Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Viborg-OB 17.04.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Okay. Der er fuldstændig vanvittigt. Han spillede en ganske fin kamp
    Han får fortjent mere end KL.
    Kl har 75% af ansvaret for deres mål er ikke tæt nok på modstanderne, og ja Okosun erheller ikke uden skyld. Syntes EB giver fair karaktere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Kender redakteuren og skrev lige til ham, så vil se hvad han svarer. :-)
      BT har været håbløse til at give karakterer i årevis
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Det passer bedre selvom synes Kasper og Okosun var bedre end "2".
        Synes Leif Rasmussen igen rammer bedst.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

          Synes Leif Rasmussen igen rammer bedst.
          Helt enig bortset fra jeg synes det er vildt han kan se bort fra Jebali som bedste OB'er.
          Der er ikke nogen der spiller dårligt i dag fra start-11'eren. I størstedelen af kampen har vi kontrol over kampen og pasninger i holdet sad fint.
          i det hele taget lignede det bare nedrykningsspillets to bedste hold igår. Ift. de øvrige kampe vi har spillet efter grundspillets afslutning, så lignede det her en rigtig superligakamp. Der var flere elementer af flot spil, flere gode chancer og flotte indlæg fra både CS, men også Jebali i flere omgange. Det hjælper selvfølgelig også at Viborg har en af de bedste baner i superligaen. Måske man for kvalitetens skyld skulle begynde at kigge ind i at banerne skal have en vis standard for gøre sig gældende i superligaen. Desværre vil det nok bare give flere gummibaner, men det er sgu også bedre end at spille december, februar og marts på Vejle og sønderjyskes pløjemarker

          Comment


            Under kampen kom kommentatorerne ind på et åbenlyst problem. Og når danske kommentatorer fanger noget, så er der virkelig tale om et problem.

            OB har næsten ingen med gnist, udadvendt lederskab og hårdhed i truppen. Vi har for mange fra flinkeskolen i truppen.

            AT har noget a la ovenstående. Fenger også lidt. Jeg noterer også, at Ivancevic byder ind med en særlig mentalitet.

            Når OB skal hente profiler til sommer, så er mentaliteten vigtig. Vi har brug for anderledes typers - ledere med vindermentalitet som skyder brystet frem og hanker op i folk og fæ - for at få en mere balanceret trup.

            Stille ledere som Tverskov og JJ (og måske også Jebali og KL) er glimrende, men det er nødvendigt med mere ekstroverte ledere også.

            Særligt nær Alm selv er så rolig og analyserende. Jeg tror, at det hele bliver lidt for roligt, hvis ikke vi får nogle andre typer ind.

            Jeg tror også, at en spiller som Frø vil profitere enormt af at få nogle hårdere ledere ind i truppen. En Frø som i ‘gamle dage’ vil jo være som at få en ny spiller!

            Og så synes jeg ellers, at Tverskov er bedre som 6er end som midterforsvarer, og at spillet i går periodevis var bedre end længe. Banen var også god. Banerne i DK skal virkelig prioriteres på en helt anden måde.

            Comment


              Nu er jeg ikke 100% svensktalende men vil nu nok mene at der er forskel på om VIFF 100% er et bedre hold end OB jfr. tabellen end at VIFF er 100% bedre end OB …

              Satme en sensationsjournalist der ..

              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ere-end-viborg
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Under kampen kom kommentatorerne ind på et åbenlyst problem. Og når danske kommentatorer fanger noget, så er der virkelig tale om et problem.

                OB har næsten ingen med gnist, udadvendt lederskab og hårdhed i truppen. Vi har for mange fra flinkeskolen i truppen.

                AT har noget a la ovenstående. Fenger også lidt. Jeg noterer også, at Ivancevic byder ind med en særlig mentalitet.

                Når OB skal hente profiler til sommer, så er mentaliteten vigtig. Vi har brug for anderledes typers - ledere med vindermentalitet som skyder brystet frem og hanker op i folk og fæ - for at få en mere balanceret trup.

                Stille ledere som Tverskov og JJ (og måske også Jebali og KL) er glimrende, men det er nødvendigt med mere ekstroverte ledere også.

                Særligt nær Alm selv er så rolig og analyserende. Jeg tror, at det hele bliver lidt for roligt, hvis ikke vi får nogle andre typer ind.

                Jeg tror også, at en spiller som Frø vil profitere enormt af at få nogle hårdere ledere ind i truppen. En Frø som i ‘gamle dage’ vil jo være som at få en ny spiller!

                Og så synes jeg ellers, at Tverskov er bedre som 6er end som midterforsvarer, og at spillet i går periodevis var bedre end længe. Banen var også god. Banerne i DK skal virkelig prioriteres på en helt anden måde.
                Enig .. man har tidligere hentet en Spellmann og Drachmann type til at ligge og irritere modstanderne på midten og bryde nogle opspil … DD var god og Makrini kunne noget andet men vi bør have noget vindermentalitet ind på midten ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Under kampen kom kommentatorerne ind på et åbenlyst problem. Og når danske kommentatorer fanger noget, så er der virkelig tale om et problem.

                  OB har næsten ingen med gnist, udadvendt lederskab og hårdhed i truppen. Vi har for mange fra flinkeskolen i truppen.

