Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    [QUOTE=tOrnBjerg;n298892]
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Hvad med Nicolas Madsen (FCM) til at erstatte JJT eller er han for dyr ?

    Ved godt han foretrækker udlandet, men hvis vi kan være springbrættet til det med væsentligt mere spilletid end i FCM.

    Er han egentligt ikke også Fynbo, så det flugter strategien

    [/https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm-lejesvend-tror-ikke-paa-retur-vil-spille-fast
    ville være et hodt solidt køb og stadig mulighed for at sælge igen om et par år
    Jo han er. Han spillede vidst også sammen med Bernat og Hermansen og ham der Baden der spiller i Holland. Ja de spillede vidst alle sammen sammen i Næsby

    Comment


      Madsen giver også rigtig god mening i min verden, hvis han kan lokkes tilbage til Fyn. Også selvom det sikkert ikke er helt billigt, så har han alderen og potentialet til at kunne blive solgt videre dyrere om et par år, hvor han sagtens kan være en profil i ligaen.

      Comment


        Han vil være en drømmetransfer til 6eren, men jeg tvivler på, at han er interesseret i OB.

        Comment


          Poul skovl kunne godt se et salg af Jebali

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-luksusproblem

          Comment


            Jeg regner bestemt med at vi beholder Jebali minimum indtil vinter vinduet som kommer lige efter VM hvor han måske kunne score en kasse eller 2

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Poul skovl kunne godt se et salg af Jebali

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-luksusproblem
              det kunne jeg da også sagtens se - men det er da godt nok en ikke-historie mens vi venter på vinduet for alvor går i gang.

              Samme historie kan vel ca laves om enhver spiller der har gjort det bare rimeligt godt på det sidste. Så jebalis præstationer kombineret med BWs udtalelser om at der skal sælges og vi ikke må være sentimentale - jo det kunne sagtens at han kunne være på vej væk...men men men - hvorhen? Han fylder 31 i år så tænker ikke markedet er SÅ stort for ham men derfor kan der jo godt komme et bud med mange penge fra et lidt mere eksotisk land. Men trækker spilletid frem mod vm mere? Måske vi får se - i mellem tiden kan vi så vente på at de laver ca den samme historie om tverskov

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Poul skovl kunne godt se et salg af Jebali

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-luksusproblem
                Fordi han mener at resten af vores offensive spillere scorer masser af mål

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  det kunne jeg da også sagtens se - men det er da godt nok en ikke-historie mens vi venter på vinduet for alvor går i gang.

                  Samme historie kan vel ca laves om enhver spiller der har gjort det bare rimeligt godt på det sidste. Så jebalis præstationer kombineret med BWs udtalelser om at der skal sælges og vi ikke må være sentimentale - jo det kunne sagtens at han kunne være på vej væk...men men men - hvorhen? Han fylder 31 i år så tænker ikke markedet er SÅ stort for ham men derfor kan der jo godt komme et bud med mange penge fra et lidt mere eksotisk land. Men trækker spilletid frem mod vm mere? Måske vi får se - i mellem tiden kan vi så vente på at de laver ca den samme historie om tverskov
                  Jeg kan heller ikke lige se hvem der vil bruge 8-10 mill på ham. Måske noget eksotisk som Kadrii også tog imod. Jeg forventer han klart er i OB efter vinduet lukker. Hvis vi skal have en chance for Top 6 er vi nød til at beholde ham og Tverskov. Tror simpelthen ikke på at pengene kan blive store nok til at det bliver fristende. Vi burde snildt kunne sælge for 20 mill i 2022 uden at det betyder at vi skal sælge de bedste fra superligaen.

                  Vi har allerede solgt for 8,5-9 mill i salget af TLJ/Foss og Opondo
                  Hvis Casper Nielsen sælges i Belgien får vi nok 7,5-11,25 mill i klausuler
                  Khemdee er stadig hot i Thailand og kan måske ryge for 5-7 mill inden længe

                  Hvis noget af de sidste par eksempler begynder at røre på sig burde vi kunne sige nej til en del henvendelser på profiler. Det er dog ikke ensbetydende med at man ikke kunne finde på at sælge Sander,Frø eller Sabbi hvis der kommer et fornuftigt bud. Så burde der være godt med penge til et par pæne køb samt et par forlængelser af profiler og måske en hybridbane et sted. Evt bane 2 som allerede er lort

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Fordi han mener at resten af vores offensive spillere scorer masser af mål
                    Nok hvordan man ser på det. Men kan godt følge ham i at vi kunne sælge en offensiv spiller uden det betød det store. Syntes de peaker lidt på skift og scorer også ok med mål(Sabbi halter dog lidt). Det skal bare ikke være Jebali der smutter. Han er for vigtig

                    Comment


                      https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...okken-hos-aab/
                      Har altid godt kunne lide ham. En 5 årig aftale og så må King spille det som der efterlades

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...okken-hos-aab/
                        Har altid godt kunne lide ham. En 5 årig aftale og så må King spille det som der efterlades
                        Uden at vide om han overhovedet er mere end bare et evighedstalent, så er det netop sådan en transfer jeg også gerne ville se. Så kan Skjelvik spille lidt centralt eller smutte

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Uden at vide om han overhovedet er mere end bare et evighedstalent, så er det netop sådan en transfer jeg også gerne ville se. Så kan Skjelvik spille lidt centralt eller smutte
                          Tror på ham, som Drejer og mange andre, så er det svært at slå igennem udenlands. Men jo heller ikke let i OB. De bedste bliver solgt før superliga debut.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Uden at vide om han overhovedet er mere end bare et evighedstalent, så er det netop sådan en transfer jeg også gerne ville se. Så kan Skjelvik spille lidt centralt eller smutte
                            Han så ikke skarp ud da han spillede u21 for noget tid siden, han var vist heller aldrig i nærheden af noget i Gladbach og det ser ud til at han også var pænt langt fra noget fast i Ingolstadt, som rykkede suverænt ned, Poulsen spillede meget lidt.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Han så ikke skarp ud da han spillede u21 for noget tid siden, han var vist heller aldrig i nærheden af noget i Gladbach og det ser ud til at han også var pænt langt fra noget fast i Ingolstadt, som rykkede suverænt ned, Poulsen spillede meget lidt.
                              Nåh okay. Gør mig lidt mere rolig Men min mavefornemmelse siger stadig at de nok skal få noget godt ud af ham deroppe. Stadigvæk en startende U21 landsholdsspiller for DK de vil hente. Mon ikke han er en profil om et års tid

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Nåh okay. Gør mig lidt mere rolig Men min mavefornemmelse siger stadig at de nok skal få noget godt ud af ham deroppe. Stadigvæk en startende U21 landsholdsspiller for DK de vil hente. Mon ikke han er en profil om et års tid
                                Måske samme kategori som Grubbe

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X