Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt pokal Sdj-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt pokal Sdj-OB

    Lyder til at der godt kunne komme +1000 striwer på onsdag

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stoet-...-soenderjyske/

    #2
    Denne ene (eller rettere sagt to) kamp/kampe kan meget vel gå hen og blive definerende for hele sæsonen 2021/2022. Kommer vi i en pokalfinale, og vinder vi den, vil det på sigt være letteret at glemme vores dårlige performance i Superligaen. Omvendt, smider vi en semifinale mod SE, der højest sandsynligt rykker ud af Superligaen, så vil det bare understrege, at vi har haft en elendig sæson.
    I aften, når klokken nærmer sig 21.00, er vi ligeledes meget klogere på, om SE kan smide resten af Superligaen (ved nederlag til VB), eller om de lige pludselig har to turneringer at koncentrere sig om. Spændende bliver det.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
      Denne ene (eller rettere sagt to) kamp/kampe kan meget vel gå hen og blive definerende for hele sæsonen 2021/2022. Kommer vi i en pokalfinale, og vinder vi den, vil det på sigt være letteret at glemme vores dårlige performance i Superligaen. Omvendt, smider vi en semifinale mod SE, der højest sandsynligt rykker ud af Superligaen, så vil det bare understrege, at vi har haft en elendig sæson.
      I aften, når klokken nærmer sig 21.00, er vi ligeledes meget klogere på, om SE kan smide resten af Superligaen (ved nederlag til VB), eller om de lige pludselig har to turneringer at koncentrere sig om. Spændende bliver det.
      Ja der skal 100% holdes med Sønderjyske i aften

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Lyder til at der godt kunne komme +1000 striwer på onsdag

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stoet-...-soenderjyske/
        Alle i gamle herinde må op af sofaen og afsted!!
        siden 1887

        Comment


          #5
          Så, nu må SE satse 100% på pokalen, hvilket ikke gør det lettere for os.
          Samtidig har VB pludselig en realistisk mulighed for at klare sig i Superligaen. Det bliver næsten for spændende.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
            Så, nu må SE satse 100% på pokalen, hvilket ikke gør det lettere for os.
            Samtidig har VB pludselig en realistisk mulighed for at klare sig i Superligaen. Det bliver næsten for spændende.
            Ja og Emil B. er tilbage til pokalen, og han smækker jo to ind i mod os, nogen gange hjælper vores spillere ham endda (læs begge kampe).

            Det er sindssygt det her.

            Comment


              #7
              Jeg overvejer en tur med min far til Haderslev. Dog taber vi næsten altid når vi er der. Så vi bringer måske dårlig karma :P

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                Jeg overvejer en tur med min far til Haderslev. Dog taber vi næsten altid når vi er der. Så vi bringer måske dårlig karma :P
                Vælg sofaen, tak. ;-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Vælg sofaen, tak. ;-)
                  Vi overvejer det. Det kan dog også være at en pokalkamp forhåbentlig kan bryde statestikken :P!

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                    Vi overvejer det. Det kan dog også være at en pokalkamp forhåbentlig kan bryde statestikken :P!
                    Svær beslutning. ;-)
                    I hvert fald ønsker "god kamp"! :-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Jeg forventer en rigtig grim, benhårdt spillet kamp, hvor SJE vil søge oprejsning efter nedturen i nedrykningsspillet. Håber kampen får en kvalificeret dommer, som kan styre “ løjerne”.

                      Comment


                        #12
                        Spændende at se om der bliver roteret en del. Specielt på midten. Mon ikke friske Tverskov og Okosun får chancen? Måske King også.
                        Lige pt ser det ud som om at Nico kan løbe solen sort i 90+ min hver gang mens Kasper og Ivancevic er et ok makkerpar.
                        Er lidt bekymret for at Sander tog sig til lysken efter sin udskiftning. Så mit på opstilling bliver

                        HC Bernat
                        Nico KL Ivan King
                        Tverskov Okosun
                        Sabbi Jebali Breum
                        Fenger

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Spændende at se om der bliver roteret en del. Specielt på midten. Mon ikke friske Tverskov og Okosun får chancen? Måske King også.
                          Lige pt ser det ud som om at Nico kan løbe solen sort i 90+ min hver gang mens Kasper og Ivancevic er et ok makkerpar.
                          Er lidt bekymret for at Sander tog sig til lysken efter sin udskiftning. Så mit på opstilling bliver

                          HC Bernat
                          Nico KL Ivan King
                          Tverskov Okosun
                          Sabbi Jebali Breum
                          Fenger
                          Det er nok et meget godt bud. Tror dog umiddelbart gerne Alm vil have JJ som en del af ligningen, hvis han er frisk til det. Mit bud er at KL får en pause og Tver starter nede ved siden af Ivan.

                          Comment


                            #14
                            Det jeg har set fra King er, at han er noget dårligere end Jørgen - og det siger ikke så lidt! Totalt fejlkøb, og spild af en plads i truppen.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Det jeg har set fra King er, at han er noget dårligere end Jørgen - og det siger ikke så lidt! Totalt fejlkøb, og spild af en plads i truppen.
                              Jeg syntes de er på niveau. Men der er 10 års forskel og garanteret også forskel i lønchecken. Giv ham nu noget tid til at træne og vokse ind i det.
                              Ja han har ikke imponeret. Men syntes du er helt ude i hampen med din hurtige afvisning af hans fremtid i OB

                              Comment

                              Working...
                              X