Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokaloptakt OB - SJE, torsdag 5. maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Pokaloptakt OB - SJE, torsdag 5. maj

    https://www.ob.dk/kampe/05-05-2022-ob-soenderjyske/

    Friske spillere?

    HC
    Nicho. Larsen. Mihajlo. Skjelvik.
    JJT. Tverskov.
    Breum. Jebali. Sander.
    Max.

    årets vigtigste kamp

    SJE kommer med god moral ovenpå en 3-0 sejr og har alt at vinde mens OB har alt at tabe ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Har samme 11 som bud. Og skal vi ikke snart melde RMN udsolgt?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      https://www.ob.dk/kampe/05-05-2022-ob-soenderjyske/

      Friske spillere?

      HC
      Nicho. Larsen. Mihajlo. Skjelvik.
      JJT. Tverskov.
      Breum. Jebali. Sander.
      Max.

      årets vigtigste kamp

      SJE kommer med god moral ovenpå en 3-0 sejr og har alt at vinde mens OB har alt at tabe ..
      Hvis Aron bliver klar så kunne også se ham ved siden af JJ og Tverskov tilbage i cf.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Hvis Aron bliver klar så kunne også se ham ved siden af JJ og Tverskov tilbage i cf.
        FS antydede i går (søndag morgen) at Aron med stor sandsynlighed ikke er klar til torsdag og at Okosun var tættere på at vær fit.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Tid til at se fremad, efter endnu en dejlig sejr i nedrykningsslutspillet. At slå gymnasterne tangerer nærmest at slå de blå-gule fra vestegnen. Forude venter så pokalkampen mod SE. Hvad kan vi forvente? Af os selv, og af SE?
          For mig er den store ubekendte, at SE nu lige pludselig, og helt sikkert for sent, i forhold til deres chancer for at kravle op i tabellen, slog VB med 3-0. Jeg kan ikke tro, at det giver den vildt store optimisme i forhold til nedrykningsslutspillet, men hvad betyder sejren mentalt i forhold til pokalkampen torsdag? På den måde ser det pludselig ud til, at vi har alt at tabe: vi vandt ude, og for de fleste neutrale iagttagere vil vi være favoritter. Men kan holdet klare, at omstille sig til den situation? Hvad hvis der kommer modgang, hvis SE kommer foran? Har holdet så de rette kvaliteter til at kunne stå imod?
          Vi står, hvis FCM holder hjem mod VB, med en ret unik chance for både at få et trofæ (ok, det ville nok være lettest hvis modstanderen var VB), men også for at kunne komme i Europa. Jeg håber på, at spillerne er klar, og ikke smider det på gulvet. men frygter samtidig for, om vi mentalt set er stærke nok.

          Comment


            #6
            Vi kan jo håbe bevar de øjner muligheden for det overlevelse og derfor også går all in på turneringen.

            Comment


              #7
              Skal have 9-10.000 på stadion, største kamp længe!!
              siden 1887

              Comment


                #8
                Lyder til at pokalvinderen er sikret europæisk gruppespil

                https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-05...ds-udelukkelse

                Comment


                  #9
                  https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ligaen/9236588

                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Lyder til at pokalvinderen er sikret europæisk gruppespil

                    https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-05...ds-udelukkelse
                    Hvad nu hvis f.eks. FcM vinder over os i pokalfinalen, men også tager en CHL plads i ligaen? Hvad sker der så?

                    Edit: nevermind så det i artiklen

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Hvad nu hvis f.eks. FcM vinder over os i pokalfinalen, men også tager en CHL plads i ligaen? Hvad sker der så?

                      Edit: nevermind så det i artiklen
                      Så går Europa pladsen til nummer 5 i ligaen. Det er nogle år siden man ændrede den regel med at den tabende pokalfinalist fik pladsen.

                      Og iøvrigt ser jeg gerne du ikke bruger ukvemsord som “FCM vinder” her på forum
                      Last edited by Magge; 03-05-2022, 06:31.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Så går Europa pladsen til nummer 5 i ligaen. Det er nogle år siden man ændrede den regel med at den tabende pokalfinalist fik pladsen.

                        Og iøvrigt ser jeg gerne du ikke bruger ukvemsord som “FCM vinder” her på forum

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Så går Europa pladsen til nummer 5 i ligaen. Det er nogle år siden man ændrede den regel med at den tabende pokalfinalist fik pladsen.

                          Og iøvrigt ser jeg gerne du ikke bruger ukvemsord som “FCM vinder” her på forum
                          Beklager. Ved ikke hvad der gik ad mig

                          Comment


                            #14
                            Jeg er ganske nervøs for denne kamp. Jeg frygter at vi er ved at blive lidt høje i hatten, fordi vi har vundet et par kampe i nedrykningsspillet.

                            Jeg håber virkelig Alm har fokus på at fortælle spillerne, at finalen IKKE er hjemme, og kampen skal tages seriøst.

                            Jeg ville hade hvis der går Agf i den, og vi tror vi er verdensmestre. Indtil for en måneds tid siden var vi elendige, og er det for så vidt stadig.

                            Så derfor, lad os vise Sønderjyske, at vi er et bedre hold. Tag kampen seriøst.

                            Og lad os se tverskov på midten igen. Så skal det nok gå alt sammen.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                              Jeg er ganske nervøs for denne kamp. Jeg frygter at vi er ved at blive lidt høje i hatten, fordi vi har vundet et par kampe i nedrykningsspillet.

                              Jeg håber virkelig Alm har fokus på at fortælle spillerne, at finalen IKKE er hjemme, og kampen skal tages seriøst.

                              Jeg ville hade hvis der går Agf i den, og vi tror vi er verdensmestre. Indtil for en måneds tid siden var vi elendige, og er det for så vidt stadig.

                              Så derfor, lad os vise Sønderjyske, at vi er et bedre hold. Tag kampen seriøst.

                              Og lad os se tverskov på midten igen. Så skal det nok gå alt sammen.
                              Det vil altid være nervøst. Pokalkampe har sit eget liv sønderjyske har alt at vinde efter første kamp imens vi har det modsatte. Jeg er dog egentlig rimelig fortrøstningsfuld. Jeg synes vi har vist lidt karakter de seneste år, når det begynder at spidse til i bundstriden. Her har vi bare vist at vi er bedre hold end nedrykkerne i rækken, så selvom vi måske er inde i en periode med dårlige resultater og jammerligt spil, så strammer vi os gang på gang op og spiller os relativt ubesværet ud af nedrykningsspillet. Sådan tror jeg også pokalkampen kommer til at forløbe. Når vi nu skal vise at vi er et bedre hold end sønderjyske, så tror jeg også på vi gør det. Jeg tror kun det er den her uforudsigelige pokal-nervøsitet, der kan frembringe fejl Ellers er jeg ikke et sekund I tvivl om vi er toptændte på at gribe fat om kampen og afgøre det selv i stedet for at forsvare vores føring. De her seneste tre sejre i træk tror jeg kun gør os endnu mere sultne. Til gengæld har sønderjyske også lidt stolte pokaltraditioner fra de seneste par år, så det kan sagtens blive en rigtig powerkamp med god underholdning, fordi begge hold vil fremover stepperne.

                              Comment

                              Working...
                              X