Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - SønderjyskE pokal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Dejlig sejr idag! Dog synes jeg man står med en lidt dårlig smag i munden over en umådeligt ringe service til kampen. Jeg plejer at se kamp fra RMN tribunen hvor det ikke at pejer at være så udtalt, men var idag henvist fil 3F på grund af manglende billetter. Et relativt stort afsnit som idag var godt fyldt, men som kun har to øl/vand/hotdog boder og en enkelt mad bod. Jeg kom 17:15, nåede at få noget at spise, men måtte opgive at få en øl. De der alligevel valgte at stå i kø for noget at drikke missede en hel halvleg.

    Jeg fik til sidst overtalt en vagt om at lukke mig igennem sponsertribunen til modsatte side hvor jeg nåede at købe 3 øl, bunde den ene, fejre et mål, gå ud af stadion og hele vejen rundt til indgang D, for at se de samme stakler stadig stå i køen. Det synes jeg alligevel er en ommer. Er der et sted man kan skrive til for at give udtryk for sin mindre gode oplevelse?

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
      Dejlig sejr idag! Dog synes jeg man står med en lidt dårlig smag i munden over en umådeligt ringe service til kampen. Jeg plejer at se kamp fra RMN tribunen hvor det ikke at pejer at være så udtalt, men var idag henvist fil 3F på grund af manglende billetter. Et relativt stort afsnit som idag var godt fyldt, men som kun har to øl/vand/hotdog boder og en enkelt mad bod. Jeg kom 17:15, nåede at få noget at spise, men måtte opgive at få en øl. De der alligevel valgte at stå i kø for noget at drikke missede en hel halvleg.

      Jeg fik til sidst overtalt en vagt om at lukke mig igennem sponsertribunen til modsatte side hvor jeg nåede at købe 3 øl, bunde den ene, fejre et mål, gå ud af stadion og hele vejen rundt til indgang D, for at se de samme stakler stadig stå i køen. Det synes jeg alligevel er en ommer. Er der et sted man kan skrive til for at give udtryk for sin mindre gode oplevelse?
      Skriv til Jack Jørgensen. E-Mail: jj@ose.dk
      Han vil sikker svare. Havde det også tidligere med en skuffende oplevelse på stadion og han reagerede fint og var taknemmelig om henvendelsen
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #93
        De var også gået tør for Chips efter 60 min…..

        men så fed en stemning i dag.
        jeg var i sønderjyske og se kampen hvor ob spillede 2-2 man kunne bare se Ivan havde noget ekstra sendte gejst ind til spillerne mens han varmede op og startede ude.
        lige det vi mangler vilje og gejst

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
          Dejlig sejr idag! Dog synes jeg man står med en lidt dårlig smag i munden over en umådeligt ringe service til kampen. Jeg plejer at se kamp fra RMN tribunen hvor det ikke at pejer at være så udtalt, men var idag henvist fil 3F på grund af manglende billetter. Et relativt stort afsnit som idag var godt fyldt, men som kun har to øl/vand/hotdog boder og en enkelt mad bod. Jeg kom 17:15, nåede at få noget at spise, men måtte opgive at få en øl. De der alligevel valgte at stå i kø for noget at drikke missede en hel halvleg.

          Jeg fik til sidst overtalt en vagt om at lukke mig igennem sponsertribunen til modsatte side hvor jeg nåede at købe 3 øl, bunde den ene, fejre et mål, gå ud af stadion og hele vejen rundt til indgang D, for at se de samme stakler stadig stå i køen. Det synes jeg alligevel er en ommer. Er der et sted man kan skrive til for at give udtryk for sin mindre gode oplevelse?
          Har overvejet om ikke Albani kunne lave et produkt hvor øl bare blev produceret så man lige kunne skrue låget af en fadbamse, for helvede hvor er der meget kø.

          Comment


            #95
            Sikke dog en stemning på stadion i dag.
            Og hvornår har vi sidst ført 3-0 i pausen, og kørt den sikkert hjem i 2. Halvleg.?

            Mht. til mom, der må jeg bare sige tverskov.! Tverskov, tverskov, tverskov.
            Det er jo en ny spiller vi har fået. Og hvilken én.
            Efter min mening, er han en stor del af, at defensiven er på vej mod noget stabilt (selvom den var shaky i dag). Og samtidig formår han at sætte offensiven med sit overblik.

            Hold kæft hvor jeg håber han forlænger, og er 6'er fremover. Det kan ændre vores kommende sæson positivt.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Sikke dog en stemning på stadion i dag.
              Og hvornår har vi sidst ført 3-0 i pausen, og kørt den sikkert hjem i 2. Halvleg.?

              Mht. til mom, der må jeg bare sige tverskov.! Tverskov, tverskov, tverskov.
              Det er jo en ny spiller vi har fået. Og hvilken én.
              Efter min mening, er han en stor del af, at defensiven er på vej mod noget stabilt (selvom den var shaky i dag). Og samtidig formår han at sætte offensiven med sit overblik.

              Hold kæft hvor jeg håber han forlænger, og er 6'er fremover. Det kan ændre vores kommende sæson positivt.
              Fed stemning, et fint vidnesbyrd om hvad der kan opnås i Odense, hvis OB får andet andet end 7-9 pladserne at spille om. Prøv at forestille dig hvordan det havde været hvis vi havde et ordenligt stadion.
              Iøvrigt også respekt til sønderjydske’s fans som både mødte talstærkt op, og gav den fint gas.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #97
                Apropos stadionoplevelsen, så kan jeg kun give folk ret i, at der er for meget kø. Mange dropper simpelthen at købe noget. Jeg ved ikke om det er salgsområderne på stadion der er outdated, eller om man bare ikke har løst opgaven endnu med at få det til at glide. Kom i gang.

