Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Ob-Aab mandag den 14. marts 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDet er hans første kamp, men Ivancevic har virkelig haft mange brølere. Synes han har problemer med placeringerne.
Vi må se. Han skal selvfølgelig have tid. Men jeg havde forventet højere niveau fra begge nyindkøb for at være ærlig.
Det var jo noget med at købe profiler eller bruge egne talenter…
Tror det ville have været en bedre debut med Tverskov ved hans side
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obdino2525 Se indlægHvem skal være vores nye træner ? Kan sku ikke få øje på hvad Alm, var gjort bedre end JM !
Et hav af personlige fejl.... det er selvfølgelig AAs skyld !
Kampen blev jo allerede op ad bakke efter en fejl af vores unge målmand (som jo skal have lov til den slags fejl.... men hvor mange gange ?)Last edited by Online; 14-03-2022, 21:03.
- Likes 1
Comment
-
Har kun ser de sidste 15 minutter. Kunne se den 2:3 scoring, pisseærgerligt at en personlig fejl koster igen.
Kan jeg få lidt referat om hvordan vi spillede?
Hvordan fungerede det med Tverskov som 6er?
Og hvad viste vores nye midtforsvarer?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
De er så også begge to kun 22. Lad os give dem lidt tid til at finde sig helt til rette
Vi tabte på grund af to unge spilleres fejl. Sådan er det med et ungt OB. Vi kan ikke forvente både i pose og sæk blandt de spillere vi kan erhverve osGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDet er hans første kamp, men Ivancevic har virkelig haft mange brølere. Synes han har problemer med placeringerne.
Vi må se. Han skal selvfølgelig have tid. Men jeg havde forventet højere niveau fra begge nyindkøb for at være ærlig.
Det var jo noget med at købe profiler eller bruge egne talenter…
Til sammenligning så lignede Vavro jo tæt på et flop i den første sæson i FCK, da han spillede sammen med Lüftner. Da han fik en meget erfaren og taktisk intelligent Bjelland ved siden af sig i den næste sæson, kunne han pludselig tage nogle enorme skridt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægVinder Vejle over os. Er der 5 point ned til stregen.
Og taber vi de indbyrdes kampe til Sønderjyske og Vejle i nedryknings spillet. Jow Jow. Nedryknings spøgelset er faktisk tæt påGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Han kommer ind i sin første kamp efter en skade, hvor jeg bestemt ikke synes KL hjælper ham... mere tværtimod !
Tror det ville have været en bedre debut med Tverskov ved hans side
Jeg siger bare forsigtigt, at jeg med King (over 3 kampe) og Ivancevic i hvert fald ikke helt åbenlyst kan se, hvorfor lige netop de skal tage plads fra egne talenter.
De skal selvfølgelig have mere tid. Men jo heller ikke alverdens tid. De skal jo have et væsentligt niveau over egne talenter, førend det giver mening.
Og det må vi så se, om de har. Jeg beklager med det samme, hvis jeg - meget muligt - tager helt fejl her i starten.
- Likes 1
Comment
Comment