Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Pokalsemifinale Sønderjyske- OB 27.04.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Synes Kasper spiller en god kamp. Solid, reddede situationen efter Mihaijlos fejl.
    Jeg er ikke uenig med hvad du siger, men jeg står ved hvad jeg skrev alligevel. Han ville være en meget bedre stopper, med den fysik han er skabt med, hvis han kunne bruge den bedre. Jeg synes det er for nemt, for spillere som er væsentligt mindre end ham selv, at flytte rundt med ham fysisk. Det skal være en rigtig ærgerlig oplevelse at prøve at tryne ham fysisk. Hvad har han ellers tilbage.

    Comment


      #32
      Synes vores hold virker mere moden,. bliver ikke hovedløst under press og virker mere kompakt og homogen i de sidste uger. Håber det skyldes ikke kun at det er modstandere fra en lavere hylde men viser en god udvikling under AA.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

        Jeg er ikke uenig med hvad du siger, men jeg står ved hvad jeg skrev alligevel. Han ville være en meget bedre stopper, med den fysik han er skabt med, hvis han kunne bruge den bedre. Jeg synes det er for nemt, for spillere som er væsentligt mindre end ham selv, at flytte rundt med ham fysisk. Det skal være en rigtig ærgerlig oplevelse at prøve at tryne ham fysisk. Hvad har han ellers tilbage.
        Der er vi enige, der kunne han sikker steppe op. Med hans størrelse kunne der også mere doninans i luftrummet. Synes bare han får ofte alt for dårlig kritik han ikke fortjener.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Faktisk godt scoret af Fenger. Den skulle nærmest hentes bagved ham.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Der er vi enige, der kunne han sikker steppe op. Med hans størrelse kunne der også mere doninans i luftrummet. Synes bare han får ofte alt for dårlig kritik han ikke fortjener.
            Jamen det kan jeg godt se, han står tit for skud. Det er nok sjældent man kan placere ansvaret hos ham alene.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Synes vores hold virker mere moden,. bliver ikke hovedløst under press og virker mere kompakt og homogen i de sidste uger. Håber det skyldes ikke kun at det er modstandere fra en lavere hylde men viser en god udvikling under AA.
              Det kommer vel naturligt af den succes holdet har med et par sejre og ingen tabte kampe .. lidt tro på konceptet og kan se at det begynder at fungere …
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #37
                Ffs…
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                  Jamen det kan jeg godt se, han står tit for skud. Det er nok sjældent man kan placere ansvaret hos ham alene.
                  Men igen koster han et mål

                  Comment


                    #39
                    Ej for helvede

                    Comment


                      #40
                      NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJ for søren sabbi!

                      Comment


                        #41
                        Skidt start på anden halvleg, både hvad spil og resultaresultat angår.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Men igen koster han et mål
                          Ja, der virkede han klodset. Men HC kunne vel også komme med en redning.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Ja, der virkede han klodset. Men HC kunne vel også komme med en redning.
                            Den er 90% Larsen. Min mormor kan løbe fra ham på de første 3 meter.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Den er 90% Larsen. Min mormor kan løbe fra ham på de første 3 meter.
                              Enig, men en kæmpe redning ville vel være fint for HC.
                              Og tillykke med din mormor.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Den er 90% Larsen. Min mormor kan løbe fra ham på de første 3 meter.
                                Hun er også kun 82

                                Comment

                                Working...
                                X