Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Ob-Aab mandag den 14. marts 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Det er hans første kamp, men Ivancevic har virkelig haft mange brølere. Synes han har problemer med placeringerne.

    Vi må se. Han skal selvfølgelig have tid. Men jeg havde forventet højere niveau fra begge nyindkøb for at være ærlig.

    Det var jo noget med at købe profiler eller bruge egne talenter…
    De er så også begge to kun 22. Lad os give dem lidt tid til at finde sig helt til rette

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Det er hans første kamp, men Ivancevic har virkelig haft mange brølere. Synes han har problemer med placeringerne.

      Vi må se. Han skal selvfølgelig have tid. Men jeg havde forventet højere niveau fra begge nyindkøb for at være ærlig.

      Det var jo noget med at købe profiler eller bruge egne talenter…
      Han kommer ind i sin første kamp efter en skade, hvor jeg bestemt ikke synes KL hjælper ham... mere tværtimod !

      Tror det ville have været en bedre debut med Tverskov ved hans side

      Comment


        #93
        Hvem skal være vores nye træner ? Kan sku ikke få øje på hvad Alm, var gjort bedre end JM !

        Comment


          #94
          Vi var rykket ned hvis SønderjyskE havde beholdt Glenn

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af obdino2525 Se indlæg
            Hvem skal være vores nye træner ? Kan sku ikke få øje på hvad Alm, var gjort bedre end JM !
            ? ? ? ?

            Et hav af personlige fejl.... det er selvfølgelig AAs skyld !

            Kampen blev jo allerede op ad bakke efter en fejl af vores unge målmand (som jo skal have lov til den slags fejl.... men hvor mange gange ?)
            Last edited by Online; 14-03-2022, 21:03.

            Comment


              #96
              Vi er så fuckin ynkelige
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af obdino2525 Se indlæg
                Hvem skal være vores nye træner ? Kan sku ikke få øje på hvad Alm, var gjort bedre end JM !
                Ja lad os da endelig spolere al mulighed for kontinuitet igen

                Comment


                  #98
                  Har kun ser de sidste 15 minutter. Kunne se den 2:3 scoring, pisseærgerligt at en personlig fejl koster igen.
                  Kan jeg få lidt referat om hvordan vi spillede?
                  Hvordan fungerede det med Tverskov som 6er?
                  Og hvad viste vores nye midtforsvarer?
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #99
                    4 sejre ud af 21....vores point gennemsnit er tilgengæld ret let at regne ud pt....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      ? ? ? ?
                      HAR ikke var . . . .

                      Comment


                        Vinder Vejle over os. Er der 5 point ned til stregen.

                        Og taber vi de indbyrdes kampe til Sønderjyske og Vejle i nedryknings spillet. Jow Jow. Nedryknings spøgelset er faktisk tæt på

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          De er så også begge to kun 22. Lad os give dem lidt tid til at finde sig helt til rette
                          Serberens position er meget afhængig af gensidig spilforståelse osv. Har aldrig set et god debut på den plads af en ung spiller. Lad os se om fem kampe.

                          Vi tabte på grund af to unge spilleres fejl. Sådan er det med et ungt OB. Vi kan ikke forvente både i pose og sæk blandt de spillere vi kan erhverve os
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Det er hans første kamp, men Ivancevic har virkelig haft mange brølere. Synes han har problemer med placeringerne.

                            Vi må se. Han skal selvfølgelig have tid. Men jeg havde forventet højere niveau fra begge nyindkøb for at være ærlig.

                            Det var jo noget med at købe profiler eller bruge egne talenter…
                            Ung midtstopper fra et midterhold i den serbiske liga, som er svagere end Superligaen. Det ville næsten være et mirakel om han fra dag 1 gik ind uden de store problemer. Og så især en position som midterforsvarer der kræver så meget taktisk og kommunikativt. Husker ikke mange gode midterforsvarer fra Balkan i dansk fodbold. Der ligger meget skoling foran ham der, og han skal have nogle stærke spillere og ledere omkring sig, som ved hvad deres job er.

                            Til sammenligning så lignede Vavro jo tæt på et flop i den første sæson i FCK, da han spillede sammen med Lüftner. Da han fik en meget erfaren og taktisk intelligent Bjelland ved siden af sig i den næste sæson, kunne han pludselig tage nogle enorme skridt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                              Vinder Vejle over os. Er der 5 point ned til stregen.

                              Og taber vi de indbyrdes kampe til Sønderjyske og Vejle i nedryknings spillet. Jow Jow. Nedryknings spøgelset er faktisk tæt på
                              Jeg er ikke nervøs.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Han kommer ind i sin første kamp efter en skade, hvor jeg bestemt ikke synes KL hjælper ham... mere tværtimod !

                                Tror det ville have været en bedre debut med Tverskov ved hans side
                                Jeg er enig med jer alle. Det er svære omstændigheder. Og sikkert en tæt på urimelig vurdering fra min side.

                                Jeg siger bare forsigtigt, at jeg med King (over 3 kampe) og Ivancevic i hvert fald ikke helt åbenlyst kan se, hvorfor lige netop de skal tage plads fra egne talenter.

                                De skal selvfølgelig have mere tid. Men jo heller ikke alverdens tid. De skal jo have et væsentligt niveau over egne talenter, førend det giver mening.

                                Og det må vi så se, om de har. Jeg beklager med det samme, hvis jeg - meget muligt - tager helt fejl her i starten.

                                Comment

                                Working...
                                X