Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Agon Mucolli? Hvad? Jeg tænker ny Mohammed Fellah

    Comment


      4 åig kontrakt for Mucolli!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        BW ser ham i første linje som 7er, og 11 men også som 10er:
        "Med Agon i OB øger vi vores kompetencer én mod én situationer. Han konkurrerer til 7’er og 11’er-positionen, men kan også byde sig til på 10’er positionen. "
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/agon-m...kifter-til-ob/
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Jeg mener svagt at huske noget med nogle disciplinære problemer i Vejle i sin tid, men kan sagtens tage fejl og han kan sagtens være modnet siden. Må vel også umiddelbart være en spiller, Alm kender fra sin tid i Vejle. Er ikke vildt imponeret som udgangspunkt, omvendt er det en spiller foran sin bedste fodboldalder, der tilsyneladende har nogle tydelige spidskompetemcer, så man kan da håbe, han er godt set. Men som andre tolker jeg det også som om, at Sander for eksempel kunne være på vej videre.

          Comment


            Sander må være på vej til Norge.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

              Jo, det er meget tyndt. Der skal mere ind på den centrale midtbane.

              MvH ChrisOB
              Ja, der er for tyndt. Trupsamnensætning kunne fungere måske for en 4-4-2 diamant. Men i Alms system som kræver to meget stærke 6er er det alt for sårbart med kun tre spiller der. Skader, karantæner og formdyk vil komme. Og hvis vi ikke kan stille med to 100%kampklare 6er så så kommer vi i første problemer. Alma system med 4 offensive betyder at 6ere skal skabe balancen ellers falder vores spil tilsammen og går i opløsning. Det har vi ser alt for ofte når én af vores 6ere havde en dårlig dag eller vi måtte erstatte førstevalg for eks.med Kløve. Så hænger offensiven i luften og modstanderen finder alt for meget plads mellem vores kæder.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Tverskov, Aron og Okusun samt Østrøm .. så tyndt er det vel heller ikke ..
                Ikke tyndt på antal, men på kvalitet i forhold til at bringe os frem i tabellen.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                  Sander må være på vej til Norge.
                  Tror jeg også. Er vel den eneste forklaring.
                  Hvis Mucolli er hurtigere end Sander så kunne det være en god bytte selvom man skal se at Sander har en rigtig god sparketeknik - og det er noget vi ikke har i overskud i truppen.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Jeg mener svagt at huske noget med nogle disciplinære problemer i Vejle i sin tid, men kan sagtens tage fejl og han kan sagtens være modnet siden. Må vel også umiddelbart være en spiller, Alm kender fra sin tid i Vejle. Er ikke vildt imponeret som udgangspunkt, omvendt er det en spiller foran sin bedste fodboldalder, der tilsyneladende har nogle tydelige spidskompetemcer, så man kan da håbe, han er godt set. Men som andre tolker jeg det også som om, at Sander for eksempel kunne være på vej videre.
                    Hans bror er alt fra ligaens bedste til fynsserie niveau. Håber storbroren er stabil god. Vi har for mange spillere som er mere off end on

                    Comment


                      Var nødt til lige at tjekke op på ham og han gjorde det vist udmærket i Fredericia. Artiklen siger at han blev frosset ud i Vejle.
                      https://bold.dk/fodbold/nyheder/opbl...-i-fredericia/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Agon Mucolli? Hvad? Jeg tænker ny Mohammed Fellah
                        Min tanke var Magne Sturød
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          https://www.facebook.com/photo/?fbid...17933561562666

                          Ser ud til at han er OB fan

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Jeg mener svagt at huske noget med nogle disciplinære problemer i Vejle i sin tid, men kan sagtens tage fejl og han kan sagtens være modnet siden. Må vel også umiddelbart være en spiller, Alm kender fra sin tid i Vejle. Er ikke vildt imponeret som udgangspunkt, omvendt er det en spiller foran sin bedste fodboldalder, der tilsyneladende har nogle tydelige spidskompetemcer, så man kan da håbe, han er godt set. Men som andre tolker jeg det også som om, at Sander for eksempel kunne være på vej videre.
                            Det mener jeg ogsåder var noget om .. det var vist noget med indstilling til træning osv. Jeg mener også at han blev anset for et større/bedre talent end brormand Mucolli. Hvis han har formået at ændre indstillingen til den sure og hårde træning tror jeg han kan blive en spændende tilgang.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Ja, der er for tyndt. Trupsamnensætning kunne fungere måske for en 4-4-2 diamant. Men i Alms system som kræver to meget stærke 6er er det alt for sårbart med kun tre spiller der. Skader, karantæner og formdyk vil komme. Og hvis vi ikke kan stille med to 100%kampklare 6er så så kommer vi i første problemer. Alma system med 4 offensive betyder at 6ere skal skabe balancen ellers falder vores spil tilsammen og går i opløsning. Det har vi ser alt for ofte når én af vores 6ere havde en dårlig dag eller vi måtte erstatte førstevalg for eks.med Kløve. Så hænger offensiven i luften og modstanderen finder alt for meget plads mellem vores kæder.
                              Spot on. Og så vil jeg igen bare påpege det uhensigtsmæssige i at 33% af vores centrale midtbane (jeg regner ikke Østrøm eller Grubbe med i ligningen) med stor sansynlighed er væk senest til sommer - jeg tror simpelthes ikke at vi får forlænget med Tverskov, og så står vi i præcis samme klemme om et år. Kløve skal erstattes, og gerne med en markant forstærkning.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                                Det der trækker altså op i min bog! Han må dog være en breddespiller med potentiale til mere, mens Sander vender tilbage til Odd, kan jeg forestille mig.

                                Comment

                                Working...
                                X