Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    King og Jørgen er nok nogenlunde lige dårlige lige nu. Bare på hver deres måde. Dog har King masser af potentiale ligner det. Så self skal han spille. Han er også bedre defensivt end Jørgen



    Joel King havde svært ved at styr Victor Fisher Light


    Fra Tipsbladet :


    Kampens værste:
    En sløj kamp for australske Joel King, der havde alverdens problemer i opgøret. Gustav Isaksen havde i hvert fald godt styr på at komme forbi venstrebacken, og når han så var i boldbesiddelse, var der alt for mange sløje afleveringer. Der lader til at gå noget tid, før han for alvor er på sit bedste.
    Last edited by Magge; 28-02-2022, 06:10.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Alexander Juel har store roser til Okosun efter aftenens kamp.

      Alexander Juel: Okosun var et fucking monster - OBstruktion
      For mig at se spiller Okosun sin klart bedste kamp i OB, fortjent MOM i dag.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #78
        Okosun var vild. Jeg er ekstremt overrasket. Man skal altid være den første til at rose, når man har været ude med riven.

        King, derimod, var jeg nervøs ved hver eneste gang han blev bare lidt presset. Det ligner ikke, niveauet er der her og nu, og han skal nok have lidt mere tid til at vænne sig til fodbold i Europa.

        Jeg er ret sikker på, at JS sidder på den back igen til næste kamp, men så har han da mærker konkurrencen.
        Last edited by Jungledyret; 27-02-2022, 22:07.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Okosun var vild. Jeg er ekstremt overrasket. Man skal altid være den første til at rose, når man har været ude med riven.

          King, derimod, var jeg nervøs ved hver eneste gang han blev bare lidt presset. Det ligner ikke, niveauet er der her og nu, og han skal nok have lidt mere tid til at vænne sig til fodbold i Europa.

          Jeg er ret sikker på, at JS sidder på den back igen til næste kamp, men så har han da mærker konkurrencen.
          Ja, konkurrencen kan kun hjælpe der. Men tror også Joel King kan blive rigtig god for os. Bruger kun lidt tid.
          Nico Mickelson spillede en gang mere en rigtig, rigtig god kamp for os. Offensiv og defensiv passer han perfekt ind og den assist til Jebali var bare kæmpe! Det var god spottet og en klassesigning for os.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Meget sympatisk af Sviatchenko efter kampen, hvor han tog sig tid til at der blev taget billeder af ham med en ukrainsk kvinde med sine to sønner i OB trøjer
            Han har selv ukrainske rødder …
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Pisseærgerligt med den udligning i overtid. Nu spillede vi to gode kampe og står der med kun ét point.
              Men hæfter mig hvert de store fremskridt jeg ser i vores spil. Vi blev langt mere kompakte og det hele hænger nu tilsammen langt, langt bedre i AAs system.
              Okosun overrasker mig meget. Det var allerede i Parken at han spillede 6er langt bedre end havde forventet. Og i dag var det kanon. Han var i vejen til meget, opryddede, meget duelstyærk med rigtig gode bolderobringer.
              Sander igen med en ordentlig kamp udover den forfærdelige måde han brændende en lovende omstilling ned en katastrofal indlæg.
              SKuffet er (en gang mere) om Sabbi, der kommer intet resultat ud af de ofte alt for hovedløse aktioner. Håber Alm giver ham en pause på bænken. Og Bashkim er også faldet igennem en gang mere desværre. Hvis Alm stadig vil have Sabbi på banen så skulle det være for Bashkim om at prøve Sabbi som 9er. Men ikke mere Sabbi på bekostning af Breum, tak!
              Tror Jebali har karantæne nu i Sønderjyske-kampen? Det bliver svært at kompensere, den måde han agerer der på midtbanen skyldes meget at vi blev kompakt og der er nu mere balance i Alms system. Håber vi kan klare det fordi Sønderjyske-kamoen bliver vigtigere end de første to i foråret. Men måske fodboldguden kompenserer lidt for den alt for små høst vi fik ud af de sidste to gode præstationer.
              Men hvor længe siden er det ikke at man har kunnet sige at OB spillede to kampe i træk…. Længe …

              Testen bliver så om holdet kan sætte sig op til også at spille en god kamp mod Sønderjyske der er meget meget vigtig …
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Men hvor længe siden er det ikke at man har kunnet sige at OB spillede to kampe i træk…. Længe …

                Testen bliver så om holdet kan sætte sig op til også at spille en god kamp mod Sønderjyske der er meget meget vigtig …
                Det var ellers ja allerede et problem at sætte to gode halvlege tilsammen. Teig og håber virkelig at Alm lykkedes med at implecere systemet bedre og de to kampe er begyndelsen af en god udvikling.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Der er måske et ledigt tænerjob i Herning på mandag.
                  https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...anglende-sejre

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/graversen-forsvarer-fcm-traener-derfor-han-kom-ind

