Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Ob-Aab mandag den 14. marts 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obdino2525 Se indlæg

    Hvem skal være vores nye træner ? Kan sku ikke få øje på hvad Alm, HAR gjort bedre end JM !

    4 sejre i 21 kampe, håber jeg virkeligt ikke er godt nok i OB, så mon ikke han blir fyret inden for de næste 14 dage.
    Så mit spørgsmål var jo, hvem skal så ha' ?
    Det tvivler jeg stærkt på !

    Han er også vores træner i næste sæson

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obdino2525 Se indlæg

      Hvem skal være vores nye træner ? Kan sku ikke få øje på hvad Alm, HAR gjort bedre end JM !

      4 sejre i 21 kampe, håber jeg virkeligt ikke er godt nok i OB, så mon ikke han blir fyret inden for de næste 14 dage.
      Så mit spørgsmål var jo, hvem skal så ha' ?
      Alm bliver ikke fyret. Trænerfyringer hjælper i øvrigt sjældent langsigtet. Jeg er bestemt ikke altid enig i mandens dispositioner, men det nytter intet med en fyring.

      Vi har et dårligt sammensat hold og mangler niveau i mange ting. Ledelse, kultur, træningsforhold, spillertilgange, faglig ekspertise. Det står ret sløjt til i Ådalen og har gjort det i år. Der er intet blevet gjort.

      Det ville være et mirakel, hvis en træner kunne vende det her, og mirakler sker jo kun i Madrid. Det bliver et langt sejt træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Går ud fra at holdet sættes ud fra træningerne, reserveholdskampe og præstationer i SL plus en analyse af modstanderne. Nogen har vurderet Ivancevic som potentielt klart bedre. Jeg kan ikke vide hvad der er rigtigt, men Østrom har ikke overbevist mig endnu.
        Jeg har ikke den store tiltro til OBs scouting-metodik.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Jeg har ikke den store tiltro til OBs scouting-metodik.
          Hvilken ? ? ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obdino2525 Se indlæg

            Hvem skal være vores nye træner ? Kan sku ikke få øje på hvad Alm, HAR gjort bedre end JM !

            4 sejre i 21 kampe, håber jeg virkeligt ikke er godt nok i OB, så mon ikke han blir fyret inden for de næste 14 dage.
            Så mit spørgsmål var jo, hvem skal så ha' ?
            Det ville være håbløst at fyre AA og rive alt ned igen. Resultater mangler men der er fremskridt i vores spil. Og man må også se at der var mange tætte kampe som godt også kunne have gået vores vej med lidt mere held.
            Man skal bare se AAs arbejdsbetingelser hvis man vil bedømme hans arbejde. Og den fyreseddel Hemme fik fra BW viser ja at Bjørn ser problemet ikke på trænerbænken men i hensigt af transfers, trupsamnensætning og mangelnde setup (dat relaterede arbejde). Og der er meget enig.
            I øvrigt var det altid AAs position ikke at blande sig i transfers/trupsammensætning. Så giv ham tid at arbejde tilsammen med en professionel sportsdirektør som leverer på et professionelt niveau og vi vil se hvad han kan.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Leif Rasmussen i Stiften har givet alle karakter 4 undtagen 10 til Tverskov og 02 til Bernat, Nicolas og, lidt overraskende for mig på tv, Sander.
              Jeg er enig i at Tverskov var MoM.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Det ville være håbløst at fyre AA og rive alt ned igen. Resultater mangler men der er fremskridt i vores spil. Og man må også se at der var mange tætte kampe som godt også kunne have gået vores vej med lidt mere held.
                Man skal bare se AAs arbejdsbetingelser hvis man vil bedømme hans arbejde. Og den fyreseddel Hemme fik fra BW viser ja at Bjørn ser problemet ikke på trænerbænken men i hensigt af transfers, trupsamnensætning og mangelnde setup (dat relaterede arbejde). Og der er meget enig.
                I øvrigt var det altid AAs position ikke at blande sig i transfers/trupsammensætning. Så giv ham tid at arbejde tilsammen med en professionel sportsdirektør som leverer på et professionelt niveau og vi vil se hvad han kan.
                Over tid er der ikke noget, der hedder held. Når OB gentagne gange ikke har marginalerne med sig, så skyldes det ikke uheld - men manglende evner.

                Ellers er jeg helt enig med dig. Men måske lidt mindre positiv. Jeg tror, det er for stor en opgave at rydde tilpas op i OB.


                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Det ville være håbløst at fyre AA og rive alt ned igen. Resultater mangler men der er fremskridt i vores spil. Og man må også se at der var mange tætte kampe som godt også kunne have gået vores vej med lidt mere held.
                  Man skal bare se AAs arbejdsbetingelser hvis man vil bedømme hans arbejde. Og den fyreseddel Hemme fik fra BW viser ja at Bjørn ser problemet ikke på trænerbænken men i hensigt af transfers, trupsamnensætning og mangelnde setup (dat relaterede arbejde). Og der er meget enig.
                  I øvrigt var det altid AAs position ikke at blande sig i transfers/trupsammensætning. Så giv ham tid at arbejde tilsammen med en professionel sportsdirektør som leverer på et professionelt niveau og vi vil se hvad han kan.
                  Jeg ser heller ikke som i overhovedet ikke at OB skal skifte træner. Vi havde fået flere point hvis vi ikke havde spillere der laver begynderfejl. Senest i de to seneste kampe. Den slags kan ingen træner gardere sig mod uden nye spillere og/eller mere erfaring til de unge af dem.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    En flok tilskuere viste efter kampen deres utilfredshed fra tribunen. Kasper Larsen ved dog ikke, hvad deres agenda var.

