Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Pokalsemifinale Sønderjyske- OB 27.04.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Er lidt i tvivl om reglerne i pokalturneringen, tæller man udebanemål ved lighed, så vi lige pt kan gå videre med en 0-0?

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Ja, der virkede han klodset. Men HC kunne vel også komme med en redning.
      Jeg vil også sige, at HC flytter sig fra bolden for ikke at få den i hovedet.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
        Er lidt i tvivl om reglerne i pokalturneringen, tæller man udebanemål ved lighed, så vi lige pt kan gå videre med en 0-0?
        nej. Reglen om udebanemål er sløjfet

        Comment


          #49
          Jeg synes Tverskov ser god ud på midten. Han er tung, men han er klog og stærk i dueller. Vil meget hellere have ham der end f.eks. JJT, Kløve og Okosun

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg

            nej. Reglen om udebanemål er sløjfet
            Tak. Ja, så bliver det interessant næste uge i Bolbro, når der skal findes en vinder

            Comment


              #51
              Jeg får fuld rejsning over den blå-hvide endetribune. Er du gal, hvor drengene er mødt op!

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                Tak. Ja, så bliver det interessant næste uge i Bolbro, når der skal findes en vinder
                OB har vel trods alt gjort det bedre hjemme end ude …
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                  Jeg synes Tverskov ser god ud på midten. Han er tung, men han er klog og stærk i dueller. Vil meget hellere have ham der end f.eks. JJT, Kløve og Okosun
                  Ja han gør det godt, bare ærgerligt at vi ikke kan undvære ham i bagkæden

                  Comment


                    #54
                    Igen en mistiming af Kl.
                    jeg kan godt li ham, men har har bare niveau.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                      Ja han gør det godt, bare ærgerligt at vi ikke kan undvære ham i bagkæden
                      Præcis. Men manglen på kvalitet er et generelt problem, vi har dælme ikke mange der osser af det. Vel kun Jebali og Tverskov

                      Comment


                        #56
                        Med vores program i mente, forstår jeg ikke Alm ikke skifter lidt tidligere.. så sparet nogen og holdt andre varme..

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          OB har vel trods alt gjort det bedre hjemme end ude …
                          Tjae. Thae. Det har vi nok. Vi plejer bare ikke at være gode når vi skal udnytte vores muligheder.
                          Og hvor er vores forsvar bare usikkert

                          Comment


                            #58
                            Vestergaard med i udebaneafsnit. Klasse!
                            https://twitter.com/Odense_Boldklub/...OSibdrAxA&s=19
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                              Præcis. Men manglen på kvalitet er et generelt problem, vi har dælme ikke mange der osser af det. Vel kun Jebali og Tverskov

                              Comment


                                #60
                                Fuck hvor er det en ringe gang bold at se på
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X