Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægFas est et ab hoste doceri.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægSøren Sorgenfri skriver på Twitter han ikke vil være overrasket hvis OB henter Nicolai Jørgensen… Kan vi bruge ham?
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet vil være en kæmpe overraskelse hvis han havner i Odense. Han er forholdsvis dyr tror jeg, men hvis det skal være så må det være en kort aftale som jeg også vil foretrække er præstationsbetinget. Der er noget der blinker hos mig med aldrende spillere der ikke kan få kontrakter andre steder end hos bundklubber
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægSøren Sorgenfri skriver på Twitter han ikke vil være overrasket hvis OB henter Nicolai Jørgensen… Kan vi bruge ham?
Jeg synes faktisk - og det er givetvis ikke den gængse mening herinde - at det ville være en interessant tilgang. Vi mangler en klassisk 9er, der kan noget andet end Fenger og BK, og de hænger ikke på de fynske bøgetræer!
Det kan en skadesfri NJ. Skadesfri er selvfølgelig kodeordet, men var han fit, ville han jo aldrig blive nævnt i forbindelse med OB.
En kort kontrakt for indeværende sæson er jeg nede med! Han var jo i øvrigt tæt på at komme til OB i tidernes morgen.
Men som sagt - jeg tror ikke, han har interesse i OB.Last edited by Jungledyret; 26-08-2022, 16:51.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet vil være en kæmpe overraskelse hvis han havner i Odense. Han er forholdsvis dyr tror jeg, men hvis det skal være så må det være en kort aftale som jeg også vil foretrække er præstationsbetinget. Der er noget der blinker hos mig med aldrende spillere der ikke kan få kontrakter andre steder end hos bundklubber
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Helt enig. Jeg har egentlig ikke noget imod at man henter ældre profiler til, men jeg tror ikke på at vi finder angribere indenfor vores budget der er bedre end dem vi har. Det ville gøre en meget større forskel at hente en dygtig centerback og så se at få landet ham vores ven nede i Polen til midtbanen. Der er der vores åbenlyse kvaler er. Offensivt skal vi nok finde løsninger med Jebali i form, Frø på vej tilbage og Sabbi som også vender retur en dag. Det tror jeg sgu ikke NJ mander sig op til at overgå
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Link??
Comment
-
Jeg ville også meget hellere Grønning end NJ, men kan jo være Grønning er plan A og NJ plan B. Der er formentlig andre, og formentlig også mere interesante, klubber, der gerne vil snuppe en fri Grønning.
Men ser ud til der er mere på vej udover Manneh uanset. Her fra SfÅ:
"Men OB er altså næppe færdige, for OB arbejder ifølge Stemmer Fra Ådalens oplysninger på flere andre muligheder, både defensivt og offensivt, ligesom der kan ske afgange fra OB-truppen inden transfer-deadline-dagen. Endnu er det for tidligt at sætte konkrete navne på de rygter, der florerer, men det er ikke utænkeligt, at OB vil forsøge at finde en gardering til det centrale forsvar og måske også et ekstra kort til den offensive kabale."
Comment
Comment