Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 20.02.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    JJ spiller en rigtig god kamp
    hep Har nu genset kampen og må ærligt erkende jeg nok havde de fejlfarvede briller på da jeg bedømte JJT i søndags.....
    men det ændre nu ikke på at min generelle holdning til ham er at der er for langt mellem snapsene og at han ikke er den rette anfører
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Han blev åbenbart opereret i sidste januaruge, og åbenbart allerede i genoptræning siden næsten tre uger og må begynde at træne op græsbanen nu. Så håber det går lidt hurtigere.
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/aron-e...-spiller-i-ob/
      vi må håbe. Jeg har bare ikke de store forhåbninger. Han har jo faktisk også bøvlet relativt meget med småskader i sin tid i OB, så tror vi skal passe på med at kaste ham for løverne inden han er I 100% fysisk topform.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        vi må håbe. Jeg har bare ikke de store forhåbninger. Han har jo faktisk også bøvlet relativt meget med småskader i sin tid i OB, så tror vi skal passe på med at kaste ham for løverne inden han er I 100% fysisk topform.
        Løverne har vi lige mødt, måske mener du ulvene…

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

          Løverne har vi lige mødt, måske mener du ulvene…
          Eller bare nogen som helst. Jeg kan godt undvære Aron frem til nedrykningsspillet begynder. Han skal bare ikke løbe ind i flere skader frem imod de vigtige pokalkampe.

          Comment

          Working...
          X