                Comment


                  #98
                  Shit man. Kan ikke huske jeg har haft den slags gåsehud som der var ved første mål i lang tid. Jebali der sprinter hele banen igennem for at juble ved RMN tribunen Og nøj hvor har jeg efterhånden fået et mancrush på Ivan - han er bare alt hvad vi har manglet i den bagkæde i mange år efterhånden! Også dejligt at Frø viser sig frem igen, det ligner han nyder godt af de mange tilskuere Og så skal Jeppe forlænges og have anførerbind og 6'eren. Så må vi finde en anden til den bagstopper plads

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                    Shit man. Kan ikke huske jeg har haft den slags gåsehud som der var ved første mål i lang tid. Jebali der sprinter hele banen igennem for at juble ved RMN tribunen Og nøj hvor har jeg efterhånden fået et mancrush på Ivan - han er bare alt hvad vi har manglet i den bagkæde i mange år efterhånden! Også dejligt at Frø viser sig frem igen, det ligner han nyder godt af de mange tilskuere Og så skal Jeppe forlænges og have anførerbind og 6'eren. Så må vi finde en anden til den bagstopper plads
                    Ja - det er superfedt med Mihajlo. Attituden er helt i top. Der hvor jeg før var lidt i tvivl om den nye trøje har jeg i dag bestilt den, og selvf. med Ivancevic på ryggen

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Ivancevic er herlig. Én stor knyttet balkannæve! Jeg var lidt forbeholden i starten - det forbehold tager jeg bare i mig med det samme!

                      KL har også på mange måder spillet sig op. Det er som om, han passer bedre sammen med Ivancevic end Tver. Der, hvor han udstilles, er mangel på fart.

                      Østrøm tror jeg slet ikke er et emne centralt, så vi skal have en tredjemand til centerforsvaret, hvis vi antager, at Tver har braget så meget igennem som 6er, at det er hans ‘nye’ plads - hvis han forlænger.

                      Comment


                        Mihajlo wooo ohhhh
                        Mihajlo wooo ooohhh
                        He comes from Serbia
                        He'll fucking murder ya
                        Mihajlo wooo ohhh
                        Mihajlo woooo ohhh

                        https://youtu.be/YmBIYmWAx-k

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Ivancevic er herlig. Én stor knyttet balkannæve! Jeg var lidt forbeholden i starten - det forbehold tager jeg bare i mig med det samme!

                          KL har også på mange måder spillet sig op. Det er som om, han passer bedre sammen med Ivancevic end Tver. Der, hvor han udstilles, er mangel på fart.

                          Østrøm tror jeg slet ikke er et emne centralt, så vi skal have en tredjemand til centerforsvaret, hvis vi antager, at Tver har braget så meget igennem som 6er, at det er hans ‘nye’ plads - hvis han forlænger.
                          Jeg er også vild med Ivan og hvis det virkelig fortsætter at han både er så stærk I duellerne og rolig med bolden for fødderne, så bliver han hurtigt salgbar når han ikke er ældre.
                          jeg håber vi arbejder intenst på Østrøm skal udlejes mhp at spille fast i et midterforsvar. Jeg tror heller ikke på han er i nærheden af holdet nu eller i næste sæson, men han er stadig så ung at han kan udvikle sig, hvis man kan lykkedes med at finde den rette hylde til ham. Man skal huske Østrøm i en ung alder har spillet omkring 30-40 superligakampe uden at falde igennem, så det er jo ikke uforholdsmæssigt langt han har til at finde niveauet, men det er klart at han bliver nødt til at få nogen seniorkampe i benene på 1. Divisionsniveau eller derover før det kan rykke de procenter han mangler.
                          Derfor skal det ganske rigtigt være en prioritet at hente en stopper ind som supplement til KL og Ivan, hvis Tverskov bliver. Det vil i øvrigt være et kæmpe hak i tuden på os, hvis han forsvinder nu, men han vil få gode tilbud sådan som han har taget den 6'er med storm.

                          Comment


                            Østrøm bør uden tvivl lejes ud. Er ubeskriveligt træt af talenter i OB, der rådner op på tribunen eller bænken.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Østrøm bør uden tvivl lejes ud. Er ubeskriveligt træt af talenter i OB, der rådner op på tribunen eller bænken.
                              Tror tilgengæld at Robin ville komplementere Ivan rigtig godt som makker. Men det er måske lige vovet nok med to så unge fra start. Men på den anden side, hvis de har Jeppe liggende foran som støtte, så kunne det måske godt fungere. Bliver dog en ret så ung bagkæde hvis den fra næste sæson hedder: King-Ivan-Østrøm-Mickelson. Tilgengæld en bagkæde med masser af videresalgspotentiale

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Tror tilgengæld at Robin ville komplementere Ivan rigtig godt som makker. Men det er måske lige vovet nok med to så unge fra start. Men på den anden side, hvis de har Jeppe liggende foran som støtte, så kunne det måske godt fungere. Bliver dog en ret så ung bagkæde hvis den fra næste sæson hedder: King-Ivan-Østrøm-Mickelson. Tilgengæld en bagkæde med masser af videresalgspotentiale
                                Ja og HC på mål :)

                                Comment

                                Working...
                                X