God attitude af Ivan. Han opildner spillerne, rart med en vinder på banen. Håber han bliver bedre
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-FCN 3.4.22
Collapse
X
-
Puuuuuh, det kostede. Nen sejren er hjemme!
Breum helt klar MoM. Men har Aron på anden plads: der var han som fighteren det hjemme. Aron bragte mere vildskab og kampgejst på banen i de 10+ minutter han fik end holdet i 80 minutter før. Giv ham anførerbinde asap. Vores islænding har bedste OB-DNA."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 4
Comment
-
Tak i højere magter for sejren. Hold kæft, jeg helt færdig med nerverne. Men jeg tror på at det gavner holdet at de kunne holde stand de sidste minutter. Og hvor er det dejlig med Breums kasser. Thrandarson skal være vores anfører, han bliver vigtig i alle de slåskampe som venter forude. Sådan gutter, det skal være begyndelsen på en sejrsstime. I næste kamp i Haderslev skal vi kæmpe som løver og lad jer ikke fornærme af en fysisk stærk modstander. I klarer det, OB.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægTak i højere magter for sejren. Hold kæft, jeg helt færdig med nerverne. Men jeg tror på at det gavner holdet at de kunne holde stand de sidste minutter. Og hvor er det dejlig med Breums kasser. Thrandarson skal være vores anfører, han bliver vigtig i alle de slåskampe som venter forude. Sådan gutter, det skal være begyndelsen på en sejrsstime. I næste kamp i Haderslev skal vi kæmpe som løver og lad jer ikke fornærme af en fysisk stærk modstander. I klarer det, OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Håber naturligvis han snart er klar, men pt er han ikke god nok til start 11, og håber han indser at hans rolle pt er at støtte holdet og kæmpe istedet for at være pigesur.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kan godt afsløre at han ikke er glad/tilfreds. Snakkede med ham idag og han ligger ikke skjul på det. Men vil give alt for holdet hvert minut han får
Han skulle være første mand fra træningsbanen og han har ved flere lejligheder udvist temmelig dårlig moral i kampene.
Når han er på banen, lunter han rundt. Det løb er for længst kørt.
- Likes 2
Comment
-
Kan godt afsløre at han ikke er glad/tilfreds. Snakkede med ham idag og han ligger ikke skjul på det. Men vil give alt for holdet hvert minut han får
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Altså, lol.
Han skulle være første mand fra træningsbanen og han har ved flere lejligheder udvist temmelig dårlig moral i kampene.
Når han er på banen, lunter han rundt. Det løb er for længst kørt.
Comment
-
Min fornemmelse er at det er Alm han ikke er glad for. Det har intet med klubben at gøre
Når man så tilføjer, at han har udvist så dårlig moral, så håber jeg, han finder en ny klub til sommer.
En dyr, dårlig og fornærmet spiller skal man ikke holde på.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det er jeg græsk-ortodoks over for. BK er en skygge af sig selv. Ingen fart, ingen styrke, lunter rundt. Om noget gav Alm ham alt for lang snor.
Når man så tilføjer, at han har udvist så dårlig moral, så håber jeg, han finder en ny klub til sommer.
En dyr, dårlig og fornærmet spiller skal man ikke holde på.
Comment
Comment