                    Tilskuerne viste deres utilfredshed efter kampen - Kasper Larsen ved ikke, hvad agendaen var - OBstruktion

                    Comment


                      Endnu en klassisk OB-kamp. Egentlig fint med, men tillader alt for nemt at vores modstandere kommer til chancer, og når de så ikke kan score på dem, så får de lige et par personlige fejl med oveni hatten.

                      Det mest positive fra i dag, var i min optik Tverskov på 6’eren. Han bosser den totalt og går aldrig i panik. Klar MOM for mig, og det er helt håbløst at folk på stadion ikke også kan se det.

                      Ivancevic er umiddelbart bedre med kuglen end jeg havde troet (hans mange kort i serbisk fodbold i betragtning), men har selvfølgelig en meget mærkelig aktion, hvor han vælter efter et elendigt touch. Han skal skoles i de defensive placeringer, men det var vel forventet.

                      Synes Mickelson har været overordnet god for OB siden hans ankomst, kan godt lide hans drive. Men det er godt nok en hjerneblødning han får i dag.

                      Comment


                        Top6-niveauet virker længere væk end nogensinde, endda mod et ringe aab-hold.

                        Bernat: Drop og fejl, og alligevel redder han os fra den helt store ydmygelse. Hvis vi afskibede ham til en anden klub, ville han stensikkert blomstre op, så lad os hellere beholde ham.. for nu.

                        King: Kom fremad så få gange, at jeg ikke kan huske, om han overhovedet havde en offensiv aktion.

                        Serberen: Uha uha, ingen forstærkning.

                        Kasper Larsen: Viser OBs top6-ambitioner er hule som råddent træ.

                        Mickelson: Kæmpe arbejdsraseri, gode indlæg, fatal brøler.

                        Tverskov: Jeg vil egentlig gerne spille med ham på midtbanen, en af de få med visioner.

                        Okosun: Han bliver aldrig min kop te, han så pludselig ikke så stor ud ved siden af det ubehjælpsomme monster, aab skiftede ind.

                        Sabbi: Lad os sælge ham hurtigst muligt, jeg er super træt af ham.

                        Fenger: Fedt han får scoret igen, vil hellere se på ham end Baskim.

                        Jebali: Synes vores angrebsspil meget afhænger af, hvad Jebali finder på, og får et lidt tilfældigt præg.

                        Svendsen: Meget anonym.

                        Havde der så bare været tegningen til noget godt i næste sæson, men det er der jo heller ikke. 1 point i gennemsnit, det er saftsusemig ringe og under al kritik. Nu har vi ENDNU et forår fyldt med forhåbentligt ubetydelige kampe, kun afbrudt af pokalen..
                        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          En flok tilskuere viste efter kampen deres utilfredshed fra tribunen. Kasper Larsen ved dog ikke, hvad deres agenda var.

                          Tilskuerne viste deres utilfredshed efter kampen - Kasper Larsen ved ikke, hvad agendaen var - OBstruktion
                          Det er korrekt at AaB’s 3 mål alle kommer efter nogle kæmpe personlige fejl, men udover de 3 mål har AaB altså også 3-4 friløbere som Bernat snupper. Vores defensiv er rystende usikker og nej det er ikke KL’s skyld alene, men han er en af brikkerne i det puslespil. Det er dybt bekymrende at være OB’er lige nu.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            En flok tilskuere viste efter kampen deres utilfredshed fra tribunen. Kasper Larsen ved dog ikke, hvad deres agenda var.

                            Tilskuerne viste deres utilfredshed efter kampen - Kasper Larsen ved ikke, hvad agendaen var - OBstruktion
                            KL har bare ikke niveauet mere... OBer i hjertet eller ej !

                            Håber ikke hans eftermæle bliver det samme som MHs...

                            Comment


                              2 mål bør være nok til minimum et point hjemme.
                              Vi spiller godt i perioder også i Haderslev, men de fejl forsvaret laver ville i mange sæsonner betyde nedrykning. Jeg tror vi undhår at rykke ned, men vi skal spille langt fra vores mål.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                                Top6-niveauet virker længere væk end nogensinde, endda mod et ringe aab-hold.

                                Bernat: Drop og fejl, og alligevel redder han os fra den helt store ydmygelse. Hvis vi afskibede ham til en anden klub, ville han stensikkert blomstre op, så lad os hellere beholde ham.. for nu.

                                King: Kom fremad så få gange, at jeg ikke kan huske, om han overhovedet havde en offensiv aktion.

                                Serberen: Uha uha, ingen forstærkning.

                                Kasper Larsen: Viser OBs top6-ambitioner er hule som råddent træ.

                                Mickelson: Kæmpe arbejdsraseri, gode indlæg, fatal brøler.

                                Tverskov: Jeg vil egentlig gerne spille med ham på midtbanen, en af de få med visioner.

                                Okosun: Han bliver aldrig min kop te, han så pludselig ikke så stor ud ved siden af det ubehjælpsomme monster, aab skiftede ind.

                                Sabbi: Lad os sælge ham hurtigst muligt, jeg er super træt af ham.

                                Fenger: Fedt han får scoret igen, vil hellere se på ham end Baskim.

                                Jebali: Synes vores angrebsspil meget afhænger af, hvad Jebali finder på, og får et lidt tilfældigt præg.

                                Svendsen: Meget anonym.

                                Havde der så bare været tegningen til noget godt i næste sæson, men det er der jo heller ikke. 1 point i gennemsnit, det er saftsusemig ringe og under al kritik. Nu har vi ENDNU et forår fyldt med forhåbentligt ubetydelige kampe, kun afbrudt af pokalen..
                                Okosun gjorde det da super godt.... din kommentar viser netop, at du ikke kan lide ham og ikke helt forstår truppen !

                                Comment

                                Working...
                                X