Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Vejle 14.4.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • sinus
    replied
    Som Stiftstidende forudsagde. Thranderson på bænken, kløve spiller.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg forventer at vinde penge på OB for tredje kamp i træk.
    Sejr over FCN
    Uafgjort i Haderslev
    og i dag:
    Sejr over Vejle + Vejle scorer i kampen.
    Ses vi på Stadion….?
    Vi ses. Men Vejle scorer ikke. Det er bare tid for en clean sheet for HC. :-)

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Selv Alm kan ikke være så verdensfjern, at han mener at okosun skal spille i stedet for en fit Aron. Så Aron MÅ have fået et tilbageslag.
    Og hvis Kløve erstatter JJT, mens en fit Aron sidder på bænken, så er jeg på vej i skuret (for at finde høtyven)

    At Breum står til at miste sin start-11, siger jo meget om indstillingen hos træneren.
    Det er vel rimeligt at Sabbi kommer ind efter hans indhop. Man bør jo kunne spille sig på igen via gode kampe eller træning. Derfor bør Frø også starte ude med Jebali midtfor og Breum på venstre.
    Okosun er nok i bedre kampform end Aron og hvis Alm vurdere at Okosun og Aron på midten er for tondser agtigt, så får Kløve chancen. Det er jeg ikke umiddelbar fan af, men så håber jeg Kløve viser jeg tager fejl.

    Leave a comment:


  • wagrier1
    replied
    Vi skal vinde i dag. Udover en yderst hårdt ramt Vejle defensiv har Vejle jo også en dag mindre restitution efter den fysisk krævende kamp mod Viborg. Men vi skal holde øje med deres hurtige folk og ikke løbe in i deres kontrakniv. Hvis jeg kigger på den formodede opstilling, så synes jeg at det er fornuftig at spille med Skjelvik på venstre back, men jeg ville har givet Frökjærs position til Okosun for at rykke ham nærmere modstanderens mål. Og så vil jeg har Thrandarsson istedet for Kløve på den defensive midtbane. Sabbi i angrebet kan godt forsvares, han er fysisk bare stærkere end Jakob Breum og han har vist noget mod Sønderjyske. Han skal bare huske at spille hurtig bolden videre og ikke forsøge alt på egen hånd. Breum og Östrøm skal har en del tid som indskiftere.
    Kom så OB, gør os glade idag og giv os tre point. Jeg ved at opbakningen på stadion vil blive fantastisk.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Selv Alm kan ikke være så verdensfjern, at han mener at okosun skal spille i stedet for en fit Aron. Så Aron MÅ have fået et tilbageslag.
    Og hvis Kløve erstatter JJT, mens en fit Aron sidder på bænken, så er jeg på vej i skuret (for at finde høtyven)

    At Breum står til at miste sin start-11, siger jo meget om indstillingen hos træneren.
    Jeg er om nogen talenternes mand, men det giver mening at rotere i et tæt program. Lade en frisk Sabbi få en start.

    Kløve på den centrale håber jeg til gengæld ikke på.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Jeg forventer at vinde penge på OB for tredje kamp i træk.
    Sejr over FCN
    Uafgjort i Haderslev
    og i dag:
    Sejr over Vejle + Vejle scorer i kampen.
    Ses vi på Stadion….?

    Leave a comment:


  • Jimmi1983
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Okay tak, jeg prøver
    Velbekomme jo flere på lægterne jo bedre

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

    Oftest kan man godt komme ind ved fanzonen med en anden billettype, men det afhænger vist af hvor mange de forventer der kommer
    Okay tak, jeg prøver

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    https://fyens.dk/artikel/ayo-okosun-...adet-mod-vejle

    Leif.R mener i dagens Stiftstidende at Okosun skubber Thranderson ud på bænken. Ligeledes erstatter Kløve en skadet JJ. Lad os se, Alm har jo stadig nogle timer til at komme til fornuft.
    Selv Alm kan ikke være så verdensfjern, at han mener at okosun skal spille i stedet for en fit Aron. Så Aron MÅ have fået et tilbageslag.
    Og hvis Kløve erstatter JJT, mens en fit Aron sidder på bænken, så er jeg på vej i skuret (for at finde høtyven)

    At Breum står til at miste sin start-11, siger jo meget om indstillingen hos træneren.

    Leave a comment:


  • OB Zurich
    replied
    Vi vinder 5-1
    Fenger, 1-0
    Vejle 1-1
    et overtændt Vejle forsvar får rødt efter 37 Min - alle de nye vil bevise deres væd, men klokker i det
    Jebali 2-1
    Tverskov 3-1
    Fenger 4-1
    Breum 5-1

    I hørte det først her...;=)

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    https://fyens.dk/artikel/ayo-okosun-...adet-mod-vejle

    Leif.R mener i dagens Stiftstidende at Okosun skubber Thranderson ud på bænken. Ligeledes erstatter Kløve en skadet JJ. Lad os se, Alm har jo stadig nogle timer til at komme til fornuft.
    Så har det i så fald bare at være fordi Aron har et tilbageslag eller lignende. Ellers er det fuldstændig hul i hovedet

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    https://fyens.dk/artikel/ayo-okosun-...adet-mod-vejle

    Leif.R mener i dagens Stiftstidende at Okosun skubber Thranderson ud på bænken. Ligeledes erstatter Kløve en skadet JJ. Lad os se, Alm har jo stadig nogle timer til at komme til fornuft.

    Leave a comment:


  • Jimmi1983
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
    Et praktisk spørgsmål, når man har billetter til 3F, er det så muligt at komme til fanzonen. I givet fald hvordan
    Oftest kan man godt komme ind ved fanzonen med en anden billettype, men det afhænger vist af hvor mange de forventer der kommer

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Vejle har spillet sig op. Vi er vel status quo med de forsvarskoks. Max 1 point.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Jeg anerkender fuldt ud, at du fra starten var skeptisk overfor Bashkim tilbage - og at der kunne være spørgsmålstegn ift. systemet. Men jeg køber ikke rigtigt, at der skulle være grund til at tro, han var blevet så meget dårligere på et år i Saudi Arabien, hvor han vel reelt set blev offer for en dårlig timet skade og et cap på udlændinge. Han var jo en kæmpe profil for os bare et år forinden. Og han scorede da også de mål, man kunne forvente, i foråret. Det er vel først med Alm, det rigtigt er gået ned ad bakke for ham. Noget tyder på, at det er ham og Alm, der ikke fungerer, ligeså meget som det.er Bashkim der har mistet niveau. Når det er sagt synes jeg da også det er fint, hvis man erkender det, satser på Fenger fuldt ud, og prøver at få Bash videre. Men derfor ærgrer jeg mig da personligt enormt meget over, at en spiller af hans kaliber og OB-status er uden for truppen og sikkert på vej videre i stedet for at være en profil for holdet og en fanfavorit.
    Leif Rasmussen skriver i Sportfyn at BK tilsyneladende skal have en makker i angrebet. Det får han ikke i Alms system. Og så skriver han:
    PS: Mange fynske fans vil hade det, men Kadrii kan faktisk spille venstre back.....

    Og ja, jeg hader det, for han bestemt ikke god det.

    Leave a comment:

Working...
X