp, jeg spillede som defensiv midt sidste år, men i år har jeg spillet 3-4 stykker.”

                      og så har jeg ladet mig fortælle at han spillede 6’er på træningsturen i vinters…
                      Der gjorde han i cirka en halv time i 120-minutters kampen mod et halvårligt georgisk hold. Resten af træningskampene spillede han i midterforsvaret.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Der gjorde han i cirka en halv time i 120-minutters kampen mod et halvårligt georgisk hold. Resten af træningskampene spillede han i midterforsvaret.
                        Og nu er det lige før materiale forvalteren har større chance for spilletid end Østrøm.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
                          Vi kan vel ikke på forhånd udelukke et tremandsforsvar med Østrøm, Tverskov, Skjelvik?

                          Men enig, hvis Ivancevic ikke bliver klar, og vi stiller med to midterforsvarer, bliver det Skjelvik og Tverskov, der tager den sammen.

                          Skal nok blive spændende...
                          Jeg tænker også tremandsforsvaret er i spil igen. Det kan godt være Skjelvik har spillet stopper før, men mig bekendt ikke i et 4-mands forsvar. Om Alm så tør lade ham gøre det eller vil prøve 3-mands forsvaret igen er jeg vildt i tvivl om. Jeg ville nok gå med tre mand, da alle er relativt komfortable med det og vi får mest ud af Tverskov på den måde, når nu han skal spille dernede.
                          Det virker dog bare ikke som om Alm kigger i Østrøms retning dette forår, så vi må se hvordan han løser det, hvis Ivan fortsat er ude.

                          Comment


                            #14
                            Ligner Ivan er klar til i morgen

                            Comment


                              #15
                              Midtforsvar i morgen er Ivan og Skjelvik

                              Comment

                              Working...
                              X