Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCN 3.4.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    God attitude af Ivan. Han opildner spillerne, rart med en vinder på banen. Håber han bliver bedre

    Comment


      #47
      Nå det var grimt, men 3 vigtige point
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #48
        3 point - det var det vigtigste, dejligt med et par mål af breum

        men godt spiller holdet sgutte og hold op hvor ser vi nervøse ud da de først får scoret

        Comment


          #49
          Puuuuuh, det kostede. Nen sejren er hjemme!
          Breum helt klar MoM. Men har Aron på anden plads: der var han som fighteren det hjemme. Aron bragte mere vildskab og kampgejst på banen i de 10+ minutter han fik end holdet i 80 minutter før. Giv ham anførerbinde asap. Vores islænding har bedste OB-DNA.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #50
            Tak i højere magter for sejren. Hold kæft, jeg helt færdig med nerverne. Men jeg tror på at det gavner holdet at de kunne holde stand de sidste minutter. Og hvor er det dejlig med Breums kasser. Thrandarson skal være vores anfører, han bliver vigtig i alle de slåskampe som venter forude. Sådan gutter, det skal være begyndelsen på en sejrsstime. I næste kamp i Haderslev skal vi kæmpe som løver og lad jer ikke fornærme af en fysisk stærk modstander. I klarer det, OB.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
              Tak i højere magter for sejren. Hold kæft, jeg helt færdig med nerverne. Men jeg tror på at det gavner holdet at de kunne holde stand de sidste minutter. Og hvor er det dejlig med Breums kasser. Thrandarson skal være vores anfører, han bliver vigtig i alle de slåskampe som venter forude. Sådan gutter, det skal være begyndelsen på en sejrsstime. I næste kamp i Haderslev skal vi kæmpe som løver og lad jer ikke fornærme af en fysisk stærk modstander. I klarer det, OB.
              Sønderjyske er næsten rykket ud hvis de ikke slår os. Så hvis vi holder hovedet klart så skal de nok tabe sutten.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Hvad i øvrigt med Bashkim? Han er ikke med på bænken, karantæne eller frasorteret?
                Han har problemer i højre baglår og ville ikke tage chancen

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Han har problemer i højre baglår og ville ikke tage chancen
                  Håber naturligvis han snart er klar, men pt er han ikke god nok til start 11, og håber han indser at hans rolle pt er at støtte holdet og kæmpe istedet for at være pigesur.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Håber naturligvis han snart er klar, men pt er han ikke god nok til start 11, og håber han indser at hans rolle pt er at støtte holdet og kæmpe istedet for at være pigesur.
                    Kan godt afsløre at han ikke er glad/tilfreds. Snakkede med ham idag og han ligger ikke skjul på det. Men vil give alt for holdet hvert minut han får

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Kan godt afsløre at han ikke er glad/tilfreds. Snakkede med ham idag og han ligger ikke skjul på det. Men vil give alt for holdet hvert minut han får
                      Altså, lol.

                      Han skulle være første mand fra træningsbanen og han har ved flere lejligheder udvist temmelig dårlig moral i kampene.

                      Når han er på banen, lunter han rundt. Det løb er for længst kørt.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Kan godt afsløre at han ikke er glad/tilfreds. Snakkede med ham idag og han ligger ikke skjul på det. Men vil give alt for holdet hvert minut han får
                        Jeg håber han har det hele i munden. For hvis det er alt han har, kan ham ligeså godt stoppe karrieren nu.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Altså, lol.

                          Han skulle være første mand fra træningsbanen og han har ved flere lejligheder udvist temmelig dårlig moral i kampene.

                          Når han er på banen, lunter han rundt. Det løb er for længst kørt.
                          Min fornemmelse er at det er Alm han ikke er glad for. Det har intet med klubben at gøre

                          Comment


                            #58
                            Hvor er det irriterende at én af vores egne, Breum skal ind og have en startplads i stedet for én af vores stjerner.
                            Den tendens skal vi have stoppet, så østrøm khemdee ikke pludselig tror de skal til at spille seniorhold.

                            men dejligt med sejr

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Min fornemmelse er at det er Alm han ikke er glad for. Det har intet med klubben at gøre
                              Det er jeg græsk-ortodoks over for. BK er en skygge af sig selv. Ingen fart, ingen styrke, lunter rundt. Om noget gav Alm ham alt for lang snor.

                              Når man så tilføjer, at han har udvist så dårlig moral, så håber jeg, han finder en ny klub til sommer.

                              En dyr, dårlig og fornærmet spiller skal man ikke holde på.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Det er jeg græsk-ortodoks over for. BK er en skygge af sig selv. Ingen fart, ingen styrke, lunter rundt. Om noget gav Alm ham alt for lang snor.

                                Når man så tilføjer, at han har udvist så dårlig moral, så håber jeg, han finder en ny klub til sommer.

                                En dyr, dårlig og fornærmet spiller skal man ikke holde på.
                                Uden at vide noget overhovedet kunne det sagtens også blive et scenarie. Tror måske mest på at han håber at Alm bliver fyret

                                Comment

                                Working...
                                X