Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Sønderjyske-OB 10.04.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Det skriver jeg ingen steder.
    Jeg skriver bare at det vel også kan give momentum, som jo var det diskutionen gik på.

    Men jeg ser ikke at JS er een meget bedre VB end King, han har om muligt kostet ligeså meget i denne sæson som King har.
    Enig, men det ligner måske lidt at det har givet ham lidt motivation at King har været foretrukket. Jørgen laver et flot mål imod sønderjyske og så skarp ud imod Viborg, hvor han var med i målet og var uheldig med ikke at få assist til Svendsens chancer I første halveg. Defensivt bliver han ikke så udstillet i nedrykningsspillet og det hjælper selvfølgelig på helhedsindtrykket, for han er ikke en god back generelt, men hans raids offensivt er et par niveauer over hvad vi har set fra King indtil nu

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Enig, men det ligner måske lidt at det har givet ham lidt motivation at King har været foretrukket. Jørgen laver et flot mål imod sønderjyske og så skarp ud imod Viborg, hvor han var med i målet og var uheldig med ikke at få assist til Svendsens chancer I første halveg. Defensivt bliver han ikke så udstillet i nedrykningsspillet og det hjælper selvfølgelig på helhedsindtrykket, for han er ikke en god back generelt, men hans raids offensivt er et par niveauer over hvad vi har set fra King indtil nu
      Det er lidt det samme med Jebali som får store problemer når han møder hurtigere og intelligente spillere.

      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Det er lidt det samme med Jebali som får store problemer når han møder hurtigere og intelligente spillere.
        Nej han har tryllet mod bedre spillere, men problemet er "keglerne" omkring ham. Her er kun Frø på niveau, men Frø er det kun i 3-4 kampe om året. I over halvdelen ligner Frø en mand der knap kunne spille sig på i Fredericia.

        Comment

        Working...
        X