Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Sønderjyske-OB 06.03.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    JSs fejl er vanvittig. Men vi har ikke slået 2 sammenhængende afleveringer i 2. halvleg. Det er under al kritik - af hele holdet.
    Men hvorfor ikke?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Irriterende de ikke taler om hvorfor Alm blev sur…en sønderjyske spiller losset åbenlyst bolden væk efter der er fløjtet uden nogen konsekvens…
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Tydeligt vi mangler Jebali til at holde i den.
        Godt han er tilbage næste gang

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          Kadrii har den bare ikke mere
          AT i drev med bolden. BK lunter med og er ikke i feltet. Fenger havde spurtet i feltet med brystet fremme!

          Jeg finder BKs attitude elendig, og jeg håber, han ryger videre til Vejle eller Horsens til sommer.

          Comment


            Kløve er virkelig et skræk eksempel. 4 år - hvorfor

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              AT i drev med bolden. BK lunter med og er ikke i feltet. Fenger havde spurtet i feltet med brystet fremme!

              Jeg finder BKs attitude elendig, og jeg håber, han ryger videre til Vejle eller Horsens til sommer.
              Desværre har du ret. Han virker uden gnist lunter rundt som AK gjorde i perioder

              Comment


                hold op hvor er det ringe at man skal være lettet over at få et enkelt point med hjem...4 sejre i 20 kampe

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Enig i nogle af spillerne, men AA skal have tid. Se Niels Frederiksen og Kent.
                  Du har muligvis ret. Alligevel tillader jeg mig at være skeptisk over for ham: fire sejre i nu 20 superligakampe, det er ikke godt nok. og selv om han ikke har en optimal trup at råde over, så ser jeg ikke, at han er den, der på en afgørende måde flytter holdet. Desværre.

                  Comment


                    Flot JØRGEN SKJELVIK….. hvor er han dog fornærmende ringe…

                    Comment


                      En stærk første halvleg og en ringe anden halvleg+Jørgen Skjelvik og vi taber to sikre point.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Men hvorfor ikke?

                        Vi taber hovedet fuldstændigt , da de reducerer til 1-2....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Kløve er virkelig et skræk eksempel. 4 år - hvorfor

                          jørgen Skjelvik…need i say more?….( og Hemmingsen skrev 3 kontrakter med ham så vi har ikke råd til at ophæve den)
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                            Flot JØRGEN SKJELVIK….. hvor er han dog fornærmende ringe…
                            I hvert fald kan man vel sige at han var kampafgørende...
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Desværre har du ret. Han virker uden gnist lunter rundt som AK gjorde i perioder
                              At evnerne ikke er, hvad de har været, det er jo, hvad det er. Men BK leverer simpelthen ikke en rimelig indsats, og han har haft en sløj attitude længe.

                              Han skal bare videre.

                              Comment


                                Har lige set Skjelviks hjerneblødning på deres 2. mål på bt men hvorfor går det helt galt i 2. halvleg?

                                Og hvorfor trækker man sig allerede efter 2. mål?
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X