                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Men hvor længe siden er det ikke at man har kunnet sige at OB spillede to kampe i træk…. Længe …

                    Testen bliver så om holdet kan sætte sig op til også at spille en god kamp mod Sønderjyske der er meget meget vigtig …
                    Det bliver en svær kamp. Dels tror jeg ikke sønderjyskes bane på den her årstid er særlig god målt op imod parken, hvor der var nyt græstæppe og vores egen, som åbenbart er blevet rigtig god.
                    derudover møder vi en træner som helt ind til benet ved hvad det er vi gerne vil. Fcm og fck bød os op til dans ved at forsøge at slå os med egne midler. Jeg tror sønderjyske vil forsøge at slå os, ved at slå vores spil i stykker. Det bliver derfor en helt anden kamp og jeg tror vi kommer til at skulle kæmpe mere for at spille det spil vi gerne vil.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Pisseærgerligt med den udligning i overtid. Nu spillede vi to gode kampe og står der med kun ét point.
                      Men hæfter mig hvert de store fremskridt jeg ser i vores spil. Vi blev langt mere kompakte og det hele hænger nu tilsammen langt, langt bedre i AAs system.
                      Okosun overrasker mig meget. Det var allerede i Parken at han spillede 6er langt bedre end havde forventet. Og i dag var det kanon. Han var i vejen til meget, opryddede, meget duelstyærk med rigtig gode bolderobringer.
                      Sander igen med en ordentlig kamp udover den forfærdelige måde han brændende en lovende omstilling ned en katastrofal indlæg.
                      SKuffet er (en gang mere) om Sabbi, der kommer intet resultat ud af de ofte alt for hovedløse aktioner. Håber Alm giver ham en pause på bænken. Og Bashkim er også faldet igennem en gang mere desværre. Hvis Alm stadig vil have Sabbi på banen så skulle det være for Bashkim om at prøve Sabbi som 9er. Men ikke mere Sabbi på bekostning af Breum, tak!
                      Tror Jebali har karantæne nu i Sønderjyske-kampen? Det bliver svært at kompensere, den måde han agerer der på midtbanen skyldes meget at vi blev kompakt og der er nu mere balance i Alms system. Håber vi kan klare det fordi Sønderjyske-kamoen bliver vigtigere end de første to i foråret. Men måske fodboldguden kompenserer lidt for den alt for små høst vi fik ud af de sidste to gode præstationer.
                      Jebali bliver svær at undvære. Han kan som den eneste holde fast i bolden, og tage tempoet ud af kampen (nogle gange for meget sænkning), og se afleveringerne, som åbner modstanderne op.

                      Kan vi få et point dernede så er det mere end godkendt.
                      King viser sig desværre mere frem som en prins, men vi må håbe han snart bliver kronprins og forhåbentlig konge på sigt.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        AJA må have spillet sidste kamp koster igen
                        aarh det er måske lige frisk nok at klandre AJA for udligningen. Han er i ryggen på Isaksen (tror jeg) Imø er det ligeså berettiget at at skose Breum for den manglende sejr.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Men hvor længe siden er det ikke at man har kunnet sige at OB spillede to kampe i træk…. Længe …

                          Testen bliver så om holdet kan sætte sig op til også at spille en god kamp mod Sønderjyske der er meget meget vigtig …

                          Bliver også en test om holdet kan sætte sig op, efter en kamp for 25.000 i Parken, og en kamp hjemme med et Ok besøgstal. Haderslev stadion med 2500- 3000 tilskuere er ikke piv sexet.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            aarh det er måske lige frisk nok at klandre AJA for udligningen. Han er i ryggen på Isaksen (tror jeg) Imø er det ligeså berettiget at at skose Breum for den manglende sejr.
                            AJA gjorde det nu ganske fint i går, blandt andet når han hjem og blokerer en chance Herning/Ikast får grundet en sjuskefejl af en holdkammerat kan ik huske hvem.
                            Tver var også virkelig god i går, men havde vanen tro en af sine hjerneblødninger så Okosun måtte trække et gult kort.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              aarh det er måske lige frisk nok at klandre AJA for udligningen. Han er i ryggen på Isaksen (tror jeg) Imø er det ligeså berettiget at at skose Breum for den manglende sejr.
                              Eller Bernat for sit lille drop.
                              man kan ikke klandre nogen som sådan synes jeg. 1 point var fortjent kampen taget i betragtning. Der var muligheder for mere, da fcm spiller på et niveau de fleste kan være med på, men vi får ikke sat spillet ligeså godt som i parken.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Momentum var hos Breum. Så kunne Sander eller BK have startet ude. Jeg ved ikke om AJA åbenbart har et højre nivesu i CF end de unge, men pt er Sabbi ikke lige så effektiv som Breum.
                                Tænker også at Alm prioriterede hans rutine til denne kamp. Kan godt forstå beslutningen. Men er ikke enig i den

                                Comment

                                Working...
                                X