                  AT har noget a la ovenstående. Fenger også lidt. Jeg noterer også, at Ivancevic byder ind med en særlig mentalitet.

                  Når OB skal hente profiler til sommer, så er mentaliteten vigtig. Vi har brug for anderledes typers - ledere med vindermentalitet som skyder brystet frem og hanker op i folk og fæ - for at få en mere balanceret trup.

                  Stille ledere som Tverskov og JJ (og måske også Jebali og KL) er glimrende, men det er nødvendigt med mere ekstroverte ledere også.

                  Særligt nær Alm selv er så rolig og analyserende. Jeg tror, at det hele bliver lidt for roligt, hvis ikke vi får nogle andre typer ind.

                  Jeg tror også, at en spiller som Frø vil profitere enormt af at få nogle hårdere ledere ind i truppen. En Frø som i ‘gamle dage’ vil jo være som at få en ny spiller!

                  Og så synes jeg ellers, at Tverskov er bedre som 6er end som midterforsvarer, og at spillet i går periodevis var bedre end længe. Banen var også god. Banerne i DK skal virkelig prioriteres på en helt anden måde.
                  Enig

                  Og havde Frøkjær spillet i OB for 10-20 år siden var han til tider blevet savet midt over af det halve af hans holdkammerater for hans holdning udtryk under nogle kampe

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Nu er jeg ikke 100% svensktalende men vil nu nok mene at der er forskel på om VIFF 100% er et bedre hold end OB jfr. tabellen end at VIFF er 100% bedre end OB …

                    Satme en sensationsjournalist der ..

                    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ere-end-viborg
                    Ja, selv tabellen siger at Viborg er 6 point bedre end OB.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Enig

                      Og havde Frøkjær spillet i OB for 10-20 år siden var han til tider blevet savet midt over af det halve af hans holdkammerater for hans holdning udtryk under nogle kampe
                      Frø fremstår nedtrykt. For mig vil det være en ulykkelighed på linje med Mads Timm-situationen, hvis ikke vi får Frø forløst. Når han er bedst (fx i kampen mod FCK for længe siden) så er han truppens bedste spiller.

                      Jeg ved ikke, hvad der trykker Frø, men når man er en spiller, der stikker lidt ud - på godt og ondt - så vil meget faste rammer og klassiske lederskikkelser ofte være forskellen på succes eller fiasko.

                      For nu er det helt sikkert det rigtige med en pause. Han er en skygge af sit bedste niveau.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Enig .. man har tidligere hentet en Spellmann og Drachmann type til at ligge og irritere modstanderne på midten og bryde nogle opspil … DD var god og Makrini kunne noget andet men vi bør have noget vindermentalitet ind på midten ..
                        Du skal have HHA med her. Han ændrede holdet næsten fra dag 1 . Min gamle helt, Søren Berg, havde det vel også.

                        Tror det er rigtigt at Frø kan profitere af en moden fighter.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                          Du skal have HHA med her. Han ændrede holdet næsten fra dag 1 . Min gamle helt, Søren Berg, havde det vel også.

                          Tror det er rigtigt at Frø kan profitere af en moden fighter.
                          Netop de 2 havde jo også et fornuftigt bundniveau, men aldrig det topniveau nogen fra vores nuværende hold rammer 1 gang pr sæson og resten af gangene ligger under de 2`s bundniveau

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Frø fremstår nedtrykt. For mig vil det være en ulykkelighed på linje med Mads Timm-situationen, hvis ikke vi får Frø forløst. Når han er bedst (fx i kampen mod FCK for længe siden) så er han truppens bedste spiller.

                            Jeg ved ikke, hvad der trykker Frø, men når man er en spiller, der stikker lidt ud - på godt og ondt - så vil meget faste rammer og klassiske lederskikkelser ofte være forskellen på succes eller fiasko.

                            For nu er det helt sikkert det rigtige med en pause. Han er en skygge af sit bedste niveau.
                            Jeg tror Frø dels er en spiller som har brug for at være i 100% topform for at præstere. Nogen spillere kan man altid regne med, nærmest uanset om de ikke kan sparke med det ene ben, men Frø slår mig bare som en spiller der hænger efter i både sine løb, sine afleveringer og sine driblinger når han ikke har spillet og trænet kontinuerligt i en længere periode.
                            Dels tror jeg ikke det gavner Frø når vi som hold går i overlevelsesmood og afviger lidt fra principperne i vores spil. Kun her i kampen imod Viborg her i nedrykningsspillet har vi spillet lidt af det fodbold der skal være vores udtryk på langt sigt. Ellers har vi været lidt i overlevelses-mood og spillet lidt mere fastlåst, for måske at undgå for mange fejl. Det har Frø ved flere lejligheder ikke lagt skjult på slet ikke er hans hjemmebane.
                            Hvis vi nu går all in på en pokalfinale, så tror jeg Frø kan være et frækt kort at spille i Aarhus. Nu er vi mere eller mindre fri af nedrykning og kan spille helt frit. AGF virker som et hold i opløsning, har en god bane og vil overlade store dele af spillet til os. Det vil lige være en kamp for ham at gå ind og diktere spillet. Så kan Jebali måske få en tiltrængt pause inden de supervigtige pokalkampe

                            Comment

                            Working...
                            X