Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokaloptakt OB - SJE, torsdag 5. maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FSs startbud

    ...............HC
    Nico....KL...Ivancevic...Jørgen
    ..Tverskov.......JJT
    Sabbi....Jebali.......Sander
    ............Max
    Det er vist også bedste start 11, når nogle har små skader.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Det er vist også bedste start 11, når nogle har små skader.
      Det bliver nok ikke meget bedre. Okosun er med i træningen men mangler lidt endnu. Aron er tilsyneladende helt ude igen

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #48
        Min datter har fødselsdag, og hvilken bedre fejring en pokalfinaleplads! Kom så for satan, nu må vi ikke choke

        Comment


          #49
          Ja det må under omstændighederne være den bedste opstilling. Måske Breum i stedet for Sabbi, selvom det ikke er hans foretrukne side at spille i. Jeg mister fidusen til Sabbi lidt mere for hver kamp vi spiller for tiden. Han virker så autonom og har ikke stærke relationer med de andre i angrebet eller syn for deres løb. Han er for hurtig til at lave indlæg eller skyde på mål, i situationer hvor en smule kølighed ville give ham et bedre overblik og dermed kunne tage en bedre beslutning. Men sådan en spiller bliver han nok aldrig, så jeg har efter hånden svært ved at se hvad hans force egentlig er.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Jeg elsker pokalen, og jeg håber selvfølgelig med enhver fiber i min krop, at OB går hele vejen.

            Jeg vil bare forsigtigt påpege, at der er noget helt absurd i, at et så dårligt hold som OB - som har en så dårlig sæson bag sig, uagtet nuværende stime - kan være at finde i et europæisk gruppespil næste sæson.
            At pokalvinderen kan komme i Europa er en fed gammel tradition som aldrig må laves om, det vil
            også punktere pokalturneringen totalt.

            Derimod er den cirkus finale hvor nr 7 eller 8 i ligaen får en mulighed tåkrummende pinlig og total åndsvag. Jeg håber aldrig nogensinde det sker, at et hold fra taberslutspillet får den billet, ej heller selvom det er OB som har muligheden. Jeg vil heller aldrig under nogen omstændigheder møde op på stadion til sådan en finale.

            Last edited by Magge; 05-05-2022, 11:07.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
              Ja det må under omstændighederne være den bedste opstilling. Måske Breum i stedet for Sabbi, selvom det ikke er hans foretrukne side at spille i. Jeg mister fidusen til Sabbi lidt mere for hver kamp vi spiller for tiden. Han virker så autonom og har ikke stærke relationer med de andre i angrebet eller syn for deres løb. Han er for hurtig til at lave indlæg eller skyde på mål, i situationer hvor en smule kølighed ville give ham et bedre overblik og dermed kunne tage en bedre beslutning. Men sådan en spiller bliver han nok aldrig, så jeg har efter hånden svært ved at se hvad hans force egentlig er.
              Nu lå Breum med krampe sidst og han er stadig ny på superliganiveau, så kunne godt forestille mig det er et fysisk spørgsmål. Jeg synes i hvert fald heller ikke der er noget vi har set fra Sabbi som taler for at han skal starte på kanten frem for de to andre, som har leveret en række mål og bare virker skarpere i deres aktioner på bolden.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Nu lå Breum med krampe sidst og han er stadig ny på superliganiveau, så kunne godt forestille mig det er et fysisk spørgsmål. Jeg synes i hvert fald heller ikke der er noget vi har set fra Sabbi som taler for at han skal starte på kanten frem for de to andre, som har leveret en række mål og bare virker skarpere i deres aktioner på bolden.
                Jeg tror hele tiden det har været planen, at Breum startede mod AGF, mens Sabbi starter i dag. Synes det giver fint mening, at bruge truppens bredde på den måde, og så er det jo fint at have noget at skyde med fra bænken også. Derudover synes jeg trods alt Sabbi har set bedre og bedre ud de seneste kampe, selvom slutproduktet stadigvæk er sparsomt. Det kommer forhåbentligt i aften.

                Comment


                  #53
                  Så blev opvarmningen til i aften klaret, har lige set højdepunkter fra OB - FCK i 2007
                  Becharas flotte sejrsmål minder for øvrigt ret meget om Henning Jensens mål på Wembley i 1973. Lad denne aften blive god for OB

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Jeg elsker pokalen, og jeg håber selvfølgelig med enhver fiber i min krop, at OB går hele vejen.

                    Jeg vil bare forsigtigt påpege, at der er noget helt absurd i, at et så dårligt hold som OB - som har en så dårlig sæson bag sig, uagtet nuværende stime - kan være at finde i et europæisk gruppespil næste sæson.
                    Lodret uenig. Pokalvindernes turnering går tilbage til start-1960erne og er en fin tradition, der giver rigtig meget mening. Det er ikke pokalturneringerne, der udvander europæisk fodbold, det er udviklingen i europæisk fodbold (hvor pokalvindernes turnering blev skrottet og lagt ind i UEFA cuppen da Champions League blev indført), der udvander pokalturneringerne. Når det er sagt er europæisk fodbold bare en sidepræmie i min verden - at vinde pokalen er i min verden 100 gange større end at spille europæisk.

                    Comment


                      #55
                      OB melder RMN og Barfoed-langsiden udsolgte.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                        Så blev opvarmningen til i aften klaret, har lige set højdepunkter fra OB - FCK i 2007
                        Becharas flotte sejrsmål minder for øvrigt ret meget om Henning Jensens mål på Wembley i 1973. Lad denne aften blive god for OB
                        Man bliver glad i låget af at se det klip

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                          Man bliver glad i låget af at se det klip
                          Det var simpelthen så fed en dag. Har haft hede drømme om at få lov at opleve det igen, og vi får simpelthen ikke en bedre forudsætning for at gå i pokalfinalen. Klubben hungrer efter en stor dag som dette, så lad os krydse fingrene for, at vi har marginalerne med os i aften (og naturligvis også i en evt finale)

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Det var simpelthen så fed en dag. Har haft hede drømme om at få lov at opleve det igen, og vi får simpelthen ikke en bedre forudsætning for at gå i pokalfinalen. Klubben hungrer efter en stor dag som dette, så lad os krydse fingrene for, at vi har marginalerne med os i aften (og naturligvis også i en evt finale)
                            Jeg var desværre ikke med den dag

                            Så jeg håber at kunne få oplevelsen denne gang og så sammen med børnene så de også oplever sejrens sødme

                            Comment


                              #59
                              Det var den vildeste og fedeste dag! Fantastisk at banke københavnerne i egen hule. Der var en nærmest vanvittig stemning på vores tribune. Jeg har aldrig oplevet noget lignende siden. Jeg mistede stemmen og gik fra parken med ketchup og øl i håret fra alle dem omkring mig på tribunen der fejrede vores scoringer og ikke mindst slutfløjt med at kaste hotdogs og bajere op i luften. Og Arek der stod og lavede krigerbrøl op til os i bar overkrop da vi havde vundet. Det var fandme episk. Jeg er klar til brøndby stadion hvis vi går i finalen.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Det er vist også bedste start 11, når nogle har små skader.
                                Hvorfor Sabbi Giv nu for helvede Breum nogle kampe i træk. Tror da fanden vi sjældent ser en spiller udvikle sig i OB.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X