Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokaloptakt OB - SJE, torsdag 5. maj
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Det er vist også bedste start 11, når nogle har små skader.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Ja det må under omstændighederne være den bedste opstilling. Måske Breum i stedet for Sabbi, selvom det ikke er hans foretrukne side at spille i. Jeg mister fidusen til Sabbi lidt mere for hver kamp vi spiller for tiden. Han virker så autonom og har ikke stærke relationer med de andre i angrebet eller syn for deres løb. Han er for hurtig til at lave indlæg eller skyde på mål, i situationer hvor en smule kølighed ville give ham et bedre overblik og dermed kunne tage en bedre beslutning. Men sådan en spiller bliver han nok aldrig, så jeg har efter hånden svært ved at se hvad hans force egentlig er.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg elsker pokalen, og jeg håber selvfølgelig med enhver fiber i min krop, at OB går hele vejen.
Jeg vil bare forsigtigt påpege, at der er noget helt absurd i, at et så dårligt hold som OB - som har en så dårlig sæson bag sig, uagtet nuværende stime - kan være at finde i et europæisk gruppespil næste sæson.
også punktere pokalturneringen totalt.
Derimod er den cirkus finale hvor nr 7 eller 8 i ligaen får en mulighed tåkrummende pinlig og total åndsvag. Jeg håber aldrig nogensinde det sker, at et hold fra taberslutspillet får den billet, ej heller selvom det er OB som har muligheden. Jeg vil heller aldrig under nogen omstændigheder møde op på stadion til sådan en finale.
Last edited by Magge; 05-05-2022, 11:07.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægJa det må under omstændighederne være den bedste opstilling. Måske Breum i stedet for Sabbi, selvom det ikke er hans foretrukne side at spille i. Jeg mister fidusen til Sabbi lidt mere for hver kamp vi spiller for tiden. Han virker så autonom og har ikke stærke relationer med de andre i angrebet eller syn for deres løb. Han er for hurtig til at lave indlæg eller skyde på mål, i situationer hvor en smule kølighed ville give ham et bedre overblik og dermed kunne tage en bedre beslutning. Men sådan en spiller bliver han nok aldrig, så jeg har efter hånden svært ved at se hvad hans force egentlig er.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Nu lå Breum med krampe sidst og han er stadig ny på superliganiveau, så kunne godt forestille mig det er et fysisk spørgsmål. Jeg synes i hvert fald heller ikke der er noget vi har set fra Sabbi som taler for at han skal starte på kanten frem for de to andre, som har leveret en række mål og bare virker skarpere i deres aktioner på bolden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg elsker pokalen, og jeg håber selvfølgelig med enhver fiber i min krop, at OB går hele vejen.
Jeg vil bare forsigtigt påpege, at der er noget helt absurd i, at et så dårligt hold som OB - som har en så dårlig sæson bag sig, uagtet nuværende stime - kan være at finde i et europæisk gruppespil næste sæson.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlægSå blev opvarmningen til i aften klaret, har lige set højdepunkter fra OB - FCK i 2007
Becharas flotte sejrsmål minder for øvrigt ret meget om Henning Jensens mål på Wembley i 1973. Lad denne aften blive god for OB
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
Man bliver glad i låget af at se det klip
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Det var simpelthen så fed en dag. Har haft hede drømme om at få lov at opleve det igen, og vi får simpelthen ikke en bedre forudsætning for at gå i pokalfinalen. Klubben hungrer efter en stor dag som dette, så lad os krydse fingrene for, at vi har marginalerne med os i aften (og naturligvis også i en evt finale)
Så jeg håber at kunne få oplevelsen denne gang og så sammen med børnene så de også oplever sejrens sødme
Comment
-
Det var den vildeste og fedeste dag! Fantastisk at banke københavnerne i egen hule. Der var en nærmest vanvittig stemning på vores tribune. Jeg har aldrig oplevet noget lignende siden. Jeg mistede stemmen og gik fra parken med ketchup og øl i håret fra alle dem omkring mig på tribunen der fejrede vores scoringer og ikke mindst slutfløjt med at kaste hotdogs og bajere op i luften. Og Arek der stod og lavede krigerbrøl op til os i bar overkrop da vi havde vundet. Det var fandme episk. Jeg er klar til brøndby stadion hvis vi går i finalen.
- Likes 5
Comment
Comment