Oprindeligt indsendt af QuesT
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Næppe, vi har flere som kan spille oppe i front. Men jeg så gerne en ny angriber, synes ikke rigtig vi har en goalgetter.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Næppe, vi har flere som kan spille oppe i front. Men jeg så gerne en ny angriber, synes ikke rigtig vi har en goalgetter.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Kunne være https://www.transfermarkt.com/bubaca...spieler/292366
transferfri og central forsvarsspiller der tidligere har gjort det godt .. så har man de sidste to dage fået en offensiv og defensiv midt samt central forsvarsspiller …
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægSynes det er ærgerligt hvis vi ikke har forsøgt os på Lasse Vigen - ved vi var interesseret for et par år siden da han spille i BIF, men dengang skulle de have for mange penge for ham - nu er han transferfri? Kan dog se han har afvist AGF, så gider han sikkert heller ikke os….
jeg kunne nu godt se NJ i OB. Selvom det er maaaaangge år siden, kan jeg huske vi forsøgte at hente ham dengang han skiftede til FCK, vi hentede så Emil Larsen i stedet…… vildt hvor meget der er sket, dengang konkurrerede vi med FCK om at hente spillere
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægSynes det er ærgerligt hvis vi ikke har forsøgt os på Lasse Vigen - ved vi var interesseret for et par år siden da han spille i BIF, men dengang skulle de have for mange penge for ham - nu er han transferfri? Kan dog se han har afvist AGF, så gider han sikkert heller ikke os….
jeg kunne nu godt se NJ i OB. Selvom det er maaaaangge år siden, kan jeg huske vi forsøgte at hente ham dengang han skiftede til FCK, vi hentede så Emil Larsen i stedet…… vildt hvor meget der er sket, dengang konkurrerede vi med FCK om at hente spillere
Han ønsker at blive der og er bestemt ikke transferfri.
Leave a comment:
-
Synes det er ærgerligt hvis vi ikke har forsøgt os på Lasse Vigen - ved vi var interesseret for et par år siden da han spille i BIF, men dengang skulle de have for mange penge for ham - nu er han transferfri? Kan dog se han har afvist AGF, så gider han sikkert heller ikke os….
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Pas. Synes bare af og til sportsmennesker lander der. Har intet at have noget i. Bare lidt interessant synes jeg.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Ved ikke om det er et rygte, men i følge flightrader skulle der lande et fly fra Wroclaw 15.06 i Roskilde Lufthavn. Det er 200 km fra Gornik Zabrze, hvor Manneh spiller.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlægLeif Rasmussen siger, at det er bekræftet 2 er på vej til OB. Den ene er Sanneh (mon ikke han mener Manneh). https://twitter.com/LeifOffenbax/sta...60394405363716
transferfri og central forsvarsspiller der tidligere har gjort det godt .. så har man de sidste to dage fået en offensiv og defensiv midt samt central forsvarsspiller …
Leave a comment:
Leave a comment: