Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Hårdt at være OBer. Vi kan ikke match en Randers løn, og selveste supermagten Silkeborg henter et talent i OB
    Godt at Niels kan glæde sig over 0,2% mere formue i stedet for at bruge den lidenskabligt på OB

    Men sådan er der så meget.
    Eller også VIL vi ikke Måske man har vurderet at en middelmådig forsvarsspiller ikke skal udstyres med en årsløn på 3 mio, blot fordi han er fra Odense...
    Last edited by Leander; 23-08-2022, 17:00.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Hjørn Nesstrøm?
      Han … auto”corrected” ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-christian-s/

        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

          Om vi så fik penge for at tage imod ham, ville det gøre meget ondt på mig at se ham i striberne.

          Makienok, Bendtner, Bille hele det segment af "fodboldspillere" er et useriøst koncept og bør dø en langsom død langt væk fra min hjerteklub.

          Foruden overstående princip har jeg intet begreb om hvad han rent faktisk kan på banen.
          Thjaaaa... hvis du ikke gør det, så virker du vist endnu mere useriøse end de gør !

          Hvad har SM gjort af useriøse ting uden for banen ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

            Så må man sige, at han har været den mest konsekvente og aktive sportsdirektør i OBs historie på 1 vindue "ever"

            Er der nogen der har listen over, hvem der har forladt OB i denne sommer?
            Dette skulle være en oversigt over aktiviteterne i sommerens vindue .. giv gerne besked hvis der er noget/nogen der er overset...

            Har sat dem op nogenlunde 1:1 med Paulsen/JJT og Tverskov som rokade ... der mangler nogen for Østrøm og Larsen så ..

            Og så syntes jeg ikke at holdet er blevet væsentligt forstærket ...
            Alexander Juul Andersen retur fra leje (31.07.22) 31.12.2022 Alexander Juel Andersen Ophævet kontrakt
            Moses Opondo Retur fra leje Moses Opondo Solgt til ACH
            Aske Adelgaard Rykket op 30.06.2027 Mathias Brems Solgt til FC Helsingør
            Robin Østrøm Solgt til Silkeborg
            Kasper Larsen Udlejet til Fehervar FC
            Agon Muscoli Købt fra Kristianssund 30.06.2026 Troels Kløve Udlejet til Sønderjyske
            Omar Jebali Lejet i Esperance Sportive de Zarzis 30.06.2024 Christian Vestergaard Udlejet til Kolding IF
            Martin Hansen Købt i Hannover 30.06.2024 Sayouba Mande Udlejet til FC Helsingør
            Tobias Slotsager Rykket op 30.06.2025 Jonathan Khemdee Udlejet til Næstved Boldklub
            Gustav Grubbe Transferfri (RB Leipzig) 30.06.2026 Ryan Johnson Lauersen Kontraktudlb
            Kante Mohamed Kefing (leje m/opt) Hafia FC, Guinea 30.06.2023 Mikkel Hyllegaard Kontraktudløb
            Rasmus Nissen Retur fra leje Rasmus Nissen Kontraktudløb
            Bjørn Paulsen Købt fra Hammerby IF 30.06.2025 Jens Jakob Thomasen Kontraktudløb
            Charly Nouck Rykket op 30.06.2026 Tarik Ibrahimagic Kontraktudløb
            Tobias Lund Jensen (Akademi) Solgt til Club Brugge
            Jonathan Foss (Akademi) Solgt til Club Brugge
            Sebastian Dalby (målmand) Akademi (forlænget) 30.06.2024
            Elias Hansborg-Sørensen Akademi (forlænget) 30.06.2025
            Sebastian Zografos (back) Akademi 30.06.2025
            Elvar Örn Petersen (9ér) Akademi 30.06.2025
            Janus Land (målmand) Akademi 30.06.2025
            Daniel Amtrup Akademi 30.06.2025
            Anton Jensen fra Svendborg FB U15 Akademi 30.06.2025
            Lucas Hansen fra SDJ (tidl. OB) Akademi 30.06.2025
            Nikolai Juul-Sandberg Akademi (forlænget) 30.06.2025
            William Martin U17 Akademi 30.06.2025
            Mikkel Øberg fra Hellerup IK Akademi 30.06.2024
            Samuel Juul Akademi (forlænget) 30.06.2024
            Richard Helveg Akademi 30.06.2025
            Marcus Jensen Akademi 30.06.2025
            Julius Berthel-Askou fra SIF Akademi 30.06.2024
            Mikkel Juul Akademi 30.06.2024
            Vitus Friis Akademi 30.06.2025
            Valdemar Grymer (kantspiller) Akademi 30.06.2024
            Yankuba Minteh Akademi hentet i Gambia 30.06.2024
            Men Bjørn har da været aktiv ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              King har da ikke fået længere snor end Østrøm.

              Østrøm fik flere kampe på back-pladserne da han blev rykket op end King har fået i foråret.
              Ok. Fair nok. Sådan huskede jeg det ikke.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Dette skulle være en oversigt over aktiviteterne i sommerens vindue .. giv gerne besked hvis der er noget/nogen der er overset...

                Har sat dem op nogenlunde 1:1 med Paulsen/JJT og Tverskov som rokade ... der mangler nogen for Østrøm og Larsen så ..

                Og så syntes jeg ikke at holdet er blevet væsentligt forstærket ...
                Alexander Juul Andersen retur fra leje (31.07.22) 31.12.2022 Alexander Juel Andersen Ophævet kontrakt
                Moses Opondo Retur fra leje Moses Opondo Solgt til ACH
                Aske Adelgaard Rykket op 30.06.2027 Mathias Brems Solgt til FC Helsingør
                Robin Østrøm Solgt til Silkeborg
                Kasper Larsen Udlejet til Fehervar FC
                Agon Muscoli Købt fra Kristianssund 30.06.2026 Troels Kløve Udlejet til Sønderjyske
                Omar Jebali Lejet i Esperance Sportive de Zarzis 30.06.2024 Christian Vestergaard Udlejet til Kolding IF
                Martin Hansen Købt i Hannover 30.06.2024 Sayouba Mande Udlejet til FC Helsingør
                Tobias Slotsager Rykket op 30.06.2025 Jonathan Khemdee Udlejet til Næstved Boldklub
                Gustav Grubbe Transferfri (RB Leipzig) 30.06.2026 Ryan Johnson Lauersen Kontraktudlb
                Kante Mohamed Kefing (leje m/opt) Hafia FC, Guinea 30.06.2023 Mikkel Hyllegaard Kontraktudløb
                Rasmus Nissen Retur fra leje Rasmus Nissen Kontraktudløb
                Bjørn Paulsen Købt fra Hammerby IF 30.06.2025 Jens Jakob Thomasen Kontraktudløb
                Charly Nouck Rykket op 30.06.2026 Tarik Ibrahimagic Kontraktudløb
                Tobias Lund Jensen (Akademi) Solgt til Club Brugge
                Jonathan Foss (Akademi) Solgt til Club Brugge
                Sebastian Dalby (målmand) Akademi (forlænget) 30.06.2024
                Elias Hansborg-Sørensen Akademi (forlænget) 30.06.2025
                Sebastian Zografos (back) Akademi 30.06.2025
                Elvar Örn Petersen (9ér) Akademi 30.06.2025
                Janus Land (målmand) Akademi 30.06.2025
                Daniel Amtrup Akademi 30.06.2025
                Anton Jensen fra Svendborg FB U15 Akademi 30.06.2025
                Lucas Hansen fra SDJ (tidl. OB) Akademi 30.06.2025
                Nikolai Juul-Sandberg Akademi (forlænget) 30.06.2025
                William Martin U17 Akademi 30.06.2025
                Mikkel Øberg fra Hellerup IK Akademi 30.06.2024
                Samuel Juul Akademi (forlænget) 30.06.2024
                Richard Helveg Akademi 30.06.2025
                Marcus Jensen Akademi 30.06.2025
                Julius Berthel-Askou fra SIF Akademi 30.06.2024
                Mikkel Juul Akademi 30.06.2024
                Vitus Friis Akademi 30.06.2025
                Valdemar Grymer (kantspiller) Akademi 30.06.2024
                Yankuba Minteh Akademi hentet i Gambia 30.06.2024
                Men Bjørn har da været aktiv ..
                Bjørn udtalte til åbent hus i klubhuset med Fyens Stiftstidende i juni måned, at truppen var for stor, så vi skal nok ikke regne med 1:1 erstatning.

                Comment


                  Ud fra Plums oversigt synes jeg man kan konkludere, ar der i hvert fald må være sparet lønkroner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                    Bjørn udtalte til åbent hus i klubhuset med Fyens Stiftstidende i juni måned, at truppen var for stor, så vi skal nok ikke regne med 1:1 erstatning.
                    Så kunne det være at han skulle lade være med at hente alt det fyld …

                    Hansen/Bernat/Nielsen

                    Nicholsen/Grubbe. Paulsen/Slotsager. Mihajlo/Skjelvik. Adelgaard/King.

                    Aron/Okusun. Tverskov/
                    Charly/Sabbi. Jebali/Frøkjær. Breum/Sander.

                    Max/Kadrii/Luca/Muscoli/Kante.

                    King, Muscoli, Kante (Omar) …

                    Adelgaard og Charly har jo vist mere ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Så kunne det være at han skulle lade være med at hente alt det fyld …

                      Hansen/Bernat/Nielsen

                      Nicholsen/Grubbe. Paulsen/Slotsager. Mihajlo/Skjelvik. Adelgaard/King.

                      Aron/Okusun. Tverskov/
                      Charly/Sabbi. Jebali/Frøkjær. Breum/Sander.

                      Max/Kadrii/Luca/Muscoli/Kante.

                      King, Muscoli, Kante (Omar) …

                      Adelgaard og Charly har jo vist mere ..
                      Mucolli bliver god for os. Ser ham bestemt ikke som fyld Han burde også starte næste kamp i stedet for Sander

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Thjaaaa... hvis du ikke gør det, så virker du vist endnu mere useriøse end de gør !

                        Hvad har SM gjort af useriøse ting uden for banen ?
                        Jeg er ikke sikker på at jeg forstår, at man springer så meget til hans forsvar. Desuden ingen grund til at blive personlig.

                        Jeg har set få kampe, men jeg har ikke fulgt hans karriere tæt. Altså udover et privatliv, som fylder alt. Ikke en type jeg mener vi har brug for. Det er du selvfølgelig velkommen til at være uenig i, men come on - du kan vel seriøst ikke sige, at du ikke ved, at der har været situationer uden for banen? Fint nok at mene man skal se bort fra det, men totalt at benægte det, eller ville pille hver situation fra hinanden som jeg nævner dem, da synes jeg måske man bliver så subjektiv, at vi ikke kan debatere med hinanden.
                        Fas est et ab hoste doceri.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Mucolli bliver god for os. Ser ham bestemt ikke som fyld Han burde også starte næste kamp i stedet for Sander
                          Meget enig. Han er en god tekniker og har et rigtig godt blik for spillet og medspillerne, som man så i går ved målet. Endvidere er han en rigtig god afslutter, og sparker fremragende dødbolde, som en af de få i truppen.

                          Hans svaghed er manglende fysik og det defensive arbejde.
                          Dette er mine observationer fra flere træninger.
                          Last edited by pnl; 23-08-2022, 22:36.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Hårdt at være OBer. Vi kan ikke match en Randers løn, og selveste supermagten Silkeborg henter et talent i OB
                            Godt at Niels kan glæde sig over 0,2% mere formue i stedet for at bruge den lidenskabligt på OB

                            Men sådan er der så meget.
                            Det er ikke fordi jeg ønsker at NT skal ligge flere hundrede mio. Foretrækker organisk vækst, men giv BW rimelige betingelser så han ikke skal fedte med de nævnte "småbeløb". Omvendt hvis han lykkes med at få en hæderlig trup ud af det må jeg lette på hatten.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                              Det er ikke fordi jeg ønsker at NT skal ligge flere hundrede mio. Foretrækker organisk vækst, men giv BW rimelige betingelser så han ikke skal fedte med de nævnte "småbeløb". Omvendt hvis han lykkes med at få en hæderlig trup ud af det må jeg lette på hatten.
                              Hvis jeg havde ansat “Den største investering i OBs historie” ville jeg 100% have givet ham noget start kapital. 20 mill som et engangsbeløb fordelt over 2 år plus det han generer selv til at få bolden rullet igang. Jeg har forståelse for at klubben er nød til at være bæredygtig. Men vi har altså et akademi nu der virkelig kan genererer noget hvis de har profiler at læne sig op af. Det var jo også måden FCM kom frem på.

                              Fatter ikke at manden ikke kan se det

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                                Bjørn udtalte til åbent hus i klubhuset med Fyens Stiftstidende i juni måned, at truppen var for stor, så vi skal nok ikke regne med 1:1 erstatning.
                                Jeg tror at de mange skader og vores placering gør at vi nok alligevel ender med at have en stor trup

                                Comment

                                Working...
                                X