Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Pokalsemifinale Sønderjyske- OB 27.04.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Fantastisk, og skønt med Bashkim oplæg
    Last edited by Fergi; 27-04-2022, 18:48.

    Comment


      #77
      Hold da kæft hvor er vi ringe, men lige nu er jeg ligeglad.

      Comment


        #78
        Uh nu skal vi altså ikke lade os presse af nordtyskerne... Kan godt frygte vi laver en fejl der koster mål...

        Comment


          #79
          Kæft hvad jeg ikke ville give for at være i Haderslev og råbe mig hæs efter 7 Fuglsang

          Comment


            #80
            Jaaaaaa! Udebaneseeeeejr! Anden i træk!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #81
              Christian Vestergaard i fansfsnit med megafon:
              https://twitter.com/Odense_Boldklub/...4cYJEpQFQ&s=19
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #82
                Godt resultat - men lidt lille sejr. Synes fansene gjorde det flot. Og det gjorde to af de mere udskældte også: Sabbi og Skjelvik.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #83
                  Sådan Det var godt spillet til sidst. Ikke de der fejl man før har set, sidst i kampene. Endnu engang kæmpe ros til striwerne der tog turen til Haderslev

                  Comment


                    #84
                    Hvordan tæller gule kort? Vi fik lidt rigelig.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af MandenFraFyn Se indlæg
                      Sådan Det var godt spillet til sidst. Ikke de der fejl man før har set, sidst i kampene. Endnu engang kæmpe ros til striwerne der tog turen til Haderslev
                      Enig. Sønderjyske betalte for den tempo de gik fra første fløjt og blev trætte til sidst. Vores fans er bare klasse.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #86
                        Det er jo pis' vigtigt det der! Så er der fuldt hus i Odense 5 maj.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Hvordan tæller gule kort? Vi fik lidt rigelig.
                          Jeg husker ikke, jeg har set en kamp med SÅ mange rigtig, rigtig grimme overfald/frispark begået af Sdr., uden det blev til rødt. Dårlig dømt, da dommerens opgave også er at beskytte spillerne. Og det gjorde han bestemt ikke i dag. Vildt, er en underdrivelse

                          Comment


                            #88
                            Det var ikke særligt godt, men effektivitet er også et sundhedstegn. Godt Kløve fik den lange fod på, for det var da helt håbløst at Buchardt ikke dømte straffe!

                            Klasse på lægterne i dag!

                            Forza Odense!

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #89
                              Ikke nogen skøn kamp. Som frygtet kyses vi af deres fysik og virker ekstremt skræmte over PC's fart. Puha vi var bare rigtig skidt i perioden omkring 10 min inde i 1. Halveg og til vi får scoret. Her viser vi dog kvaliteten. Jebali igen med genialiteten. Lige efter sønderjyskes scoring var det tæt på igen, men Sabbi har ikke helt samme kvalitet og brænder ganske enkelt for meget.

                              2. Halveg bliver mere lige. Sønderjyske bliver mindre og mindre aggressive, fordi de nok bliver trætte. Det læser Alm helt rigtigt og smider tre spillere ind med kvalitet på bolden, så vi får meget mere kontrol på bolden til sidst I kampen. Rigtig flot angreb til vores sejrsmål og rigtig stærkt at se os til sidst turde presse højt, selvom vi har resultatet. Det er med til sønderjyske ikke til sidst får alle mulige nervøse dødbolde, men at vi faktisk er tættere på 3-1 end 2-2 til sidst.

                              nu må vi håbe Berggren også sidder ude i returen, for så er det reelt set kun, hvis vi stiller os lige så passive på PC, at jeg kan forestille mig Sønderjyske lave en pind mere end os i Odense. De har massere hjerte og kæmper røven ud af bukserne, men ellers er det Gartenmann, som er solid bagved, Berggren som virkelig er god og PC, der har en uhyggelig fart. De øvrige kommer heller ikke til at gøre en forskel i 1. Div. Og dem skal vi nok skaffe minimum et kryds imod i egen hule på en meget bedre bane

                              Comment


                                #90
                                Det er bare dejligt. God indsats af hele holdet og kynisk udnyttelse af vores chancer. Jeg glæder mig til kampen næste uge, vi skal gøre arbejdet færdigt. Og så håber jeg stadigvæk at Bashkim med de indhop som han får, kommer tilbage til sit gamle niveau. Kæmpe ros til fansene på lægterne.

                                Comment

                                Working...
                                X