Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokaloptakt OB - SJE, torsdag 5. maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Hvorfor Sabbi Giv nu for helvede Breum nogle kampe i træk. Tror da fanden vi sjældent ser en spiller udvikle sig i OB.
    Ro på. Breum har fået mere spilletid end både Sabbi, Frøkjær og Svendsen i nedrykningsspillet (https://obstemmer.dk/blot-ob-og-alm-...ig-til-succes/) og skal nok få masser af spilletid i de resterende kampe også. Det er da ganske fornuftigt at bruge bredden i truppen i det tætte kampprogram, de to pokalsemifinaler har givet, og når Sabbi startede for en uge siden og Breum startede i weekenden er det imo helt oplagt, at det er Sabbi, der starter i aften, med Breum som et fint kort at have i baghånden til den sidste halve time + evt. ekstratid.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Et jinx af et spørgsmål.

      Hvornår tror I, at billetterne til pokalfinalen bliver frigivet? Og skal man mon købe gennem OB selv, eller gennem DBU?

      Hvis vi leger med tanken om, at der bliver allokkeret omkring 8-10K per klub, skal man så ikke være pænt tidligt ude for at få billet?
      Så håber jeg, jeg undgår de værste jinx med mit svar.

      Klubberne står for at distribuere billetter til egne fans, men hvordan det praktisk vil foregå, ved vi ikke endnu. Finalisterne mødes med DBU i morgen, hvor alle detaljer gerne skulle falde på plads, så jeg vil tro, salget åbner i næste uge.

      SLO

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

        Jeg var desværre ikke med den dag

        Så jeg håber at kunne få oplevelsen denne gang og så sammen med børnene så de også oplever sejrens sødme
        Enig. Vil være skønt, at kunne give ens børn den slags oplevelse. Jeg er kommet på stadion siden 1977, og siden cirka 2008 med en, siden af og til to, børn. Men jeg har ikke haft mulighed for at give dem den slags oplevelse. Har selv oplevet alle vores pokalfinaler, undtagen 1972. Der er noget særligt over den slags kampe. Og en særlig stemning blandt fans. Fra 1983, hvor der var cirka 1000 med et særtog fra Odense til kampen mod B1901, til 2007, hvor vi nærmest dominerede lydmæssigt i Parken.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

          Enig. Vil være skønt, at kunne give ens børn den slags oplevelse. Jeg er kommet på stadion siden 1977, og siden cirka 2008 med en, siden af og til to, børn. Men jeg har ikke haft mulighed for at give dem den slags oplevelse. Har selv oplevet alle vores pokalfinaler, undtagen 1972. Der er noget særligt over den slags kampe. Og en særlig stemning blandt fans. Fra 1983, hvor der var cirka 1000 med et særtog fra Odense til kampen mod B1901, til 2007, hvor vi nærmest dominerede lydmæssigt i Parken.
          Jeg tænker, at vi er en del mødre og fædre der krydser fingre for, at vi kan give vores børn oplevelsen af en pokalfinale

          Comment


            #65
            Det bliver en laaaang eftermiddagen. Spændingen fylder kroppen og det er svært at sidde ned roligt et sted. Hvis det kun allerede ville være kl. 18.00...
            Skal følge fra sofaen fordi der var ingen mulighed at tage turen til Odense idag. Men en en flok Albani-pilsner venter allerede at give mental støtte... ;-)
            ​​​​​​Sønnen og mig er klar for finalen på Brøndby-stadion. Kom så, OB, bring os derhen, det skal vi bare have!!!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Det bliver en laaaang eftermiddagen. Spændingen fylder kroppen og det er svært at sidde ned roligt et sted. Hvis det kun allerede ville være kl. 18.00...
              Skal følge fra sofaen fordi der var ingen mulighed at tage turen til Odense idag. Men en en flok Albani-pilsner venter allerede at give mental støtte... ;-)
              ​​​​​​Sønnen og mig er klar for finalen på Brøndby-stadion. Kom så, OB, bring os derhen, det skal vi bare have!!!
              Sådan, jeg tager altid hatten af for jeres engagement. Må knægten også få en Albani?

              Jeg kan heller ikke være i Bolbro i aften, det begræder jeg. Men jeg er også med til en EVENTUEL finale (anti-jinx capslock).

              Comment


                #67
                Sidder i toget fra København og har det som før en kæmpe eksamen. Sitrer og lidt uro i maven. Kom så!!!!

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                  Sådan, jeg tager altid hatten af for jeres engagement. Må knægten også få en Albani?

                  Jeg kan heller ikke være i Bolbro i aften, det begræder jeg. Men jeg er også med til en EVENTUEL finale (anti-jinx capslock).
                  Albani er alene fars beliggenhed, knægten skal klare det med sodavand. ;-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Ro på. Breum har fået mere spilletid end både Sabbi, Frøkjær og Svendsen i nedrykningsspillet (https://obstemmer.dk/blot-ob-og-alm-...ig-til-succes/) og skal nok få masser af spilletid i de resterende kampe også. Det er da ganske fornuftigt at bruge bredden i truppen i det tætte kampprogram, de to pokalsemifinaler har givet, og når Sabbi startede for en uge siden og Breum startede i weekenden er det imo helt oplagt, at det er Sabbi, der starter i aften, med Breum som et fint kort at have i baghånden til den sidste halve time + evt. ekstratid.
                    Helt enig, hvorfor slide een spiller ned, når der er andre muligheder..? Bedst at fordele spilletiden, så den enkelte spiller står skarpest muligt…

                    Comment


                      #70
                      Martin Davidsen med blogindlæg om dagens kamp. Er helt med:
                      https://obstemmer.dk/blog-en-torsdag...-eller-traume/
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Albani er alene fars beliggenhed, knægten skal klare det med sodavand. ;-)
                        Også hvis OB vinder?

                        Comment


                          #72
                          For helvede hvor er jeg nervøs.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                            Det var den vildeste og fedeste dag! Fantastisk at banke københavnerne i egen hule. Der var en nærmest vanvittig stemning på vores tribune. Jeg har aldrig oplevet noget lignende siden. Jeg mistede stemmen og gik fra parken med ketchup og øl i håret fra alle dem omkring mig på tribunen der fejrede vores scoringer og ikke mindst slutfløjt med at kaste hotdogs og bajere op i luften. Og Arek der stod og lavede krigerbrøl op til os i bar overkrop da vi havde vundet. Det var fandme episk. Jeg er klar til brøndby stadion hvis vi går i finalen.
                            Det var det !

                            Jeg blev interviewet at TV2, men var åbenbart så "opstemt", at det var familien / venner som måtte fortælle mig, at jeg havde været på landsdækkende nyheder næste dag, vrøvlende men MEGA GLAD

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                              Også hvis OB vinder?
                              Også, han skal blive beruset af sejren. Og det er helt o.k. for ham. :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #75
                                Jeg insisterer på igen at skulle til en pokalfinale med OB, så nederlag er no go.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X