Dejlig sejr idag! Dog synes jeg man står med en lidt dårlig smag i munden over en umådeligt ringe service til kampen. Jeg plejer at se kamp fra RMN tribunen hvor det ikke at pejer at være så udtalt, men var idag henvist fil 3F på grund af manglende billetter. Et relativt stort afsnit som idag var godt fyldt, men som kun har to øl/vand/hotdog boder og en enkelt mad bod. Jeg kom 17:15, nåede at få noget at spise, men måtte opgive at få en øl. De der alligevel valgte at stå i kø for noget at drikke missede en hel halvleg.
Jeg fik til sidst overtalt en vagt om at lukke mig igennem sponsertribunen til modsatte side hvor jeg nåede at købe 3 øl, bunde den ene, fejre et mål, gå ud af stadion og hele vejen rundt til indgang D, for at se de samme stakler stadig stå i køen. Det synes jeg alligevel er en ommer. Er der et sted man kan skrive til for at give udtryk for sin mindre gode oplevelse?
Jeg fik til sidst overtalt en vagt om at lukke mig igennem sponsertribunen til modsatte side hvor jeg nåede at købe 3 øl, bunde den ene, fejre et mål, gå ud af stadion og hele vejen rundt til indgang D, for at se de samme stakler stadig stå i køen. Det synes jeg alligevel er en ommer. Er der et sted man kan skrive til for at give udtryk for sin mindre gode oplevelse?
Comment